Citat:
Ursprungligen postat av
Fnero52
Av spåren att döma har hon inte varit lätt att få med. Troligen kastad eller knuffad nerför trappan. Strippen tyder på att tanken va att få med henne i livet och det tycker jag tyder på en kidnappning Att hon av hanteringen avled så några livsbevis ej kunde levereras. Det gör mig besviken att polisen anser mest att TH står bakom och lägger resurser på detta. Det kan ha varit ett turbulent äktenskap sista tiden men gör inte per automatik TH till mördare. Bevisen i äktenskapet ser man det man vill se. Sladden och vittnesmål allt för lång tid tillbaka ger ingen substans i vad som har hänt. Jag är beredd att hålla med advokaten som säger "Det är inte som ni tror"
Edit. Träpåken utan för ytterdörren använder för att dörren inte skulle slå igen medan EH lyftes eller gick ut till bilen. GM vände tillbaka in med utpressning brevet och sedan drog iväg.
Fetad: Det forundrer meg at noen fortsatt tror forsvarsadvokaten sitter med revolusjonerende opplysninger som peker i en annen retning enn politiet, bare fordi han sa disse «famøse» ordene.
Han er betalt for å tale siktedes sak, og det han mente var naturligvis at bevisene ikke var bunnsolide, ingen «smoking gun», ingen bevis som alene knytter TH til drap, hvis noen hadde trodd det.