2020-11-21, 15:07
Medlem
krautbrains avatar
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1330148622898515969
Citat:
Big voter fraud information coming out concerning Georgia. Stay tuned!

Trump har börjat slå på trumman igen.
2020-11-21, 15:08
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Tar man den uppskattade stölden av 7 miljoner röster från Trump till Biden så hamnar Trump på runt 80 miljoner och Biden på 70 miljoner. Lägg sedan till alla ogiltiga röster från döda, dubbelröster, harvest ballots mm. Jag tror inte att Biden har mer än 62 miljoner lagliga röster. Nu kommer kanske inte alla fuskröster att avslöjas, men det kommer stå klart att Trump vann en jordskredsseger.
Mina invändningar bygger mest på magkänsla och har mycket att göra med att det snabbt blir så oerhört komplext om vi räknar med jättelika skillnader i röster på Trump och Biden. Den famösa algoritmen skulle mycket väl kunna vara på plats överallt, eller om man nöjde sig med att putsa till siffror på bekvämt avstånd, men det fåtal omräkningar som genomförts har officiellt bidragit med nada. Då tänker jag att det finns falska röster med i leken, och det främst i ett antal blå storstäder. Nattliga leveranser i många stater känns lite väl "nu kommer jultomten till alla barn samtidigt"-aktigt.

Dominion-fusket har inte uppdagats för att man ännu inte gjort en undersökning, under det att falska röster vilseleder i bl.a. Georgia.
2020-11-21, 15:09
Medlem
TwinkleSmashs avatar
Det är domstolen som avgör, inte ni i mobben med Social Justice.

Sedan så kör man inte all in i de lägre domstolarna med en massa aktivister, utan väntar till en riktig domstol som kan förhålla sig objektiva och döma efter lagboken.

Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Bevisbördan ligger på Team Trump, och med tanke på att vi inte fått se några otvetydiga bevis kan jag inte avgöra hur utsikterna ser ut. Det jag KAN göra tills vidare är egna tolkningar. Jag har inte mycket att gå på. Men jag är för egen del rätt övertygad om att det nog ska gå att bevisa eventuellt valfusk på strukturell nivå. Om det sedan är Powell och Giuliani som lyckas med konststycket väljer jag att låta vara osagt.

Det de gör är att uppmärksamma att det finns avvikelser och indicier som pekar på att allt inte gått rätt till. Jag själv betraktar valet som i praktiken riggat från en plats bakom kulisserna, och därför skulle jag gärna se att vi får mer på fötterna innan vi säger bu eller bä. Bilder på valsedlar i en papperskorg säger mig ingenting särskilt.

Jag vill att man ska kunna gå ut offentligt och säga att myndigheterna låtit datatekniker analysera data, mjukvara etc. och att man vet hur valet kapades till Trumps förfång. Men, dit är det ännu en lång, lång väg.
2020-11-21, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Inget valfusk presenterades punkt.
Att munnen glappar och inget kommer, sånt är irrelevant då man inte backar upp sina claims.
Även domarna håller med, då stämningarna är som de vore gjorda av en tvååring som inget vet om juridik.

Kanske nästa gång får vi bevis, men det vet vi redan inte kommer några bevis.
Den mest komiska jag hör nu är att det måste vara valfusk för att trumpens distrikt räknas först, och bidens vinster tar längre tid och räkna då dessa distrikt är så satans mycket större och nej inte yta

Så när är nästa datum ni ska påstå bevis ska komma?
Och sen upprepar vi samma igen och undrar vart bevisen är, och sen blir det en reset igen och så snurrar det runt med osaklighet kring eventuella bevis som aldrig någonsin kommer.
Verkar inte vara speciellt intelligent folk.

Läs konstitutionen, det är över för trumpen oavsett Jan 20.

Varför i helvete skulle bevis ens presenteras inför media å fullblodsidioter såsom dej själv?
Bevis presenteras i domstolsförhandlingar och inte vid presskonferenser om du råkat missa den lilla detaljen!
Det kommer med all tydlighet visa sej vilka bevis som finns, va så säker, och alla som inte spolat ner skallen i dasset fattar vad som kommer....
Ni som fortfarande tror att media utser presidenten och avgör bevisunderlag för en av världshistoriens största ”kupper” har en hel del självbildsrevision att ta tag i vad d lider, och tro mej ni kommer inte behöva vänta speciellt länge nu
2020-11-21, 15:13
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwinkleSmash
Det är domstolen som avgör, inte ni i mobben med Social Justice.

