2020-11-26, 22:17
Medlem
Querners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Viktiga detaljer som pajas-Nixter "missat"
-det var ingen officiel utfrågning i PA och ingen som deltog var alltså under ed.//

//-kraken visar sig vara samma gamla skåpmat i ny förpackning som domstolarna slängt ut tidigare med en massa stavfel.
-sjävklart ges ingen källa på "polls" men de enda som Trump lyckats övertala är sina egna lättlurade väljare.
-ingen källa eller tecken på att Demokraterna backat heller förstås.

Utfrågningen var högst nödvändig då media vägrar göra sitt jobb. De som framträdde har skrivit Afidavit's på de som sades.

Tycker det framkommit mycket från Powels framställan om man vänder på första bladet istället för att göra sig rolig över stavfel, som det kan finnas orsaker till. Gör en djupdykning själv och återkom.

Behöver du källa på att Trump vunnit PR-kriget så behöver du bara besöka en vadhållare, dom är opolitisk i sitt yrkesutförande. Trumps odds sjönk med mer än hälften efter utfrågningen i går.

Vi backar inte en tum!
2020-11-26, 22:21
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Stavfelen är ju scannern med OCR programmet.

Att publicera dokument fyllda med stavfel kan man inte skylla på teknik
2020-11-26, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Jag kan vara benägen att stödja det när en officell utredning kommer fram till det och den är transparant nog så jag själv kan ta del av informationen.

Men det är ju det här som är grejen:
"Jag tycker snarare det ser ut som" jaa du har säkert en helt unik insyn, eller inte.... Detta är vad du har att sätta emot en officiell rapport från Department of Justice och samtidigt ska du säga till andra att dom inte öppnar ögonen
Det är ju det som varit så tydligt i tråden, många är så, om inte rent av korkade så iaf otroligt intellektuellt ohederliga, det spelar ingen roll vad som läggs fram eller vilka oegentligheter som tydliggörs, man avskyr Trump och hans ska bara bort oavsett. Tänk om scenariot varit det omvända, det var Trumpsupporters som hade haft hand om dominion, sagt "Biden is not going to in I made sure of that", och byt ut allt annat som hänt gällande Trump vs Biden då hade det varit annat ljud i skällan och detta hade snurrat på högvarv 24/7.
2020-11-26, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister

Äre det bästa du kan komma med emot henne? Att hon stavade lite fel? Fan va patetisk du är!
Berätta nu vad i hennes dokument är helt fel och hänvisa gärna till en källa om varför det är fel.

Pro tip: det kan du inte
2020-11-26, 22:27
Medlem
Nixters avatar
Det många här inte verkar förstå är att Bye-den måste få 270 Electoral Votes för att överhuvudtaget kunna väljas.

Anser...det finns en plan och det är att se till att Bye-den får mindre än 270 röster, då spelar det ingen roll om Trump har 270 vid samma tidpunkt då han per default behåller Presidentskapet.
2020-11-26, 22:29
Medlem
Citat:
Utfrågningen kretsade kring exakt de personer som kan stoppa EV att övh skickas. Förstår att du vill spela ned betydelsen, jag tror tvärtom att det nu är helt klart att PA inte sänder några EV's till Washington.

Notera att detta var ett genrep för alla Republikanska State Legislatures som gör likadant (4 av 5 i de Swingstates som ifrågasätts)

...Vill ogärna klanka på någon men jag kan tillstå att din analysförmåga har "färgats" något av ditt Trump hat.
Långt ifrån en majoritet av state legislature deltog på det informella grupprunkarmötet. Sen är det lite svårt att kunna stoppa något när man självsaboterat och sett till så att det inte finns någon state legislature att tala om efter den 30:e november tack vare sin stämningsansökan. Snacka om inkompetens på komisk nivå.

Pennsylvanias certifiering har redan arkiveras i det nationella arkivet.
https://www.archives.gov/files/electoral-college/2020/ascertainment-pennsylvania.pdf
Senast redigerad av joxmoose 2020-11-26 kl. 22:31.
2020-11-26, 22:31
Medlem
Nixters avatar
Citat:

Sidney Powell har publicerat offentliga dokument federala rätten mottagit scannat och laddat upp i sitt system samt skickat bekräftelse på. Menar du att hon skall lägga upp icke bekräftade dokument, du tror inte att ett sådant handlade hade givit mycket större kritik ?

Powell har lagt upp dokument som nu är offentliga, det är givetvis det enda rätta.
2020-11-26, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Viktiga detaljer som pajas-Nixter "missat"
-det var ingen officiel utfrågning i PA och ingen som deltog var alltså under ed.
-eftersom presidentvalet i PA redan var certifierat och elektorer utnämda så gäller blockeringen endast andra val. Vilket inlkuderar val till state legislature dr Republikanerna har kontroll och innebär att det inte finns någon state legislature efter den 30:e november (oops)
-kraken visar sig vara samma gamla skåpmat i ny förpackning som domstolarna slängt ut tidigare med en massa stavfel.
-sjävklart ges ingen källa på "polls" men de enda som Trump lyckats övertala är sina egna lättlurade väljare.
-ingen källa eller tecken på att Demokraterna backat heller förstås.

