2020-11-26, 05:03
Medlem
Har inte riktigt bestämt mig för vad som ska inhandlas på Linders Black friday.
Sitter och klurar på Sydney eller Predator.
Är det någon här som har haft båda och som kan säga om Predator är värd de där 400 spänn extra?
Citera
2020-11-26, 09:54
Medlem
Pyronostalgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajkon
Är det någon här som har haft båda och som kan säga om Predator är värd de där 400 spänn extra?

44% mer skott i Predator så

De är rätt olika i tempo och funkar bra efter varandra om budget tillåter. Mer ös i predator så om man måste välja så blir det den. Sen är det 25mm så filmerna ger kanske mer intryck av stora hängande effekter än verkligheten men är bra tårtor båda.

Här kör jag predator över till dubbel Sidney. Tände Sidney något tidigt så i mitten tuggar alla tre samtidigt vilket inte var planen.

https://youtu.be/WUwpNJtTdHQ
Citera
2020-11-26, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyronostalgi

De är rätt olika i tempo och funkar bra efter varandra om budget tillåter. Mer ös i predator så om man måste välja så blir det den. Sen är det 25mm så filmerna ger kanske mer intryck av stora hängande effekter än verkligheten men är bra tårtor båda.

Här kör jag predator över till dubbel Sidney. Tände Sidney något tidigt så i mitten tuggar alla tre samtidigt vilket inte var planen.

Tack!!!
Bra film👍
Hade inte reflekterat att det skiljer så pass mycket ändå på tempo som det faktiskt gör.
Det lutar åt Predator som du var inne på med 44 skott extra och gillar tempot.
Citera
2020-11-26, 11:16
Medlem
Citat:

Sitter här med och funderar! Jävla svårt att bestämma sig för vad man ska köpa från Linders Black Friday. Haft Sydney i 2år i rad, sugen på något nytt !

Står mellan Predator och Doppel D......

Vad ska ni andra köpa?
Citera
2020-11-26, 11:19
Medlem
Audimans avatar
Blir helt klart en Predator för mig, gillar hur den matar skott och finalen är ju grym!
Citera
2020-11-26, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcus71
Sitter här med och funderar! Jävla svårt att bestämma sig för vad man ska köpa från Linders Black Friday. Haft Sydney i 2år i rad, sugen på något nytt !

Står mellan Predator och Doppel D......

Vad ska ni andra köpa?

Har haft både Sydney och Predator, så det får bli en Doppel-D, funderar också på 2st Bling Bling.
Citera
2020-11-26, 12:24
Medlem
Citat:

Citat:
Tack!!!
Bra film👍
Hade inte reflekterat att det skiljer så pass mycket ändå på tempo som det faktiskt gör.
Det lutar åt Predator som du var inne på med 44 skott extra och gillar tempot.

Ge mig inte sånna dumma idéer! Skulle köra två Sydney i vinkel som final. Men en predator i mitten verkar ju riktigt trevligt det med... 💸
Citera
2020-11-26, 13:11
Medlem
Pyronostalgis avatar
Dumma idéer är de bästa!

Skall själv köra 2st 50x50mm och 2st 100x30Mm samtidigt. Kommer bli en kul minut!
Citera
2020-11-26, 13:25
Medlem
Citat:

Har också funderat, men kom fram till att jag avvaktar å handlar hos bonnen istället. Bara för det är Black friday så är man ju inte tvungen att köpa. Tar nog hellre en Kanga med bra fart i med 100skott för typ 350kr, och high exsplosive för typ samma peng. 😁
Citera
2020-11-26, 19:10
Medlem
Citat:
Dumma idéer är de bästa!

Skall själv köra 2st 50x50mm och 2st 100x30Mm samtidigt. Kommer bli en kul minut!

Haha. Det e sant! Kanske köper 2 Sydney och kör de och den jag har hemma redan som final.
Vad är det för tårtor du ska köra?
Citera
2020-11-26, 21:19
Medlem
Audimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JJEBB
Har också funderat, men kom fram till att jag avvaktar å handlar hos bonnen istället. Bara för det är Black friday så är man ju inte tvungen att köpa. Tar nog hellre en Kanga med bra fart i med 100skott för typ 350kr, och high exsplosive för typ samma peng. 😁

Du får nog räkna med minst 450kr.
Citera
2020-11-26, 23:23
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JJEBB

Åh då måste du köpa en Katten Jönsson😃✌️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in