2020-11-13, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Nähä...menar du???🤣🤣🤣 Fråga lille sossen om Genotropin nästa gång ni träffas så kan han förklara hur det funkar. Han har pumpat i sig hela Sveriges lager med Genotropin! Så till den milda grad att det utvecklade struma.
Fan vad kul det vore om han torskade någon gång.... Ligger väl både det ena och det andra i lägenheten på Östermalm.
Citera
2020-11-14, 00:33
Medlem
vadskalljagtros avatar
Har han alltid haft såna där läskiga ögon som ser ut att stirra hela tiden? Förstår ni vad jag menar? Han ser liksom alltid ut som han vill slå någon på käften?
Citera
2020-11-14, 00:40
Medlem
Såhär tänker jag.

J-E bemästrar trollkonsten och tar varje tillfälle han kan för att håna det system som han avskyr, men som hjälpt han att tjäna hans förmögenhet.

När man lägger på en sosse-dekal på sin lamborghini, och kallar en fet övernattningsvåning på ö-malm för sosse-lya så ja...karln har ett sinne för humor.

Däremot så är han en indikator på allt som är fel med politiken. Att han som riksdagsledamot kunde öppna hvb-hem och håva in skattepengar visar på en funktion i svenskt samhälle som ingen här riktigt bryr sig om, men i många andra länder kallas för korruption och är straffbart.
Citera
2020-11-14, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Styvfadern
Såhär tänker jag.

J-E bemästrar trollkonsten och tar varje tillfälle han kan för att håna det system som han avskyr, men som hjälpt han att tjäna hans förmögenhet.

När man lägger på en sosse-dekal på sin lamborghini, och kallar en fet övernattningsvåning på ö-malm för sosse-lya så ja...karln har ett sinne för humor.

Däremot så är han en indikator på allt som är fel med politiken. Att han som riksdagsledamot kunde öppna hvb-hem och håva in skattepengar visar på en funktion i svenskt samhälle som ingen här riktigt bryr sig om, men i många andra länder kallas för korruption och är straffbart.
Vi är nog rätt många som är trötta på att välfärdspengarna trillar ner i privata fickor. Problemet är ju att det är legalt och därav inte mer korrupt än att människor med usel moral har rätt att förse sig. Men hur Sverige tillät sig hamna här är en gåta. Vi är på vissa sett mer anarkokapitalistiska än USA.

JEJ är väl ganska banalt äcklig, men det är systemet det är fel på.
Citera
2020-11-15, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Tycker han är rolig på något sätt. Det är raka rör.
Men hans ögon är obehagliga. Det måste väl ändå vara anabola?
Hur syns anabola på ögna?
Citera
2020-11-15, 12:25
Medlem
WhaleMales avatar
Hej!
Såg precis en video där Lucas Simonsson hängde med Jan Emanuel en dag.
Janne är tydligen STORMRIK! Köpte en klocka för 3 miljoner lite spontant. Haft 6 Lamborghinis etc.
Hade bara hört hans namn förut, men kände inte till honom direkt.

Stora frågan.
Vad har han blivit rik på?
Det kan ju knappast varit som politiker. Inte ens de mest välbetalda tjänar pengar på det sättet.
Hur rik är han?

EDIT: Jag hittade svaret själv. Han hade tydligen ett privat välfärdsföretag som han sålde för 1/4 miljard.
Sjukt...
Senast redigerad av WhaleMale 2020-11-15 kl. 12:33.
Citera
2020-11-15, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Vi är nog rätt många som är trötta på att välfärdspengarna trillar ner i privata fickor. Problemet är ju att det är legalt och därav inte mer korrupt än att människor med usel moral har rätt att förse sig. Men hur Sverige tillät sig hamna här är en gåta. Vi är på vissa sett mer anarkokapitalistiska än USA.

JEJ är väl ganska banalt äcklig, men det är systemet det är fel på.

Jag kan endast hålla med ovan. Frågan hur sverige tillät sig att hamna här är oerhört viktig.
Samt varför vi tillåter detta politiska system(spel). Det finns ett citat från någon i USA som beskrev svensken som en människa som: ”tror på staten mer än sig själv”. Kanske ligger det nåt däri, jag vet ej.
Citera
2020-11-15, 21:32
Bannlyst
En djupt ensam och olycklig människa.
Citera
2020-11-21, 07:37
Medlem
Någon som sett detta: https://www.youtube.com/watch?v=QgenzYv_0vs

Samtidigt som man tycker han är osympatisk så är det bra att han tvålar till Martin Björk. Oavsett vad man tycker om hur han har blivit rik, vilket givetvis gör honom till en skitstövel av rang.
Citera
2020-11-21, 12:21
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixnai
Någon som sett detta: https://www.youtube.com/watch?v=QgenzYv_0vs

Samtidigt som man tycker han är osympatisk så är det bra att han tvålar till Martin Björk. Oavsett vad man tycker om hur han har blivit rik, vilket givetvis gör honom till en skitstövel av rang.
Martin är en fjant med många fjantiga frågor. Bra att kung Emanuel säger ifrån.
Citera
2020-11-22, 03:48
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
En djupt ensam och olycklig människa.

Man han gråter i en ferrari. Stackars ena. Annars borde idioten vara ensam tycker man. Jävla idiot är vad han är. Sitter först som politiker och klagar och har sig mot kapitalet. Sedan görs sig själv till mångmiljonär av kapitalet från skattepengar!
Citera
2020-11-22, 13:36
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadskalljagtro
Har han alltid haft såna där läskiga ögon som ser ut att stirra hela tiden? Förstår ni vad jag menar? Han ser liksom alltid ut som han vill slå någon på käften?
Han har gjort någon misslyckad ögonlocksoperation tror jag. Dr Phil har exakt lika obehagliga ögon. Ser ut som att ögonlocken är för hårt spännda så de inte går att stänga. Håller med om att det ger ett obehagligt intryck.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in