2020-11-21, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WolfmanJackSr
Dominion räknade röster även i delstater där Trump vann. Fusk?

Låt den stora utredningen visa hur det ser ut i alla 28 delstater som har Dominion.
2020-11-21, 14:52
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
80 vs. 70 millar låter rimligt. Jag tror verkligen att valet faktiskt var jämnt men att klåfingrighet gav Biden den knuff över mållinjen han behövde. Trump ledde stort i flera stater som sedermera gick till Biden, men avståndet var aldrig så där enormt på samma sätt som i North Dakota (Trump) eller Kalifornien (Biden). Ok, nyckeln kan ligga i ett fåtal valkretsar i storstäder i västra halvan av USA, Atlanta och Detroit och Philadelphia är exempel, där det inte är omöjligt att man tillfört falska röster. Gallring är enda sättet att ta reda på hur det ligger till med detta.

Tar man den uppskattade stölden av 7 miljoner röster från Trump till Biden så hamnar Trump på runt 80 miljoner och Biden på 70 miljoner. Lägg sedan till alla ogiltiga röster från döda, dubbelröster, harvest ballots mm. Jag tror inte att Biden har mer än 62 miljoner lagliga röster. Nu kommer kanske inte alla fuskröster att avslöjas, men det kommer stå klart att Trump vann en jordskredsseger.
2020-11-21, 14:54
Medlem
TwinkleSmashs avatar
https://www.youtube.com/watch?v=hAbMnv_dt2w
"FEC Chair Calls Election Illegitimate Due To Fraud"

Citat:
Det förvånar mig att de inte tycks ha några federala myndigheter på sin sida än, om vi bortser från obekräftade uppgifter om att FBI skulle vara med på tåget, samt att Departement of Justice reser hit och dit. Mitt intryck är dock att de driver detta som vanliga civila advokater, vilket du skriver. Syftet? Att belysa det som ska fram på ett eller annat sätt.
Ni? Om du läst mina tidigare inlägg har jag skrivit flera gånger att en jordskredsseger för Trump är synnerligen osannolik om man utgår från att vissa av de teorier om valfusket som lagts fram skulle stämma.

Att fuskarna skulle ha fått panik för att de underskattade (!) Trump känns... ja. I så fall är det mer troligt att det var jämnt och att algoritmer som ex. ger Biden en extraröst per tre Trump-röster överallt fällde avgörandet med trygg marginal. Eller att man har vägt siffrorna enligt modellen 0,75 röster per Trump-röst och 1,25 per röst på Biden. Sammantaget tjänar Biden på detta på ett inte helt genomskinligt sätt antingen när majoriteten Trump-röster trillar in i början (innan poströsterna på Biden räknas), eller när mängder med poströster på Biden räknas senare.
2020-11-21, 14:57
Medlem
Flytta fram installationen av president

Starta en stor utredning för att utreda misstänkt valfusk.

Installera president när utredningen är klar.

Allt för att minska splittringen i landet.
2020-11-21, 14:57
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannelius
Vad snackar du om din dåre?? Lyssna på deras pressträff och håll käft sen..
Inget valfusk presenterades punkt.
Att munnen glappar och inget kommer, sånt är irrelevant då man inte backar upp sina claims.
Även domarna håller med, då stämningarna är som de vore gjorda av en tvååring som inget vet om juridik.

Kanske nästa gång får vi bevis, men det vet vi redan inte kommer några bevis.
Den mest komiska jag hör nu är att det måste vara valfusk för att trumpens distrikt räknas först, och bidens vinster tar längre tid och räkna då dessa distrikt är så satans mycket större och nej inte yta

Så när är nästa datum ni ska påstå bevis ska komma?
Och sen upprepar vi samma igen och undrar vart bevisen är, och sen blir det en reset igen och så snurrar det runt med osaklighet kring eventuella bevis som aldrig någonsin kommer.
Verkar inte vara speciellt intelligent folk.
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Flytta fram installationen av president

Starta en stor utredning för att utreda misstänkt valfusk.

Installera president när utredningen är klar.

Allt för att minska splittringen i landet.
Läs konstitutionen, det är över för trumpen oavsett Jan 20.
2020-11-21, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Att munnen glappar och inget kommer, sånt är irrelevant då man inte backar upp sina claims.
Även domarna håller med, då stämningarna är som de vore gjorda av en tvååring som inget vet om juridik.

Den mest komiska jag hör nu är att det måste vara valfusk för att trumpens distrikt räknas först, och bidens vinster tar längre tid och räkna då dessa distrikt är så satans mycket större och nej inte yta

Och sen upprepar vi samma igen och undrar vart bevisen är, och sen blir det en reset igen och så snurrar det runt med osaklighet kring eventuella bevis som aldrig någonsin kommer.

Trump och GOP har allt i sina egna händer..
Medlem
Citat:
Fusket på film..
https://twitter.com/local_aperture/status/1329720449127780354?s=20

Förstår inte riktigt innehållet i filmen....
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban

Nää, kom in i matchen nu.. Det blir en krasch in i verkligheten likt miljömupparna som krocka med isberg och fastna..
2020-11-21, 15:02
Medlem
JackArrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Ja, Trump kommer sitta kvar lagligt, eftersom det förekom omfattande systematiskt valfusk från Demokraterna, Globalister som Soros och Deep State. Bevisen som redan finns är överväldigande. Det räcker med att se graferna på Biden-röster som dumpades mitt i natten i de stater som officiellt sagt sig stänga räkningen men som ändå fortsatte räkna. Vänstermänniskor som du, kommer dock aldrig acceptera några bevis.

Det är konstigt att de inte kan se intressekonflikten här. Nyttiga idioter.

https://thedonald.win/p/11QRordaCb/the-rise-of-smartmatic-communist/c/

Se inlägg #12797.
2020-11-21, 15:04
Medlem
Citat:
80 vs. 70 millar låter rimligt. Jag tror verkligen att valet faktiskt var jämnt men att klåfingrighet gav Biden den knuff över mållinjen han behövde. Trump ledde stort i flera stater som sedermera gick till Biden, men avståndet var aldrig så där enormt på samma sätt som i North Dakota (Trump) eller Kalifornien (Biden). Ok, nyckeln kan ligga i ett fåtal valkretsar i storstäder i västra halvan av USA, Atlanta och Detroit och Philadelphia är exempel, där det inte är omöjligt att man tillfört falska röster. Gallring är enda sättet att ta reda på hur det ligger till med detta.

Edit: falska röster = "poströster".

Jag tror inte valet var jämnt, fuskmaskineriet ballader ur pga av att valet var så ojämnt i div. stater.

Alla nyktra vet dock att bevis presenterad i domstolar och inte i MSM/Twitter/flashback.
2020-11-21, 15:04
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Trump och GOP har allt i sina egna händer..
Ja, om de väljer att göra trumpen till diktator, det är 100% rätt uppfattat.

Bevisen skulle komma 201120 och dessa skulle vara så graverande, så vart är bevisen?
Citat:
Nää, kom in i matchen nu.. Det blir en krasch in i verkligheten likt miljömupparna som krocka med isberg och fastna..
Ingen aning vad du skriver har med mitt citerade och göra, vill du göra ett nytt försök.

Bevis skulle komma 201120, så vart är dessa?
Saken är ju så att presenterar man inte, så säger man inget.
Och varför slå så på bongotrumman för inget?
2020-11-21, 15:05
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Förstår inte riktigt innehållet i filmen....
Ok.. har inga klipp med förenklat fusk tyvärr..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in