Är du igång igen med damage control och lögner, va?

- Den var inte officiel eftersom media inte tar i vittnen/bevis med tång - hade dom faktiskt gjort sitt jobb så hade vi inte vart här. Men då hade du grinat över något annat runt Trump.

- Skitsamma ifall den är certifierad eller ej, det är två månader kvar och på två månader händer mycket och certifieringar betyder inte 100%, dom kan dras tillbaka. Börjar du bli nervös?

-Snacka om att förminska kraken som avslöjar hög grav av korruption, kraken innehåller mycket och massor av mer. Sluta sprida disinformation och lögner, finns inget som backar upp att det är "gammalt skåpmat i ny förpackning". Ska du förminska något kan du skära av dig ballen istället, du behöver inte den. Du är redan bitchen.

- MM, så världsledare som inte har slickat röv för Biden är lättlurade? Eller alla de miljontals världen över som ser samma sak. Nej nej, det är bara fel på dom och är lättlurade. Det är inte alls så att du sitter och försvarar demokraternas sämsta kandidat någonsin, mannen som är dement, sniffar på barn, gjorde en värdelös kampanj, kan inte ta debatter och ja - värre än Hillary Clinton. Boom 80 miljoner röster som slår alla rekord någonsin där även döda var så imponerade av Bidens kampanj så dom återuppstod och gick för att rösta på Biden.

eller så äre bara du som sväler det stora spelet med hull och hår. Eller så bara helt enkelt ogillar du Trump och vill ha Biden med allt som kommer med det.

- Nej, det finns ingen källa för det. Vi ser bara att Demokraternas verktyg hård censurerar allt på social media och internet via Facebook, twitter, google etc.
Medlem
Citat:
Det många här inte verkar förstå är att Bye-den måste få 270 Electoral Votes för att överhuvudtaget kunna väljas.

Anser...det finns en plan och det är att se till att Bye-den får mindre än 270 röster, då spelar det ingen roll om Trump har 270 vid samma tidpunkt då han per default behåller Presidentskapet.
Stammer inte.. det blir upp till Representanthuset dar har Trump inte mycket att hamnta
Medlem
TriggerDisciplines avatar
Jag är neutral i frågan om eventuellt valfusk och försöker vara objektiv till bevisning och motbevisning. Jag vore tacksam om jag slapp läsa fler kommentarer om eventuella stavfel, stavfel som om de ens är stavfel, inte egentligen är stavfel, utan slarv, närmare bestämt klumpigt nertryckta tangenter och därmed enbart tecken på stress och en överlastning av arbete. Dessutom har skribenter påtalat sannolikheten för OCR och mjukvarufel i skanningen av dokumenten. Skärpning.
2020-11-26, 22:36
Medlem
Querners avatar
Citat:

Citat:
Don’t be lulled into false complacency. All software programs have built-in tools for catching mistakes. Don’t rely on these. The danger of fill-in-forms, Anderson says, is giving the user a false sense of security that text will be flawlessly carried over from document to document.

https://www.lawyersmutualnc.com/blog/simple-typo-causes-billion-dollar-legal-error
2020-11-26, 22:36
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Jag har också hört det nånstans. Jag tror det var Powell, men kan ha varit Wood också. Kommer inte ihåg vilken intervju det var på rak arm. Det har ju varit många intervjuer här dom senste dagarna.
Ja, visst var det så? Vet inte om det var Powell, men det kan ha varit det.

Det här blir bara mer och mer förbryllande. De stämningsansökningar Powell lämnat in var inte alls det där frontalangreppet på mer eller mindre prominenta personer som jag trodde att de skulle vara, men kanske blir konsekvensen rättsliga processer mot de korrupta svinen inom amerikansk byråkrati. Hur kommer det sig förresten att hon valt att lämna in en i Georgia och en i Michigan? Vem är det hon representerar? Efter en snabb första bedömning kan jag tycka att hon har mycket material som skulle kunna vara riktigt vasst, men att det fortfarande är en smula svävande på flera punkter.

Tour de force är alltjämt dessa något svepande anklagelser om inblandning utifrån — noterar att även Iran tillkommit, vilket ju är lovande med tanke på den halvtaskiga relationen mellan Trumps USA och landet i fråga.

Jag säger absolut inte att Powell är ute och cyklar, för jag vet att det finns så mycket skumraskens som allmänheten inte känner till, men jag undrar hur hennes utsikter verkligen ter sig att få upp detta i en högre instans så att det kan bli räfst och rättarting.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in