Citat:
Ursprungligen postat av
LawNumberSix
Vad jag förstått så har för de flesta mäklare i Uppsala med omnejd denna försäljning blivit samtalsämnet på fikarasten typ, denna försäljning har ju fått ett stort medialt genomslag.
Det vore väl hellre konstigt om man som yrkesman inte kollar in det själv, säkerligen har många åkt och tittat på detta, givetvis inte inne i huset, men huset är vad jag fått information om ett ruckel ändå.
Som information så har mina källor passerat fastigheten, dock inte sett det inifrån.
Det är klart att mäklarna pratar om det här. Branchskvaller är det bästa skvallret. Men jag tror att till och med mäklare drar sig för att ens gå in på en fastighet och snoka på eget bevåg. Här i byn skulle en sån person i bästa fall bli ifrågasatt och kanske bli polisanmäld. Eller helt enkelt bara försvinna i sann SGT-anda.
Nu har jag inte varit där själv, men det är en relativt stor fastighet och jag tvivlar på att man ser så värst mycket från vägen. Nej, dina mäklarkompisar kllgissar nog precis som vi andra och vad man kommer fram till, baseras nog mer på om man är Team Ebba eller Team Esbjörn, än på verkliga fakta.