Citat:
Ursprungligen postat av
intermittentexplosivitet
Skulle tippa på dejtingsajt - bilden jag sett avslöjar att han ser bra ut, och FF är väl alltid uppkopplad via mobilen.
Helt ärligt förstår jag inte varför en del tycker det är helt uteslutet att Fredrick var ovetandes (initialt). Han flänger runt i ett hiskeligt tempo och vill bara prata om sig själv och sina bravader. På frågan vad man gör och gjort är det ju bara att säga: "olika jobb inom restaurang och hemtjänst" för att undvika jobbiga följdfrågor...
Fast jag menar ju ATT han flyttade ihop med en man vars förflutna han ”inte visste ngt om” - det är extremt dåligt för vem som helst och extremt dåligt för en högt uppsatt politiker OCH pappa..
ELLER: han kände till peddos förflutna MEN valde att bo ihop o umgås med honom ändå. Återigen extremt dåligt..
En pappa lika lite som en mamma får inte umgås ”med vem som helst”. Han har ett ansvar gentemot barnet - både rent fysiskt o även moraliskt.
Och en politiker får inte vara ”lättlurad o naiv” - såsom Sahlins ville framstå som. Då är man inte rött människa på rätt plats.
Som yrkespolitiker kan inte detta komma som en total överraskning för FF. Förtroendet är förbrukat.
Överraskande är dock att SÄPO inte gör en förhandskontroll!