Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Och jag undrar: när o var träffade FF denne man? Under vilka förhållanden?
Umgicks de i samma kretsar? Eller hur träffar man en kille som precis har muckat från ett flerårigt fängelsestraff?
Var det en ”muckarfest” som FF deltog i? Eller besökte han en ”bastuklubb” o blev sambo direkt efter första påsättningen?
För antingen kände han denne kille sen tidigare eller sen flyttade han ihop med ngn som han inte kände alls ..
Hur han sen än försöker vrida till det blir slutresultatet = extremt dåligt omdöme samt en farlig uppväxtmiljö för dottern..
Från trovärdigt håll: Homosexuell datingapp i somras.
Han fick napp med Federley, som uppenbarligen måste ha attraherats av honom på något sätt.
Spekulation:
Ni som har läst domen från 2014 kanske notetade att pedofildömde Jonas hade ett flertal konton på den homosexuella datingsiten Qrusing under olika alias.
Jag tror att Jonas sedan han muckade från kåken i januari i år har haft svårt med att fixa jobb och bostad. Jag tror att han har trålat homosexsidor i jakt på någon han kan bo med och som kan försörja honom.
Typiskt för narcissistiska psykopater är att de helt oproblematiskt kan använda sex för manipulation och som ett maktinstrument. Jag tänker lite på Arbogakvinnan Johanna Möller, som kunde hora för att fixa pengar och gå i säng med lite vem som helst för att få makt över personer och vinna fördelar.
Jag tror att Jonas fungerat på samma sätt. Han kanske inte är bög, men kan nog agera sig som en sådan om han kan vinna fördelar på det.