2020-11-26, 20:11
Medlem
undrar om peddot viskade i federleys öra när han pumpade honom, "så liten fin flicka du är "
Citera
2020-11-26, 20:12
Medlem
Skvallret jag har hört är att hans ex, pappa 2 är den stabila personen i faderskapet och att dottern bor mest hos honom. (bara hörsägen)
Så frågan är om pappa2 kände till allt detta. Någon sa i tråden att nya peddo-pojkvännen inte fick sova över samtidigt som dottern.
Fredrik Federley har jag träffat irl en gång. Trevlig men lite oärligt. En som säger: oh jag har inga kontanter med mig idag men jag betalar för fikat nästa gång - och inte gör det. Sånt kan vara lite känsligt när det är en ideell organisation. Antingen är man snål eller för fin för att bry sig.
Så nej jag köper ingen begagnad bil av honom. Vet aldrig vad det är för överraskningar i bakluckan.
Citera
2020-11-26, 20:13
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmannen
Det framgår inte helt av twitterkommentaren men CUF beslutade tydligen förra året om följande:

”CUF är nu även för ett avskaffande av byxmyndighetsåldern”, skriver organisationen.

Uttrycket syftar på den sexuella myndighetsåldern på 15 år som finns angiven i sexualbrottslagen. Där står att en person som är över 15 år inte får ha sexuellt umgänge med någon under 15 år.

”Vi vill se ett system där straffen baseras på beroendeställning, exempelvis åldersskillnad. Samt bli av med en moralkompass från statligt håll”, förklarar Ida Wallinder, vice distriktsordförande för CUF Dalarna.

CUF vill avskaffa byxmyndighetsåldern
Världen idag; Publicerad 11:42, 7 aug 2019
Dom vill väl förhindra att en 15-årig kille som har frivillig sex med en 14-årig tjej inte ska dömas till våldtäkt och bli hatat och bespottad ev ett helt samhälle. En 14-åring kan ju faktiskt gilla sex och inte må dåligt av det, en tonåring måste få bestämma över sin egen kropp utan att samhället slut shame:ar den. Precis som en 14-åring skulle vilja ha sex med en vuxen person, 18 år eller äldre.

Det är ju en helt annan grej än när som Federleys vän tvingar småbarn till sex vilket är helt fruktansvärt. (Även hemskt med dom som manipulerar barn.) Men folk förstår tyvärr inte skillnaden.
Citera
2020-11-26, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varför då?

Och vad är det som skall vara utrett?

Det är enbart FF som kan ge fakta kring om personen flyttat och det är slut. Alltså får man utgå från det han säger och inte det du sitter och fantiserar om.

FF har slängt ut honom, MEN ordnat med ett nytt boende åt honom i Björbo.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Sen skulle det vara intressant att veta om han är sjukskriven. Jag kan aldrig tänka mig att hans arbetsförmåga är så nedsatt att det inte finns en enda typ av enklare jobb på arbetsmarknaden som han inte kan utföra.
Att vara lite ledsen över en skilsmässa kan väl inte vara skäl för sjukskrivning när andra vägras efter att närstående dött. Sen är det väl just då det är viktigt att komma ut i arbetslivet om jag förstått högern rätt.

Man vet inte vad man skall börja för att kommentera detta. Federley bryter ihop när det gått upp för honom att partnern är en sexualförbrytare? Knappast, Federley bryter ihop när partiet får veta och ställer honom mot vägen. Och bryter ihop ännu mer när media nås av det hela. Naturligtvis har Federley vetat från början om partnerns straffregister. Annars, hur kan C och Sverige ha en sån dum fan nere i Bryssel att förhandla om viktiga saker för Sverige. Angående sjukskrivningen. Hans mentala status är självförvållat och bör prövas noga av läkare. Men lika naturligtvis som att han vetat från början lika naturligtvis blir fånen sjukskriven länge. Han tillhör ju s k eliten. Han är en fåne eftersom han sprider nazism, fascism och rasism omkring sig mot många som inte håller med honom i viktiga politiska frågor. Kan C har råd att ha honom kvar?, en vällusting som byter partners tätt utan koll eller med och misshandlas av flyktingkriminella, hur var det egentligen, för att han inte hade cigaretter att bjuda dem på?
Senast redigerad av Stallbackshjonet 2020-11-26 kl. 20:20.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Vilket massivt drev mot stackars Fredrick, han hjälpte bara en person som hamnat snett i livet.

