2020-11-21, 14:41
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannelius
Sista chansen, erkänner du din psykos om rätten dömer till trumps fördel?
Om Trump på laglig väg lyckas övertyga rätten om att Biden vann genom valfusk, så kommer jag att acceptera det. Jag ser och respekterar nämligen fakta och verklighet i motsats till andra, jag är alltså inte psykotisk.
2020-11-21, 14:42
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HARD-WORKER
Om nu maskinen ger 0.75 per 1 röst måste man hälla i "oräknade"röster för att det ska stämma. Om någon sett röster tas in på kvällen kan det mycket väl stämma. Man kan inte bara ändra algoritmen utan lägga i röster bland de andra.
Varför behövs en paus mitt i natten annars än att få in fler ballots??
2020-11-21, 14:43
Medlem
HipToBeSquares avatar
Det är vissa konstigheter med själva förloppet med fuskundersökningen. Flera månader innan valet har precis alla byggt upp förväntningarna med att valet är riggat och de inkluderar demokrater, republikaner, MSM. Bidens felsägning om att han "most extensive and inclusive voter fraud organization in the history of American politics" var ingen felsägning utan det var för att sitta griller i huvudet på folk. Republikanerna verkar snarare förhala undersökningen än att försöka få den att fortskrida.

Min teori är att detta är avsiktligt så att Biden blir tillsatt som president. Efter valet som kommer sk. "sanningen" fram av val fusket fram vilket var planet från början. Nu plötsligt har de en president som sitter där pga valfusk och det kommer bli kravaller samt att folk inte längre respekterar de staliga organisationerna. Biden som har all makt kommer att försöka styra upp det hela genom b.la. resurrection act. Nu har man plötsligt nationiella och kanske t.o.m. internationella trupper på gatorna i USA. Genomförandet av lockdowns blir mycket enklare. Detta är hur man tar över ett land.
2020-11-21, 14:43
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Om Trump på laglig väg lyckas övertyga rätten om att Biden vann genom valfusk, så kommer jag att acceptera det. Jag ser och respekterar nämligen fakta och verklighet i motsats till andra, jag är alltså inte psykotisk.
Bra, håll i dig nu då..
2020-11-21, 14:44
Medlem
TwinkleSmashs avatar
Bidén tigger pengar för att kuppa in sig i sin kuppförsök mha valfusk.

https://www.youtube.com/watch?v=7x4LcFmV34Y
2020-11-21, 14:44
Medlem
klybans avatar
Citat:
Man vill kolla morgon batchen på 135 000 röster som ramlade in, där 96% gick till peddon, matematiskt omöjligt...
https://ibb.co/WHdLtmR
Nope, inte alls.

Att man inte ens förstår varför vissa röster blir räknade först är rätt perplext och med tanken på att man msåte var extremt okunnig för kunna säga nått sånt konstigt.
Stora distrikt ta längre tid att räkna och det är inte yta
Och stora distrikt är oftast Demokratiska, då de vet tt det inte går leva i en värld där var man är för sig självt.

När ska man presentera valfusket som skulle presenteras 201120???
Och hur kunde jag förutspå detta så enkelt att inga bevis skulle levereras på fredag, är jag ett unikum?
Nej, det är jag inte, då många till sade det samma.
Man kan undra hur det ens är möjligt att man itne lyckats fabricera sina bevis tills nu, och efter som man redan före valet sade det var valfusk.

Dock har man gett sitt uttalande ifrån de som har hand m säkerhet inom administrationen att detta var det säkraste valet man haft.

Joe Biden är President Elect, och nu väntar vi bara på och se hur trumpen försöker fuska och gå förbi det demokratiska valet av folket i USA.
2020-11-21, 14:45
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Jag tror att Trump ledde så stort at pausen var nödvändig för att ta in mer ballots.. Om man vänder på algoritmen och ger Trump 1.25 och peddon 0,75 blir det ca 97 vs 60 miljoner till Trump. Så verkliga resultatet bör ligga på 80 vs 70 m till Trumps fördel..
80 vs. 70 millar låter rimligt. Jag tror verkligen att valet faktiskt var jämnt men att klåfingrighet gav Biden den knuff över mållinjen han behövde. Trump ledde stort i flera stater som sedermera gick till Biden, men avståndet var aldrig så där enormt på samma sätt som i North Dakota (Trump) eller Kalifornien (Biden). Ok, nyckeln kan ligga i ett fåtal valkretsar i storstäder i västra halvan av USA, Atlanta och Detroit och Philadelphia är exempel, där det inte är omöjligt att man tillfört falska röster. Gallring är enda sättet att ta reda på hur det ligger till med detta.

Edit: falska röster = "poströster".
2020-11-21, 14:46
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Varför lämnar du ämnet för tråden?
Tror du på allvar att Trump kommer att sitta kvar på laglig väg?

Ja, Trump kommer sitta kvar lagligt, eftersom det förekom omfattande systematiskt valfusk från Demokraterna, Globalister som Soros och Deep State. Bevisen som redan finns är överväldigande. Det räcker med att se graferna på Biden-röster som dumpades mitt i natten i de stater som officiellt sagt sig stänga räkningen men som ändå fortsatte räkna. Vänstermänniskor som du, kommer dock aldrig acceptera några bevis.
2020-11-21, 14:47
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
allt efter räkne pausen ska kollas enligt trumps lag..
https://ibb.co/R9GpG31
https://ibb.co/WHdLtmR
Sedan ska man kanske vara försiktig med datan som NYT m.fl. haft. Verkliga data kan i värsta fall skilja sig från infon propagandamedia fått.
2020-11-21, 14:48
Medlem
Citat:
Svara på frågan!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Ja, Trump kommer sitta kvar lagligt, eftersom det förekom omfattande systematiskt valfusk från Demokraterna, Globalister som Soros och Deep State. Bevisen som redan finns är överväldigande. Det räcker med att se graferna på Biden-röster som dumpades mitt i natten i de stater som officiellt sagt sig stänga räkningen men som ändå fortsatte räkna. Vänstermänniskor som du, kommer dock aldrig acceptera några bevis.

Exakt! Powell har algoritmen och servrarma från Tyskland. Hon har fusket svart på vitt.
Medlem
TwinkleSmashs avatar
Kamelen har inte sagt upp sig från senaten än, för hon vet att de kommer förlora i längden och då vill sitta kvar vid makten.
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Nope, inte alls.

Att man inte ens förstår varför vissa röster blir räknade först är rätt perplext och med tanken på att man msåte var extremt okunnig för kunna säga nått sånt konstigt.
Stora distrikt ta längre tid att räkna och det är inte yta
Och stora distrikt är oftast Demokratiska, då de vet tt det inte går leva i en värld där var man är för sig självt.

När ska man presentera valfusket som skulle presenteras 201120???
Och hur kunde jag förutspå detta så enkelt att inga bevis skulle levereras på fredag, är jag ett unikum?
Nej, det är jag inte, då många till sade det samma.
Man kan undra hur det ens är möjligt att man itne lyckats fabricera sina bevis tills nu, och efter som man redan före valet sade det var valfusk.

Dock har man gett sitt uttalande ifrån de som har hand m säkerhet inom administrationen att detta var det säkraste valet man haft.

Joe Biden är President Elect, och nu väntar vi bara på och se hur trumpen försöker fuska och gå förbi det demokratiska valet av folket i USA.
Vad snackar du om din dåre?? Lyssna på deras pressträff och håll käft sen..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in