2020-11-27, 09:42
Medlem
DeviatorXs avatar
Så pedofilen var alltså dömd innan de träffades och har nu blivit dömd igen? Orkar inte sätta mig in i ännu en skandal men Federelys omdöme kanske behöver undersökas.

Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Fjamåt visste tydligen så mycket att hon strategiskt några dagar innan avslöjandet av hennes gamla parhäst Fredrik gick ut med ett utspel om straff för sexbrott.

I ett normal land skulle media fråga var detta förslag kom ifrån och varför just nu. Och naturligtvis om det hade med Federley att göra. Speciellt med tanke på ungdomsförbundets förslag för några år sedan med fritt fram för alla perversioner. I Sverige finns inte ens tanken.
Citera
2020-11-27, 09:43
Medlem
Nu blir det kortslutning hos "journalisterna". Ska verkligen en utsatt grupp som homosexuella förknippas med pedofili, är inte det hmf, eller är det helt enkelt en anpassning till den nya statsreligionen islam?
Citera
2020-11-27, 09:43
Medlem
spoilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gothenburger
Jag får inte grepp på den här storyn

1. FF inleder ett förhållande med en dömd pedofil som har avtjänat sitt straff?
2. FF får sedemera reda på att han har ett förhållande med en dömd pedofil som har avtjänat sitt straff?
3. FF bryter med peddot?
4. Allmänheten får reda på storyn.
5. FF tar "time out" pga av att det blir allmänt känt att han haft ett förhållande med ett jävla peddo och FF tycker det hela är ytterst pinsamt att kommentera det hela i det offentliga mer än det han redan har gjort?

Är jag rätt så långt?

Vi vet inte om han kände till pedofildomen hela tiden. Vi vet inte om han verkligen brutit med pedofilen.
Citera
2020-11-27, 09:44
Medlem
Homo-fils avatar
Förresten, vilket jävla pervo.

Först våldta små tjejer, och sedan gå vidare till att böga en c-politiker.

Man måste ge honom lite respekt, allt är bara äckligt.
Citera
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Var det inte ett par andra centerpolitiker som hade sex med barn? Finns det nån slags liberal pedofilikultur i det gamla bondepartiet eller...? Nån som vet?
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2020-11-27 kl. 09:56.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gothenburger
Jag får inte grepp på den här storyn

1. FF inleder ett förhållande med en dömd pedofil som har avtjänat sitt straff?
2. FF får sedemera reda på att han har ett förhållande med en dömd pedofil som har avtjänat sitt straff?
3. FF bryter med peddot?
4. Allmänheten får reda på storyn.
5. FF tar "time out" pga av att det blir allmänt känt att han haft ett förhållande med ett jävla peddo och FF tycker det hela är ytterst pinsamt att kommentera det hela i det offentliga mer än det han redan har gjort?

Är jag rätt så långt?
Helt fel ordning. FF har ett förhållande med en intern som sitter på 9 år för grova sexbrott mot barn. När han muckade fick han flytta hem till centerpartisten.
Han visste att han var pedofil och sprang omkring med domen som han erbjöd folk att läsa.
STOPPA PRESSARNA ska skriva om fallet FF och peddot.
FF skiter på sig i byxan och säger sig vara chockad och förskräckt över att älsklingen var en pedofil som våldtagit småbarn. FF måste skydda sig och påstår att han gått in i väggen och är ledsen. Så pudlar en liberal centerpartist som i övrigt är för tidelag och mångäktenskap. Stuvade om lite i din tabell.
Citera
2020-11-27, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumpenstumpen
Jag läste någonstans att FF och pedofilen träffades i somras så det är inte något långt förhållande, kanske har han faktiskt inte vetat? Pedofilen är säkert bra på att ljuga och skapa en trovärdig bild om hur livet varit utan att nämna pedofili och fängelse.

Känns extremt tryggt att Sverige representeras av en man som kan bli totalt lurad av vem som helst..

Vilken tur att killen inte visade sig vara en bögmördare..
Citera
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Han heter enligt domen i tråden J*nas L*nd. (o,i).

Dvs ett väldigt svenskt namn.

Jag tror precis som du att FF inte brydde sig förrän det blev officiellt.

Håller med och det är det som gör att jag tror att Ursula är sociopat/psykopat. Han ser sina val och handlingar helt separat från hur han dömer andra som gör exakt likadant. Det är typiskt för psykopater att vara helt oförstående. Lasermannen resonerade precis så att det var okej när han hotade och skadade andra, när andra gjorde det var de farliga dårar.

