2020-11-21, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Man kan självklart inte gå vidare i ett val om det misstänks omfattande valfusk innan det utreds helt. Det har ändå lämnats in ett 30 tal law suits och nya anklagelser strömmar in dagligen. Det finns uppenbarligen fog för både law suits, behandling i domstolar och utredningar detta valet kontra 2016.

Hade de gjort det 2016 skulle demokraterna göra precis samma sak.

Istället försökte man sig på en efterhandskonstruktion i form av ryskt valfusk och impeachment som pågick i 4 år och misslyckandes totalt.

Bara för att en lawsuit lämnas in betyder det inte att det faktiskt leder till något. De flesta har ju blivit avvisade direkt.
2020-11-21, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Nu är wikileaks med och avslöjar fusk. De har aldrig haft fel eller kommit med falsk information.

Nu måste det finnas försvinnande få simningen tror på omfattande valfusk. Inte ens demokrater.

Varför stäva emot och jobba i motvind hela tiden? Kan inte alla antitrumps bara låta utredningarna och domstolarna avgöra detta? Om ni är så säkra på att att valet gått rätt till borde ni sluta försvara det hela tiden med näbbar och klor!

Låt det isåfall vara och mot republikanerna göra bort sig.

Man kan nästan tro att ni försöker dölja nåt.
Om Trump benådar Assange tror jag han skulle vara beredd att visa sin tacksamhet på ett sätt som Trump skulle vara mycket tacksam för!
2020-11-21, 16:35
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Fascinerande är att precis samma människor som hela tiden tjuter och skriker om FAKE NEWS faktiskt sprider och tror på dem, eller hur?

Genialisk uppfinning av DJT. Användes av Rudy på PKn, han sa till en kvinnlig journalist att hon var Fake från en Fake tidning med Fake News. Den logiken är ju sådär, tänk om hon skriver att Rudy är duktig och kompetent?
Det spåret från DJT är nog ett av hans få misstag.

Mike Pence
2020-11-21, 16:45
Medlem
Trump har ganska många svagheter, men han kommer att gå till historien som den som fick media på fall. Det finns i princip inte en enda neutral journalist längre och det gäller även i Sverige. Det har säkert varit så länge, men Trump var den som synliggjorde allt.
2020-11-21, 17:07
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1330148622898515969

Trump har börjat slå på trumman igen.
Jag kan knappt hålla mig. Jag har väntat flera veckor på att få några bevis för att ett organiserat valfusk ägt rum.
2020-11-21, 17:10
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sacramento
Trump har ganska många svagheter, men han kommer att gå till historien som den som fick media på fall. Det finns i princip inte en enda neutral journalist längre och det gäller även i Sverige. Det har säkert varit så länge, men Trump var den som synliggjorde allt.

Trump har just startat ett rullande hjul. Detta kommer pågå länge och det dröjer inte länge till innan en ny Trump med slipad tunga och stor börs kliver fram och spelar spelet om igen.
2020-11-21, 17:18
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Data-expert påvisar att Dominion Voting Systems sub-domän leder till ett datacenter i Quanzho, Kina.

https://twitter.com/EmeraldRobinson/status/1330161327134928896

www.dominionvotingsystems.com är en nyreggad sida hos godaddy.com och som inte används av någon.
2020-11-21, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Trump har just startat ett rullande hjul. Detta kommer pågå länge och det dröjer inte länge till innan en ny Trump med slipad tunga och stor börs kliver fram och spelar spelet om igen.
Hade Trump varit lite smartare och valt sina uttalanden och fighter under mandatperioden så skulle han ha vunnit stort. Problemet är att han fullständigt struntat i allt och gjort allt för att reta alla bara för att han var i en position att göra det och tyckte det var kul. Tankarna förs lite grann till Stenbeck. Känslan var att han var lite grann likadan och den här typen av personligheter får energi av ställa till med spektakel. Personligen tror jag att Trump var rätt ointresserad av att genomdriva reformer förutom handelsavtalen.
2020-11-21, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jnilsson
Jag inväntar att Trumpadministrationen fortsätter samla bevis och lägger fram större case, vilket kommer ske någon gång nästa vecka om jag tolkar tweetsen rätt.

Bedöm oddsen att samma grupper som plundrade och brände i somras och deras allierade valde att avstå från valfusk när möjligheten med poströster gavs...

Inga länder är bättre än medborgarna. Det är därför inga länder med medel-IQ under 90 inte är och inte kan vara demokratier.

Det här var skrivet den 12 november men det är med IQ förstod jag inte, men jag ligger strax över 70. Kan någon beskriva det större caset för mig?
2020-11-21, 17:22
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Fler kopplingar till Kina och globalister:

Dominion Votings kontor i Toronto Canada ligger i samma byggnad och på samma våningsplan som Tides Foundation, en tongivande vänstergrupp finansierad av George Soros.
På samma våningsplan ligger också det kinesiska bolaget Jantzi Sustainalytics som sysslar med ESG-analyser, dvs en "hållbar utveckling". ESG står för Environmental, Social and Governance. Koppla det till lockdowns och "the great reset". Undra vad Soros har för koppling till det bolaget? Till Dominion är hans koppling solklar.

https://twitter.com/EmeraldRobinson/status/1330166318608347136

Data-expert påvisar att Dominion Voting Systems sub-domän leder till ett datacenter i Quanzho, Kina.

https://twitter.com/EmeraldRobinson/status/1330161327134928896

Nej, dominionvotingsystem.com är ingen subdomän till dominionvoting.com
Senast redigerad av Sculley 2020-11-21 kl. 17:27.
2020-11-21, 17:24
Medlem
TwinkleSmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
www.dominionvotingsystems.com är en nyreggad sida hos godaddy.com och som inte används av någon.

Nix.
https://whois.domaintools.com/dominionvotingsystems.com
Dates 179 days old
Created on 2020-05-26
Expires on 2021-05-26
Updated on 2020-05-26
2020-11-21, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Det finns inga regler kring detta. När det handlar om så allvarliga anklagelser som valfusk bör man ha bevis innan man klagar. Det är ren anständighet.

Varför tror du på bevis innan du har sett dem? Verkar det sunt? Du misstror ju allt möjligt, men info från Trump sväljer du utan att blinka.
Jag har vart klar och tydligen med att jag inte vet hur det ligger till. Det intressanta är att advokater går ut och säger att dom har bevis och folk säger att dom inte har det. Folk som inte sitter i position att bedöma slänger ur sig detta innan de ens vet vad personerna sitter på. Men när det är åt andra hållet då kan man fortfarande sitta och skrika att Trump samarbetat med Ryssarna 4 år senare och de enda bevisen som har presenterats är dom som inte ansåg pålitliga av flera olika anledningar och det man fabricerat själv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in