2020-11-23, 04:00
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mothafoka
Bara bögar, impotenta, idioter och muslimer som inte uppskattar lättklädda damer

jag uppskattar, men blir kåt och då kan jag inte ha lättklädda damer som distraherar när man ska jobba, om du förstår mitt dilemma :P
Citera
2020-11-23, 04:10
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CartelMode66
Kommer inte upp någon bild. Menar ni den här bilden? https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSnPbJ0xsaejS8di7qXlUNtZIpFQ6xd2 RNve5C_5xxg9Vc9SpWT&s

Har hon tights under eller byxor? Ser ut som att de sticker ut lite tyg på sidorna strax i höjd med hennes vagina. Så ja vem som helst kan väl konstatera att det är lite väl kort. "Don't shoot the messanger"

Helvete vad kort, babbebruden visar ju upp hela kameltån.
Vad är det för jävla superhora de har som partiledare i VPK?
Citera
2020-11-23, 04:34
Medlem
Eoppoyzs avatar
Man bör klä sig så respektabelt som möjligt i riksdagen. Söder säger ju själv att han sade åt fler män än kvinnor att klä sig rätt, när han var andre vice talman. De får klä sig hur de vill utanför riksdagen.
Citera
2020-11-23, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
Helvete vad kort, babbebruden visar ju upp hela kameltån.
Vad är det för jävla superhora de har som partiledare i VPK?

Vad är det för jävla idiotsnack, hon är ju asnajs att titta på, äntligen en partiledare man kan vila ögonen på utan att det gör ont.
Hon får gärna ha det i fortsättningen med.

Jag anser att det är knasiga islamister som brukar propagera för att dölja hud, inte Sverigedemokrater.
Citera
2020-11-23, 05:36
Bannlyst
Dadgostar gör sin plikt ute i sitt distrikt på Malmskillnadsgatan, i riksdagen hör inte såna här låg begåvande människor hemma.
Citera
2020-11-23, 05:57
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dipt
Vad är det för jävla idiotsnack, hon är ju asnajs att titta på, äntligen en partiledare man kan vila ögonen på utan att det gör ont.
Hon får gärna ha det i fortsättningen med.

Jag anser att det är knasiga islamister som brukar propagera för att dölja hud, inte Sverigedemokrater.

Hon ska inte springa runt som någon jävla hora i Riksdagen ditt jävla pucko, din rösträtt borde dras in enbart av denna anledning.

"Asnajs att titta på" finns fräschare brudar att titta på via internet än en överspacklade kommunist hora som bryter mot klädkoder i Riksdagen och lägger efterblivna motioner.

Riksdagen ska vara en seriös institution, problemet är att idioter som du har rösträtt, därför Sverige är ett levande skämt och har superhoror som VPK GoGoBarStar.

Hon kan ta sina fettsäckar och sin kameltå och dra hem till Iran.

GTFO!
Citera
2020-11-23, 06:16
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Självklart är turkhorans kjol för kort - hon kommer för fasiken till Riksdagen, inte Malmskillnadsgatan!
Citera
2020-11-23, 06:31
Medlem
Personligen tror jag att Björn Söder skrämmer bort fler väljare från SD än han lockar till sig. Med det sagt, inträffade inte den här händelsen för flera år sen? Och det ska Aftonbladet göra en stor sak av nu?

GÄÄÄÄÄÄÄSP!!!!
Citera
2020-11-23, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
ja, en helt vanligt kjol. Hon sitter ner. Vad är din poäng?

https://apicms.thestar.com.my/uploads/images/2019/11/16/388875.JPG

mHH!

Ok men såhär.. horerier i riksdagen, nej. Hon tycker det säkert är skönt att lufta fittan, men det är Sveriges riksdag vi pratar om.
Senast redigerad av joeykiller 2020-11-23 kl. 06:42.
Citera
2020-11-23, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tongzhi
Söder upplevde det kanske som ett problem när talmannen sträckte sig efter klubban under pulpeten och istället fick tag i andre vice talmans svettiga ståkuk.

Men självklart måste det finnas en klädkod i Reichstagen, även för kvinnor på vänsterkanten.

Haha. Tack för den
Citera
2020-11-23, 06:43
Medlem
trancass avatar
Jag är själv Vänsterpartist, men vad är det för fel på Dadgostar som borde visa respekt för talmannen. Byt kjol! Vi pratar om Sveriges högsta beslutande organ Riksdagen, och som folkvald bör man visa respekt för historien. Jag tänker på tex länder där domstolens ledamöter sitter i tex peruk. En tradition som Dadgostar säkert skulle skita i och sen klaga på att hon blivit tillsagd. Om det ska vara så svårt att visa svensk tradition respekt skulle kanske hon struntat i att befinna sig i Sverige.
Citera
2020-11-23, 06:48
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joeykiller
mHH!

Ok men såhär.. horerier i riksdagen, nej. Hon tycker det säkert är skönt att lufta fittan, men det är Sveriges riksdag vi pratar om.

Ja jag håller ju med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in