2020-11-01, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eckiumbum
Han verkar köpa sig rätt mycket mediautrymme på sista tiden, det är knappast en slump. Skulle tro att han siktar på att odla politiska kontakter han ha nytta av efter nästa val. Det är väl ingen större skillnad att smörja korrupta sossar som korrupta SD-politiker.
Ja, precis.
I tisdags skrev han t.ex en debattartikel på di.se
Citat:
Frågan är hur länge socialdemokratiska väljare kommer acceptera ett socialdemokratiskt parti som slutat vara socialdemokrater? Jag tror att svaret ligger i att det inte finns något politiskt alternativ. Det finns ett hål som gapar tomt i svensk politik. När en konservativ vänster träder fram som förenar fördelningspolitik med hårdare tag, trygghet och ordning, och som delar vanligt folks värderingar, så kommer det hålet att fyllas. Då kommer vi på allvar se vad det politiska sveket kostat socialdemokratin.
https://www.di.se/debatt/s-svek-mot-sina-valjare/

Min uppfattning är att JEJ inte har någon speciell övertygelse åt något håll alls. Han drivs av narcissism snarare än ideologi. Däremot är han en opportunist med koll på hur de offentliga pengarna fördelas i Sverige. Nu verkar hans tankar kretsa mest kring otrygghet och säkerhetsindustrin. I våras försökte han ju sälja väpnade vakter till Socialstyrelsen. Hans syfte med vissa mediaframträdanden är väl att se tilll att det satsas välfärdspengar inom områden där han vill vara entrepenör.
Citera
2020-11-05, 17:27
Medlem
Jag har tränat på gym sedan början av 90-talet.
Det är helt uppenbart att JEJ använder steroider och att han har genomgått många kurer.
Citera
2020-11-09, 00:18
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
1,76 är kortvuxet för en svensk man.
Nej, läs på vad kortvuxen betyder innan du skriver onödig skit.

Såg han i JLC senaste video, visst han verkar väl schysst. Men det är någonting som jag stör mig på när det gäller honom. Dessutom pratar han som Långben "tjena tjena"
Citera
2020-11-09, 11:03
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash

Såg han i JLC senaste video, visst han verkar väl schysst. Men det är någonting som jag stör mig på när det gäller honom. Dessutom pratar han som Långben "tjena tjena"

Den nar han spontankopte en PP-klocka for 2,9 miljoner?
Citera
2020-11-09, 18:32
Medlem
Eckiumbums avatar
Så efter den trendande videon med JLC så skall han ha panelsamtal med Henrik Jönsson och Jimmie Åkesson. Ett intensivt kampanjarbete pågår.
Intressant att följa hur han slingrar sig mot köttgrytorna som väntar efter nästa val.
Citera
2020-11-09, 20:21
Medlem
Knarkpojkens avatar
Han har börjat dyka upp i media på det senaste. Minns att han var med i Robinson men att han var såhär larvig trodde jag inte. När han har tid över så sitter han säkerligen och läser här och på andra sidor som skriver om honom.
Citera
2020-11-09, 20:39
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terror-Ister-Band
Den nar han spontankopte en PP-klocka for 2,9 miljoner?

det är hans egna klocka som var på service som han låtsades köpa
Citera
2020-11-11, 03:41
Medlem
HanMedMjukisbyxors avatar
Han är en riktigt skön man.

Älskar när han triggar svenska kränkta män, som är avundsjuka på hans framgång.
Citera
2020-11-11, 05:04
Medlem
KuReLuBs avatar
Lite ödmjukhet hade inte skadat. Han fick stor hjälp av sossen-kollegan och tidigare finansministern Pär Nuder med att skapa sin rikedom.
https://www.expressen.se/nyheter/par...lag-at-vannen/
Citera
2020-11-11, 05:19
Medlem
SolidSteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HanMedMjukisbyxor
Han är en riktigt skön man.

Älskar när han triggar svenska kränkta män, som är avundsjuka på hans framgång.

AMEN det säger jag fast jag är ateist, älskar när han triggar och trollar!
Citera
2020-11-11, 18:12
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash

För en menaman som du kan jag förstå att 1,76 låter mycket men för en svensk känns det ganska pluttigt eller kortvuxet.

Janne långben kul smeknamn på Jan Emanuel tack för den.
Citera
2020-11-11, 21:07
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungKanel
Jag har tränat på gym sedan början av 90-talet.
Det är helt uppenbart att JEJ använder steroider och att han har genomgått många kurer.

Nähä...menar du???🤣🤣🤣 Fråga lille sossen om Genotropin nästa gång ni träffas så kan han förklara hur det funkar. Han har pumpat i sig hela Sveriges lager med Genotropin! Så till den milda grad att det utvecklade struma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in