Sedan så kör man inte all in i de lägre domstolarna med en massa aktivister, utan väntar till en riktig domstol som kan förhålla sig objektiva och döma efter lagboken.
Exakt. Jag vet inget än — inte de som brölar "langa upp bevis!" heller.

Att omräkningen i Georgia inte förändrade så mycket var inte oväntat. Dags för utredningar.
2020-11-21, 15:13
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vovloman
Varför i helvete skulle bevis ens presenteras inför media å fullblodsidioter såsom dej själv?
Bevis presenteras i domstolsförhandlingar och inte vid presskonferenser om du råkat missa den lilla detaljen!
Det kommer med all tydlighet visa sej vilka bevis som finns, va så säker, och alla som inte spolat ner skallen i dasset fattar vad som kommer....
Ni som fortfarande tror att media utser presidenten och avgör bevisunderlag för en av världshistoriens största ”kupper” har en hel del självbildsrevision att ta tag i vad d lider, och tro mej ni kommer inte behöva vänta speciellt länge nu
Man slog på bongtrumman hela veckan att bevis skulle presenterar som skulle av göra allt.
Och nu står4 vi här med inget, så givetvis är det en fråga hur det gick till:
För vi ser inte heller detta i stämningarna, utan del av dom har varit så dåliga att dom slängt ut dom genom fönstret och med en tillhörande utskällning.

Och det är deras fel att de säger bevis för valfusk skulle presenterats igår. och sen aldrig levererade.
2020-11-21, 15:21
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Ja, om de väljer att göra trumpen till diktator, det är 100% rätt uppfattat.

Bevisen skulle komma 201120 och dessa skulle vara så graverande, så vart är bevisen?

Ingen aning vad du skriver har med mitt citerade och göra, vill du göra ett nytt försök.

Bevis skulle komma 201120, så vart är dessa?
Saken är ju så att presenterar man inte, så säger man inget.
Och varför slå så på bongotrumman för inget?
Kan det fortfarande komma eller har du satt stopp nu?
2020-11-21, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1330148622898515969

Trump har börjat slå på trumman igen.

Georgia känns genomruttet. De 5 största demokratiska fästerna är full av valfusk. Det är bara att kolla på siffrorna.
2020-11-21, 15:22
Medlem
Stig-Britts avatar
Ta en titt här:

https://thedonald.win/p/11QRoqX6UV/urgent--colorados-secretary-of-s/

Dokument som tas bort (som tur är finns de kvar cache:ade) som avslöjar relationen mellan Smartmatic och Dominion, samt Venezuela. Även Eric Coomer-texten finns här (som man nu plockat bort helt från Dominions hemsidor).
2020-11-21, 15:26
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WolfmanJackSr
Var hände det?

Det har inte hänt. Jag menar att det går att visa på fusk som inte går att ändra. Att bara lägga ut rök håller inte i en domstol. Problemet med Rudy och här (FB) är att alla verkar väldigt dåligt insatta i valprocessen. Tex det tar 2 veckor att räkna om röster förhand och ändå vet man att man behöver tippa av flakvis med röstsedlar mitt i natten. Snabbräknat?
Nej inget fusk har förekommit bara rök till mobben. Smart.

Mike Pence
2020-11-21, 15:28
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
I fortsättningen kommer inte Trumpen att kunna twittra med någon som helst auktoritet.

Så här skriver Aftonbladet: "Twitter kommer att överlämna presidentens officiella konto, @POTUS, till Joe Biden i samma ögonblick som han installeras den 20 januari. Detta sker oavsett om Donald Trump erkänner Joe Bidens seger eller inte, uppger Twitter för webbtidningen Politico.

"Twitter förbereder sig aktivt för att stödja övergången av Vita Husets institutionella konton den 20 januari 2021", skriver talespersonen Nick Pacilio i ett mejl till tidningen, där han berättar att proceduren blir densamma som när Donald Trump tog över efter Barack Obama 2017"

Och vad tror du vi kommer att få läsa då från Trumpen? Jo, gnäll, gnäll, gnäll, gnäll. Bara att luta sig tillbaks och njuta.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/0KBOp0/twitter-forbereder-overlamning-av-potus

Han kommer bara att kunna uttala sig som The bigest looser ever.

Biggest stavas med två g och loser med ett o. Loser.

