2020-11-27, 06:29
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teacher80
Frågan är ju hur Federley och C fick reda på att stoppa pressarna skulle skriva om hans val av sambo. Antingen har SP frågat runt i byn alternativt frågat FF direkt och sedan givit honom några dagar att ordna affärerna tillsammans med C innan historien publiceras.

Jag tror inte de visste om att det var Stoppa Pressarna som skulle skriva om det, däremot så tror jag någon i byn äntligen tog upp Federleys uppmaning att läsa domen och skvallret började gå i den lilla byn. Jag tror FF rätt snart insåg att han inte kunde hålla locket på detta och gissningsvis så kan vissa ha hotat honom med att direkt gå till pressen.
Citera
2020-11-27, 06:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ColinRobinson
Föga oväntat att det är en bög som har kopplingar till en dömd pedofil. De båda tycks ofta gå hand-i-hand.

Att han nu måste få vård och gå till psykolog är givetvis bara skitsnack. Han hade definitivt koll på vad "kompisen" var dömd för. Man kan väl anta att de har samma intressen..

Nu försöker han rädda situationen så gott det går genom att låtsas vara ett offer i det hela.

I ett sunt samhälle hade både journalister och poliser varit på Federley som blodiglar, för att se vad han och hans pedofilpolare sysslar med.

i ett sunt samhälle hade Fjäderpojken hängts från närmaste lyktstolpe
Citera
2020-11-27, 06:37
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tombauhaupda
Nu har han sagt upp alla jobbuppdrag pga personliga skäl
Citera
2020-11-27, 06:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mrwomanizer
Förmodligen inte.
Att en person är pedofiil betyder inte att personen delar IQ med en bestickslåda.

Scenario:
Dörrvakten står vid inträdet till krogen. Du vet att du är lite väl på arslet men du kanske kommer in ändå om du har tur.
Hur kommer du agera?
A. Sträcka på ryggen, försöka hålla vettiga konversationer och köra en stighelmer "jag är inte full, jag kan gå"
B. Spela ut ditt register i tomten är far till alla barn och agera som den fullaste människan du kan?

Resultatet kommer bli detsamma men jag har svårt att se människor ta val B aktivt.
du verkar ju försvara pedofili,vad är du för sorts person själv,blir ju min undran då..
Citera
2020-11-27, 06:39
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:

För vilken åtalspunkt?

Jag tycker iofs att FF är en rätt osmaklig typ, på det hela taget, men det är inte kriminellt att ha ihop det med ett kriminellt kräk.
Citera
2020-11-27, 06:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Nu har han sagt upp alla jobbuppdrag pga personliga skäl

så nu ska han uppbringa en snuskigt hög sjukpenning från oss skattebetalare i all evighet istället,och det försvarar du?
Citera
2020-11-27, 06:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
För vilken åtalspunkt?

Jag tycker iofs att FF är en rätt osmaklig typ, på det hela taget, men det är inte kriminellt att ha ihop det med ett kriminellt kräk.
borde räcka med att han är eu parlamentariker,klär sig oroväckande,och har osunda intressen..
Citera
2020-11-27, 06:44
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
borde räcka med att han är eu parlamentariker,klär sig oroväckande,och har osunda intressen..

Hänvisa gärna till en lagparagraf som fäller honom för det.
Citera
2020-11-27, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EyesWideShut
FF säger att han "mått dåligt under en längre tid", men i en Stoppa Pressarna-artikel från 4 maj sa FF:

Alltså, 4 maj mådde FF bättre än någonsin och 6 månader senare säger han att han "mått dåligt under en längre tid". Om man antar att han började må dåligt någon gång i maj, efter Stoppa Pressarna-artikeln, så skulle man möjligtvis kunna tänka sig att de 6 månader som förflutit sedan dess kan betraktas som "en längre tid", men jag tycker ändå det är tveksamt. Det är för kort tid för att ses som "under en längre tid" och jag får inte ihop det.

Det stod i Stoppa Pressarnas artikel att FF har bott ihop med pedofilen ”sen i somras”.
FF flyttade väl inte ihop med honom EFTER att han började må dåligt pga att han fick veta sanningen?
Å andra sidan släpptes pedofilen ut ur fängelset i januari så om FF fick veta detta om sin sambo i maj - då måste han ha flyttat ihop med peson direkt efter att denne muckade.
Båda fallen indikerar extremt dåligt omdöme. Faktiskt indikerar de också samma sorts personlighet som pedofilen själv anses ha enligt psykologutlåtandet dvs att ”han förminskar brottets allvar”..

Vidare har jag förstått att FF har skaffat dottern tillsammans med en annan bög (hans ex?) - vad anser HAN om att dotterns andra pappa bor/bodde ihop med en dömd pedofil som har förgripit sig på små flickor i samma ålder som dottern o som enligt psykologerna löper en STOR risk för återfall?

Och vidare undrar jag varför peddon släpps utbyt fängelset när nu psykologerna anser att återfallsrisken är STOR o att pedon inte inser/erkänner brottets allvar?
Citera
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
vi kan ändra lagarna snabbt,det gör dom i england för osunda politiker..eller tänkte jag på..caymanöarna..eller..eh..

Tanken är god. ;-) Men du ska nog gå och lägga dig nu.
Citera
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ankademiker
När gjordes den serien? Från februari i år och framåt? Var väl då peddon muckade och från fängelset och flyttade in hos FF? Ser att FF slutade twittra i februari.

Hoppas datorer mm kollas minst lika rigoröst som vid husransakan hos invandringskritiska pensionärer på fejjan.

Ser att vänsterradikalerna Ali Esbati och Ola Spännar skriver till FF:s försvar - typ att det är tråkigt att han "drabbats" - på twitter.
Federley tillhör en skyddad minoritet. Sexuella övergrepp som kan kopplas till Pride och svensk gaylobby tystas ner så att spektaklet kan fortgå.

Finns inte en chans att Esbati och Spännar skulle försvarat Eskil Erlandsson, Federley däremot....
Senast redigerad av Herostratos 2020-11-27 kl. 06:50.
Citera
2020-11-27, 06:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Federley tillhör en skyddad minoritet. Sexuella övergrepp som kan kopplas till Pride och svensk gaylobby tystas ner så att spektaklet kan fortgå.

självklart,dom gillar ungt kött i den hierarkin..väldigt ungt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in