Citat:
Ursprungligen postat av
EyesWideShut
FF säger att han "mått dåligt under en längre tid", men i en Stoppa Pressarna-artikel från 4 maj sa FF:
Alltså, 4 maj mådde FF bättre än någonsin och 6 månader senare säger han att han "mått dåligt under en längre tid". Om man antar att han började må dåligt någon gång i maj, efter Stoppa Pressarna-artikeln, så skulle man möjligtvis kunna tänka sig att de 6 månader som förflutit sedan dess kan betraktas som "en längre tid", men jag tycker ändå det är tveksamt. Det är för kort tid för att ses som "under en längre tid" och jag får inte ihop det.
Det stod i Stoppa Pressarnas artikel att FF har bott ihop med pedofilen ”sen i somras”.
FF flyttade väl inte ihop med honom EFTER att han började må dåligt pga att han fick veta sanningen?
Å andra sidan släpptes pedofilen ut ur fängelset i januari så om FF fick veta detta om sin sambo i maj - då måste han ha flyttat ihop med peson direkt efter att denne muckade.
Båda fallen indikerar extremt dåligt omdöme. Faktiskt indikerar de också samma sorts personlighet som pedofilen själv anses ha enligt psykologutlåtandet dvs att ”han förminskar brottets allvar”..
Vidare har jag förstått att FF har skaffat dottern tillsammans med en annan bög (hans ex?) - vad anser HAN om att dotterns andra pappa bor/bodde ihop med en dömd pedofil som har förgripit sig på små flickor i samma ålder som dottern o som enligt psykologerna löper en STOR risk för återfall?
Och vidare undrar jag varför peddon släpps utbyt fängelset när nu psykologerna anser att återfallsrisken är STOR o att pedon inte inser/erkänner brottets allvar?