Citat:
Ursprungligen postat av Dannelius
Självklart väntar vi alla på dessa, men vad skulle trumps lag tjäna på att hon ljuger sig blå? Ser inte
någon vinst på den strategin, bara förlust. Lyssna på henne, låter det som en osäker lögnare eller någon som har nog med bevis för att redan nu sätta karriären på spel?
https://www.youtube.com/watch?v=F5vndAmMqAM&feature=youtu.be&ab_channel=Th eSheridanFiles

Instämmer. Naturligtvis kan det bara vara ett skickligt skådespel. Då kan man fråga sig vad hon och de har att vinna på att driva ett sådant mål om de inte har bevis eller tror sig kunna vinna det. De lägger tiotals miljoner dollar och att driva det utan att vara tämligen säker på att vinna vore ju vansinne. Förlora miljoner och fullständigt förstöra sitt anseende och eftermäle. Varför skulle Trump det? Varför skulle Giuliani det? Varför skulle Sidney Powell det? Varför skulle Lin Wood det?

Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Det blir tydligt bortom allt tvivel att Bidensupportrarna tycker att det är OK att fuska, så länge dom inte åker fast. Därför ser vi allt tjat om "inga bevis". En till sak som jag tror kommer komma fram i spåren av hela den här Dominion-grejen är att det kan stänka på Sverige och svenska företag.

När Dominion användes i Venezuela, användes också telecom-infrastrukturen till att genomföra fusket? I USA-fallet har vi sett att rösterna har hittats på datorer utomlands, i Tyskland. Korruptionen är så genomgripande att det här kan drabba Sverige också i förlängningen. Det är därför vi ser all den här paniken i tråden om "inga bevis", "inga bevis". Men jag är övertygad om att det här valfusket kommer att drabba även andra länder än USA.

Sidney Powell sa att de har fotobevis på valfusk när det sker. Hon sa också att det inte bara är dominionmaskiner utan även andra. För svenskt vidkommande vore det högst intressant om team Trump kan bevisa valfusk och att svenska patrioter lyfter den debatten i Sverige också. Vi måste ha ärliga val.

Citat:
Ursprungligen postat av Bergakungen
Det är troligt att republikaner i allmänhet också tänker litet längre än till att kuppa(*) in Trump en period till. Att desavourea folkviljan, med argumentet "vi tror inte på något resultat som går oss emot" kanske låter fina fisken, men det betyder samtidigt att nästa val, (och nästa , och nästa...) kommer att hamna i samma läge, vem som än vinner.

Att de med mest röster inte vinner en folkomröstning, utan att det lämnas till de med bättre advokater är inte alldeles optimalt. Nu verkar det ju dock som Team Trump har litet svårt att värva de allra skarpaste ombuden.

(*) Kuppa in Trump genom att försöka styra presidentvalet till Representanthuset och utnyttja att styrkeförhållandet där (varje stat, en röst) är helt annorlunda än i antalet elektorsröster. (Det är den välvilliga tolkningen).

Bergakungen, även om vi ofta befinner oss på olika sidor i många frågor så borde du kanske tänka igenom vilken sida du tar i den här frågan. Frågan är inte pro-Trump eller pro-Biden utan om man ska ha ärliga och transparenta val och om man ska acceptera korruption. Team Trump säger att både demokrater och republikaner är korrumperade.

Någon som vunnit genom att fuska har ingen legitimitet. Det borde du inte heller vare sig tycka eller försvara.

Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
De riktiga bevisen sparas till Supreme Court. De närmsta 2 veckorna så kommer vi se Sidney Lowell lägga fram solklara bevis som gör det omöjligts för delstatskongresser att välja Biden-elektorer.

Precis. Det har team Trump varit glasklara med hela tiden.
2020-11-21, 15:31
Medlem
Haddock93s avatar
https://thedonald.win/p/11QRoqX6UV/urgent--colorados-secretary-of-s/

URGENT 🚨🚨🚨: Colorado's Secretary of State Jena Griswold CAUGHT deleting Dominion Voting System Proposal from her OFFICIAL website (www.sos.state.co.us). Direct connection to Sequoia and Smartmatic through Senior Product Manager - Ronald Morales.

Intressant tråd.

https://thedonald.win/p/11QRoreg47/the-most-suspicious-data-point-i/c/

Också intressant data från Wikileaks.

https://thedonald.win/p/11QRordqz9/sidney-powell-theres-a-person-in/c/

Sidney Powell: “There’s a person in the DOD who has been on the internet with Bernie Sanders and AOC instructing people how to commit sabotage in their respective offices within the government, and there was a couple hundred people on the call.”
Senast redigerad av Haddock93 2020-11-21 kl. 15:34.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in