Citat:
Ursprungligen postat av
Ratad
Om man ska vara Djävulens advokat och ursäkta honom med att pojkvännen knipit käft om sitt barnknullande så måste man ändå erkänna att Fredde fan har världsrekord i dåligt omdöme och skygglappsbeteende.
Själv köper jag inte att Fredde "råkar" hamna i jobbiga situationer. Jag är för gammal och har för träffat för många idioter för att tro på slumpen. Fredde hande alltså bara pratat mys med honom och aldrig ens fått varningar av bekanta om att killen knullat barn. Jo, tjenis penis.
Fredde är på samma otursnivå som den där tattarnazisten Sami när det gäller att ta olyckliga beslut eller hamna i knepiga situationer.
I Stoppa Pressarna påstås det att Federley fick reda på den blivande partnerns barnvåldtäkter redan andra gången de träffades. Så första gången blev det bara en bögsnabbis någonstans, och andra gången tittar pedofilen lite under lugg och viskar: "Jo, förresten, jag har suttit flera år i fängelse för att jag har våldtagit ett par barn, jag sände allt live via nätet också, men det är väl okej, Frederick?" Uppenbarligen var han helt okej med detta och gick antagligen igång på det också.
Den som säger att han inte skulle ha vetat något ljuger. Sannolikheten är exakt 0,00 % att Federley, en högt uppsatt yrkespolitiker, inte skulle ha kollat upp vem han flyttade ihop med och fick reda på allt nu när det skrevs om det på nätet. Varenda svensk MSM-journalist som inte tar upp detta och som låter bli att pressa Federley är skyldig till aktiv mörkläggning och skyddande av en pedofil, och då syftar jag på Frederick Federley själv.