Hamnat snett med kuken menar du eller? Ja det är ju lätt att kuken slinter lite och hamnar i en Barnfitta 22! Jävla gånger Dessutom!!

Antar att du var olämpligt ironisk. Men jag svarade för de som läser din kommentar och tänker; det var väl inte så farligt..
Citera
2020-11-26, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Dom vill väl förhindra att en 15-årig kille som har frivillig sex med en 14-årig tjej inte ska dömas till våldtäkt och bli hatat och bespottad ev ett helt samhälle. En 14-åring kan ju faktiskt gilla sex och inte må dåligt av det, en tonåring måste få bestämma över sin egen kropp utan att samhället slut shame:ar den. Precis som en 14-åring skulle vilja ha sex med en vuxen person, 18 år eller äldre.

Det är ju en helt annan grej än när som Federleys vän tvingar småbarn till sex vilket är helt fruktansvärt. (Även hemskt med dom som manipulerar barn.) Men folk förstår tyvärr inte skillnaden.

Jag vet inte om det någonsin har hänt att en 15 åring blivit dömd för att ha haft sex med en 14 årig flickvän. Problemet med en sån lag är att det ger ett stort tolkningsutrymme där en vuxen skulle kunna förgripa sig på ett barn och komma undan med det.
Citera
2020-11-26, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, så länge han inte skadat sin dotter och i övrigt fungerat när det gäller omvårdnad så är han absolut en lämplig pappa.

Jag observerar att du inte vet ett skit om vad han visste eller inte visste.

Du vet såklart bättre och nu skall det kanske inte ens diskuteras? Berätta vad du vet istället om ditt försvar ska vara något värt?

Federley är lika pålitlig som Ebbe Carlsson med tanke på tidigare gärningar. Federley passar nog bra som Europaparlamentariker och lyckas nog gömma rätt mycket av sitt leverne därigenom. När så du senast en granskning av honom tex?
Citera
2020-11-26, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RegiliusIV
Det är riktigt vidrigt. Dock bör man kanske låta bli att beskylla Federley för vad hans sambo gjort sig skyldig till.

Om han väljer att fortsätta relationen med sambon är det hans ensak.

Så länge han själv inte pysslar med sådant kan man ju bara tycka synd om människan.

Eh, vad är du för psyksjuk PK-bliven idiot?
Så om din farsa hade våldtagit dig under din barndom och din morsa stannade kvar hos honom så hade du inte sett konstigt på henne heller?

Federley är en vidrig bögjävel som praktiskt taget rättfärdigar pedofili. Han har en 9-årig dotter samtidigt som han öppnar sitt hem till en sjuk pedofil som våldtagit 6- och 9-åriga barn.

Det är noll synd om honom, han bör snarare fråntas sina barn som han utsätter för stora risker om de nu inte redan själva varit på dem vilket inte alls är otänkbart. Om han inte borde skjutits till döds tidigare så borde han göra det nu.
Citera
2020-11-26, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redpolski
FF har slängt ut honom, MEN ordnat med ett nytt boende åt honom i Björbo.

Ett distansförhållande under tiden det obefintliga mediadrevet går alltså?
Citera
2020-11-26, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WbZV
Samma visa som vanligt. Homosexualitet är ingen sjukdom för alla homosexuella mår bättre än andra bara de kommer ut ur garderoben och dessutom skadas ju ingen annan människa av lite bögeri, pedofili, tidelag eller vad som är pk för stunden. Sedan hamnar de likväl på psyket när arslet blir gammalt och verkligheten tränger sig på.

Mannen är inte homosexuell ens.
Citera
2020-11-26, 20:23
Medlem
RyanCrockers avatar
Hur mycket bodde de ihop med tanke på att Federley jobbar i Bryssel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in