2020-11-26, 16:51
Medlem
DaEzzs avatar
Nog ska man vara rejält skruvad om man har ett minderårigt barn och inleder en nära relation med en av Sveriges värsta sexbrottslingar, en man som dömts till 9 år för grova barnvåldtäkter...hoppas sociala myndigheter inleder en utredning per omgående för att om inte annat försäkra sig om att barnet inte utsatts för någonting otillbörligt.
Citera
Medlem
Merdives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redpolski
FF har levt ett liv som sambo med denna J sedan i våras. FF har vetat detta hela tiden.
Ovan är säkra uppg.
Ryktet säger att peddot ej har fått sova i huset när FFs dotter varit på besök.
Mvh
Ex-vän till paret.

Vilket par menar du att du är du ex-vän till - FF och den dömde pedofilen eller FF och hans exman (som han har barn tillsammans med)? Hur vet du att FF vetat detta hela tiden?
Citera
Medlem
rikastistorstans avatar
Fy fan om pk-media låter han komma undan som ”offer” i detta. Han har garanterat vetat om det och försöker skademinimera när det var på väg att läcka ut. Dom är fan mer eller mindre störda alla dessa skinkryttare.
Citera
2020-11-26, 16:52
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Ja, han har en dotter spm är född 2011. Så hon har ju hela tiden varit i riskzonen.

...

Fast bor dottern också tillsammans med FF?

Sedan när det gäller GM så får väl även jag erkänna att jag blev lite förvånad över att hans brottsoffer var flickor. Knappast speciellt konstigt att folk gissade på att GM skulle föredra pojkar med tanke på att han bott tillsammans med FF. Antingen är BO inte så kräsen när det gäller kön eller så var denne och FF faktiskt inte involverade "på det sättet".

Frågan är dock hur FF och mannen i fråga lärde känna varandra för någon koppling måste det väl finnas? Jag kan inte direkt tänka mig att FF söker folk som kan hjälpa till med hyran via blocket.
Citera
2020-11-26, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Du måste skämta. Vore helt sjukt att medvetet i leda en relation med en pedofil..

Eller är alla homosexuella pedofiler? Att han tänkte att det var ju inte så farligt för tänder på barn gör ju jag också.

Pedofili är en diagnos, det finns en människa bakom diagnosen också.

Det kanske var Ursula och inte Fredrick som bjöd in honom.
Citera
2020-11-26, 16:53
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redpolski
FF har levt ett liv som sambo med denna J sedan i våras. FF har vetat detta hela tiden.
Ovan är säkra uppg.
Ryktet säger att peddot ej har fått sova i huset när FFs dotter varit på besök.
Mvh
Ex-vän till paret.

Tack för infon!

Hur kåt/kär alternativt bara dum i huvudet är man när man blir sambo med någon som man vet är en dömd pedofil?

Jag tror jag läste i FF:s s tråd att mannen förgripit sig på sina egna flickor.
Citera
2020-11-26, 16:54
Medlem
LenaPauls avatar
Han är tydligen bög....
Skulle tro att han inte kände till det där om peddofil annars är det lite konstigt...
Citera
2020-11-26, 16:55
Medlem
arbetets avatar
Det värsta som kan ha hänt och en förklaring till att FF mår så dåligt är att mannen kan ha avslöjats genom övergrepp på FF:s dotter.

Känns nästan som det fast jag inte vill tänka på det.
Citera
2020-11-26, 16:55
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Frågan är om han kände till pedofilens dåd innan men att det inte störde honom. När däremot allmänheten börjar nysta i det så måste han följa opinionen och låtsas att precis ha upptäckt det och ta avstånd. Om det inte blivit känt för allmänheten hade Federley inte haft problem med att vara med pervot då han på många sätt är ett själv.

Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Tack för infon!

Hur kåt/kär alternativt bara dum i huvudet är man när man blir sambo med någon som man vet är en dömd pedofil?

Jag tror jag läste i FF:s s tråd att mannen förgripit sig på sina egna flickor.

Låter som en sk "viril" arab...
Citera
2020-11-26, 16:57
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Fast bor dottern också tillsammans med FF?

Sedan när det gäller GM så får väl även jag erkänna att jag blev lite förvånad över att hans brottsoffer var flickor. Knappast speciellt konstigt att folk gissade på att GM skulle föredra pojkar med tanke på att han bott tillsammans med FF. Antingen är BO inte så kräsen när det gäller kön eller så var denne och FF faktiskt inte involverade "på det sättet".

Frågan är dock hur FF och mannen i fråga lärde känna varandra för någon koppling måste det väl finnas? Jag kan inte direkt tänka mig att FF söker folk som kan hjälpa till med hyran via blocket.

Någon skrev nyss i tråden att dottern inte bodde permanent hos FF. Och att pedofilen inte fick vara där när dottern var på besök.

Mannen kan ju tända på allt möjligt. Både män och kvinnor samt barn. Bara för att en man våldtar flickor, så hindrar det ju inte honom från att vara ihop med en vuxen människa av valfritt kön. Det finns ju män som är ihop med kvinnor men förgriper sig på pojkar.

App/sajt för bögar?
Citera
2020-11-26, 16:58
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Jag har alltid tyckt att FF varit speciell. Nej, jag har inga problem med bögar alls men just FF har inte känts ok. Nu är det säkert så att FF varit naiv men hur kom denna man in i bilden? Jag tror att FF har någon böjelse som pedofilen exploaterat s.a.s.

Tänk om C nu kunde gå tillbaka till sina rötter och bli ett bondeparti igen som står för traditionella värderingar.
När upptäckte FF att det var olämpligt att umgås med en pedofil?

Var det i samma ögonblick som storyn kom upp till ytan? Innan dess var det tydligen ok.

Centerpartiet lyckas gång på gån skrapa fram företrädare i bottenträsket.
Citera
2020-11-26, 16:59
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Frågan är om han kände till pedofilens dåd innan men att det inte störde honom. När däremot allmänheten börjar nysta i det så måste han följa opinionen och låtsas att precis ha upptäckt det och ta avstånd. Om det inte blivit känt för allmänheten hade Federley inte haft problem med att vara med pervot då han på många sätt är ett själv.

Låter som en sk "viril" arab...

Han heter enligt domen i tråden J*nas L*nd. (o,i).

Dvs ett väldigt svenskt namn.

Jag tror precis som du att FF inte brydde sig förrän det blev officiellt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in