2020-11-22, 18:10
Medlem
Paatiences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strudelborg
Inlägget Jennie Lundström skapade i Aktietips (paranshyllningstråden ”jag tror på bolaget i framtiden”) har nu 447 (!!) kommentarer.

Väldigt spännande.

Alla paransägare borde in och läsa hur Jennie Lundström, en av de som tokpiskar upp Paransaktien och leder småspararnas tåg mot rikedom...

Att hon inte kan svara på en enda fråga om Parans eller Parans teknik. Hon äger alltså 1% av bolaget (miljonägarskap) men har noll insikt eller förståelse för vad Parans egentligen gör.

Tomas Årjes kommer in och blandar ihop dotterbolag med moderbolag och drar till med ”stark upptrend” och en analys med pilar som han eller eventuellt en tredjeklassare gjort.

Jennie fortsätter. Alla frågor som hon inte helt ignorerar svarar hon med ”läs på om bolaget själv” eller ”jag skriver bara det som står i pm”.

... tills hon ÄNTLIGEN säger ”jag har inte de svaren”. På enkla frågor... för att sedan posta random Parans-boostande inlägg mitt i andrar diskussioner. Hon framstår som en förståndshandikappad femåring med megafon.

Sen kommer Ibra in med ett och annat nonsensinlägg som ingen förstår, plus fejkkontot ”Hassona Hansson” (vem som är bakom oklart, marie randow kanske).

Ibra och Jennie svarar på saker som om de har en helt annan diskussion i ett parallellt universum. Helt jävla stört.
Riktig komedi alltså

Det är sällan jag önskar att en aktie ska falla, men den här får gärna falla som ett sjunkande skepp!
Citera
2020-11-24, 17:37
Medlem
Nu finns det till och med Ibra Merch till försäljning...

https://shop.spreadshirt.se/merchbytriggerstocks
Citera
2020-11-25, 18:49
Medlem
Smutzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RabiesSahlin
Nu finns det till och med Ibra Merch till försäljning...

https://shop.spreadshirt.se/merchbytriggerstocks

Haha, kul! Synd bara att de inte hade "superstar i norden och börsens fixstjärna number one". En sån tisha hade jag velat ha.

Nytt i facebokkgruppen är att Stockholms finansmaffia har rebrandats till börsens navy seal team six och att ingen gjort så mycket för mänskligheten som Ibra sen Oskar Schindler.

I takt med att kursen dalar blir det tyvärr allt fler klentrogna tvivlare som ifrågasätter varför REK+PM+FIRST NORTH=BOOM ännu inte inträffat än men som tur är rycker Rebecca och Marie snabbt ut och sprider evangeliet.

Stackars jävla människor.
Citera
2020-11-25, 20:04
Medlem
Tydligen sitter maffian som på nålar och väntar på Ibras signal enligt live sändningen igår. Det handlar om timing. Efter signalen så kommer de gå in med belopp som de aldrig gjort förut i ett bolag.
Citera
2020-11-27, 02:42
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Hänger inte med, men på Avanzas forum stoltserar några rejäla haussare nu för tiden
1:ObJob
2:Brasse55
3:Crowlover
Kanske några ärliga användare , men om inte nån som har koll på vilka dessa kan vara ,minst 1 är troligen Involverad i denna härva ;-)
Har för mig någon tidigare i tråden ville få det till att Crowlover är Örjan, är denne "Entreprenör" så korkad ,är väl hyffsat enkelt för EBM att kolla iP mot facebookgruppens Örjan,eller kör Hen nått VPN
Citera
2020-11-27, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueMarlin123
Hänger inte med, men på Avanzas forum stoltserar några rejäla haussare nu för tiden
1:ObJob
2:Brasse55
3:Crowlover
Kanske några ärliga användare , men om inte nån som har koll på vilka dessa kan vara ,minst 1 är troligen Involverad i denna härva ;-)
Har för mig någon tidigare i tråden ville få det till att Crowlover är Örjan, är denne "Entreprenör" så korkad ,är väl hyffsat enkelt för EBM att kolla iP mot facebookgruppens Örjan,eller kör Hen nått VPN

fel
Senast redigerad av liteanonym1337 2020-11-27 kl. 07:45.
Citera
2020-11-28, 00:35
Medlem
crowlover är Tomas Årjes. Samma stil som i gruppen. Jävla tjat om 47 miljons order som aldrig kommer samt att köpa i rekyler.
Objob = Möjligen Örjan
Ssvea = Ibra (Failat SFI)
Brasse55 = Jenny (korrekt meningsbyggnad utan innehåll)
Citera
2020-11-28, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RabiesSahlin
crowlover är Tomas Årjes. Samma stil som i gruppen. Jävla tjat om 47 miljons order som aldrig kommer samt att köpa i rekyler.
Objob = Möjligen Örjan
Ssvea = Ibra (Failat SFI)
Brasse55 = Jenny (korrekt meningsbyggnad utan innehåll)

Korrekt sammanställning.
Citera
2020-12-01, 18:41
Medlem
Mårten Gåss avatar
Bort
Citera
2020-12-02, 12:20
Medlem
Ograsts avatar
Den mäktigt Ibra har nu inte twittrat på över en månad! Skraj?
Citera
2020-12-02, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Den mäktigt Ibra har nu inte twittrat på över en månad! Skraj?

Parans har gått plus två dagar i rad nu. Ibra är aktiv mer än någonsin i facebookgruppen. Uppmanar alla medlemmar att sälja alla sina andra aktier och gå "all in" i Parans.
Parans skickade ut ett aktiebrev idag. Som vanligt med orden "Vi hoppas" "målet är" "Vi väntar på Kina". Lite konstigt att de inte redan i Maj började snickra på dotterbolaget i Kina, varför börja med det nu? Nej, allt luktar luftslott och hype från långa håll..
Citera
2020-12-02, 14:31
Medlem
Ibra är skuldsatt. Han har haft en taxerad inkomst på noll kronor de senaste åren. För de som inte förstår vad det betyder kan man säga att han inte har möjlighet att ha ett Avanza-konto.

Han har skulder hos kronofogden som de inte lyckats utmäta. Utmätning är att man använder personens tillgångar för att betala skulderna. Det fanns inga sådana.

Jennie i sin tur hade en taxerad inkomst på ca 220 000:- före skatt år 2019.

Vilka miljonärer...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in