Jag tror Ursula gått genom hela livet och ursäktat sig själv. Det är okej när han tar koks, det är okej när han horar i Centern för att klättra karriärsmässigt och det är okej att ha en pedofil pojkvän som knullat småtjejer. När man väl blir påkommen och inte kan ursäkta sig så ska man gråta ut, fiska likes på sina sociala medier och "ta en paus och tänka över livet".

Jag tror vi snar får se Ursula sitta och tycka synd om sig själv hos Sociopat-Malou i TV4. Hon har ju en tendens att låta allt jävla avskräde få sitta och fisa och snyfta i hennes soffa medans hon lägger huvudet på sned och "förstår hur jobbigt de haft det".
Citera
Medlem
Homo-fils avatar
Man måste beundra idioten.

Knulla små barn, och sedan böga med en c-topp.

Pervers räcker inte.
Citera
2020-11-27, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Om man ska vara Djävulens advokat och ursäkta honom med att pojkvännen knipit käft om sitt barnknullande så måste man ändå erkänna att Fredde fan har världsrekord i dåligt omdöme och skygglappsbeteende.

Själv köper jag inte att Fredde "råkar" hamna i jobbiga situationer. Jag är för gammal och har för träffat för många idioter för att tro på slumpen. Fredde hande alltså bara pratat mys med honom och aldrig ens fått varningar av bekanta om att killen knullat barn. Jo, tjenis penis.

Fredde är på samma otursnivå som den där tattarnazisten Sami när det gäller att ta olyckliga beslut eller hamna i knepiga situationer.

I Stoppa Pressarna påstås det att Federley fick reda på den blivande partnerns barnvåldtäkter redan andra gången de träffades. Så första gången blev det bara en bögsnabbis någonstans, och andra gången tittar pedofilen lite under lugg och viskar: "Jo, förresten, jag har suttit flera år i fängelse för att jag har våldtagit ett par barn, jag sände allt live via nätet också, men det är väl okej, Frederick?" Uppenbarligen var han helt okej med detta och gick antagligen igång på det också.

Den som säger att han inte skulle ha vetat något ljuger. Sannolikheten är exakt 0,00 % att Federley, en högt uppsatt yrkespolitiker, inte skulle ha kollat upp vem han flyttade ihop med och fick reda på allt nu när det skrevs om det på nätet. Varenda svensk MSM-journalist som inte tar upp detta och som låter bli att pressa Federley är skyldig till aktiv mörkläggning och skyddande av en pedofil, och då syftar jag på Frederick Federley själv.
Citera
2020-11-27, 09:49
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Från trovärdigt håll: Homosexuell datingapp i somras.

Han fick napp med Federley, som uppenbarligen måste ha attraherats av honom på något sätt.

Spekulation:
Ni som har läst domen från 2014 kanske notetade att pedofildömde Jonas hade ett flertal konton på den homosexuella datingsiten Qrusing under olika alias.

Jag tror att Jonas sedan han muckade från kåken i januari i år har haft svårt med att fixa jobb och bostad. Jag tror att han har trålat homosexsidor i jakt på någon han kan bo med och som kan försörja honom.

Typiskt för narcissistiska psykopater är att de helt oproblematiskt kan använda sex för manipulation och som ett maktinstrument. Jag tänker lite på Arbogakvinnan Johanna Möller, som kunde hora för att fixa pengar och gå i säng med lite vem som helst för att få makt över personer och vinna fördelar.

Jag tror att Jonas fungerat på samma sätt. Han kanske inte är bög, men kan nog agera sig som en sådan om han kan vinna fördelar på det.
Jag tror också att han hade något som tilltalade FF. Ett gränslöst beteende som slätade över det faktum att han var pedofil vilket jag tror att FF varit medveten om från början. Varför skulle han annars hålla sin dotter ifrån pedofilen?
Citera
2020-11-27, 09:54
Medlem
ColinRobinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumpenstumpen
Jag läste någonstans att FF och pedofilen träffades i somras så det är inte något långt förhållande, kanske har han faktiskt inte vetat? Pedofilen är säkert bra på att ljuga och skapa en trovärdig bild om hur livet varit utan att nämna pedofili och fängelse.
Det här är en politiker som syns i media. De kollar definitivt upp folk de har förhållanden med.

Eftersom de båda är bögar så har de garanterat gemensamma vänner också.

6 år på kåken är heller inget man trollar bort. Det är en lång tid och en stor lucka i ens liv. Det finns inte en chans i helvete att Federley inte visste om att han suttit bakom murarna för pedofili.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in