2021-02-12, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juli14
Lite konstigt att Risodlaren och Horan med Örjan fortsätter sätta sig i skiten
Helt fantastiskt faktiskt
tror dom dom är osårbara?
Inte ett enda inlägg från honom idag, ingen livesänding på morgonen heller. Har Ibra äntligen blivit inplockad?
Citera
2021-02-12, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meat4me
Inte ett enda inlägg från honom idag, ingen livesänding på morgonen heller. Har Ibra äntligen blivit inplockad?

Då har han nog blockat dej, har du varit stygg? På mitt konto är han lika aktiv som vanligt. Ser fram emot den dagen då verkligheten kommet ifatt Ibra och EBM knackar på dörren.
Citera
2021-02-12, 20:32
Medlem
Såg nått inlägg från AMAZZING Vilket är IBRA på Avanzas sida på Parans ,verkar dock nu borttaget
Citera
2021-02-13, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hedningen001
Då har han nog blockat dej, har du varit stygg? På mitt konto är han lika aktiv som vanligt. Ser fram emot den dagen då verkligheten kommet ifatt Ibra och EBM knackar på dörren.

Nja jag var inte blockad, men låg aktivtet från honom under dagen. Livesändningen idag var lika underhållande som vanligt...
Citera
2021-02-16, 20:03
Medlem
Nu har fan Ibra tappat det totalt. Sitter på sin live och säger att han känner poliser. Eller ja enligt honom Säpo som har investerat i Parans...

Herregud. Att folk lyssnar på den här dåren
Citera
2021-02-17, 18:21
Medlem
Parans har gått ner 26,16% senaste månaden. Mangoldbank har på en månad vräkt ur sig 9 363 104 aktier. Inte ett enda köp är gjort.
https://trader.di.se/index.php/quote/maklarstat/33018

Om man ser till hur många aktier det finns i Parans så är det alltså cirka 8,9%. De storägare som finns som har mer än 7% är Avanza Pension, Gunnar Mårtensson och Qingdao Photon Technology.

Frågan är väl vem det är som dumpar. Är det nu Kiniserna droppar allt de äger, de har ju ändå gjort en helt okey affär då de fick köpa för 1.5 kr aktien...
Citera
2021-02-17, 19:36
Medlem
Alla värden i mäklarstatistiktabellen presenteras i SEK.

Blir mindre än miljonen aktier så det öppnar upp för fler misstänkta. Jag gissar på Sörjan.
Citera
2021-02-17, 19:44
Medlem
bajssprutans avatar
Kan man köpa puts på Ibras frihet nånstans ?
Vad går en 3/19 2åriburen på ?
Citera
2021-02-17, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RabiesSahlin
Alla värden i mäklarstatistiktabellen presenteras i SEK.

Blir mindre än miljonen aktier så det öppnar upp för fler misstänkta. Jag gissar på Sörjan.
Aj fan. Ja den lilla detaljen missade jag (tog källan direkt från Avanza Forum). My bad!
Ja det öppnar ju upp för en hel del andra intressanta spekulanter. Vet någon vilken bank Örjan handlar via?
Citera
2021-02-18, 20:44
Medlem
Smutzs avatar
Tomtarna på placera börjar iaf bli lite kreativa i sina bortförklaringar. Det har ju varit kinesiskt nyår och därför har inget BOOM-PM kommit än. Nu går vi däremot in i oxens år och då blir det bull market för hela slanten.

Drömmen om snabba cash is a helluva drug.
Citera
2021-02-18, 20:50
Medlem
BlueMarlin123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smutz
Tomtarna på placera börjar iaf bli lite kreativa i sina bortförklaringar. Det har ju varit kinesiskt nyår och därför har inget BOOM-PM kommit än. Nu går vi däremot in i oxens år och då blir det bull market för hela slanten.

Drömmen om snabba cash is a helluva drug.
Och Parans går sisådär ;_)
Citera
2021-02-18, 22:24
Medlem
Ibra skiftar nu mer fokus på nya VDn Helen.

” Kursen var uppe i över 17 kr som högst.Sedan Helen tillträdde som har kursen sjunkigt drastiskt till och med under Leif Brandels inköp 12.75 kr och idag vände den under 11 och på väg uppåt.

Tiden tickar snabbt och hon måste nu visa värdena i bolaget fortare och återfå marknadens förtroende omgående eller omedelbart verkan.

Så innan månadens slut så ska den ligga runt 17 kr eller uppåt.

Annars ser jag det som ett misslyckande.

Komma in till ett färdig dukat bord och inte kunna börsen och dess psykologi är detta inget vidare.

Men som sagt 12 dagar kvar i Feb så ser vi vad hon går för.

Vi är som Barcelona, Manchester City, Real Madrid, Bayern Munich eller PSG och ej div 4 i Sverige.

Mvh
Ibra Kadabra”

———-
Han skyller på VDn alltså... bra rökridå. Eller? Problemet igen: paransmupparna lyssnar.
————

Någon annan kommenterar:
” hon är långsam och skriver ej tillräckligt bra rubriker enligt mig det är mer är gynnsamma villkor när det tagit så här många månaderl”

??
———-

Eller denna, till Ibra från ngn gubbe:
”Tack för du hållt mig kvar trots nedgång”
————
De där tonerna lär ändras...
Senast redigerad av strudelborg 2021-02-18 kl. 22:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in