2020-11-21, 02:12
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pung
Men vad jag menar är att det måste var hur enkelt som helst av motbevisa. Inte genom att tjafsa om källkod och beslagta servrar, utan genom att bara räkna röstsedlarna och se ifall resultatet överensstämmer med vad programmet presenterade.

Då hävdas att man incjencerat falska fysiska sedlar. Och då är min fråga. Ifall man har makt att göra det finns väl ingen orsak att mixtra med programmet.

Som jag uppfattat det så kan programmet fixa max 3% skillnad. Trump verkar ha vunnit med en landslide (406 electoral votes) enligt ännu obekräftade uppgifter. Det var fuskarna inte beredda på och de tvingades mata in hundratusentals fuskröster mitt i natten. Hade Trump inte vunnit med en landslide utan programmet hade fått sköta fusket hade team Trump inte misstänkt valfusk och då heller inte ifrågasatt det. Så har jag förstått det Sidney Powell har sagt.
2020-11-21, 02:13
Medlem
GoldFinger100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Som jag uppfattat det så kan programmet fixa max 3% skillnad. Trump verkar ha vunnit med en landslide (406 electoral votes) enligt ännu obekräftade uppgifter. Det var fuskarna inte beredda på och de tvingades mata in hundratusentals fuskröster mitt i natten. Hade Trump inte vunnit med en landslide utan programmet hade fått sköta fusket hade team Trump inte misstänkt valfusk och då heller inte ifrågasatt det. Så har jag förstått det Sidney Powell har sagt.

Stämmer bra, de va inte redo på dessa miljoner av röster som ökade sen förra valet.
2020-11-21, 02:15
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
Vad pratar du om? Det jag hävdade var att Dominion anställda har raderat sina linkedin konton, går du in där och söker på Dominion får du fram en full lista på de anställda och vilka som har raderat sina profiler, men du är ett efterblivet troll som som jag inte har lust att länka något till.
Bra tråd om raderade konton..
I was researching companies to see how many IT people they employ in US vs overseas, and I found a feature which lets me search LinkedIn by region, so I thought I would apply the same to DVS and see if we can contact any developers in Serbia to get them to flip on DVS.
https://twitter.com/jessiprincey/status/1329525675666051073?s=20
2020-11-21, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pung
Ja, enligt min logik.

Då hävdar de som tror att det fuskats (vilket jag ju också tror) att det pumpats in falska röstsedlar. Det kan man tro på eller inte, men det är inte motsägelsefullt.

Vad som däremot är motsägelsefullt är att hävda att programmet räknade fel, men ändå stämmer det med sedlarna eftersom någon lagt dit falska sedlar. Meningen säger emot sig själv. Då har ju programmet räknat rätt.

Fattar inte att detta ska vara så svårt för vissa att fatta!
Nej för rösterna som kommer in ska först granskas så det kanske inte är helt enkelt att se till så att rösten går igenom och att personen inte röstat redan men när rösten separeras från kuvertet ska det bli svårare att kontrollera rösten. På detta vis tar man sig alltså förbi ett steg. Men återigen jag vet inte heller hur det ligger till men stinker gör det helt klart.

Det som verkar svårt för dig att fatta är att du inte har knäckt nånting!
2020-11-21, 02:18
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
Vad pratar du om? Det jag hävdade var att Dominion anställda har raderat sina linkedin konton, går du in där och söker på Dominion får du fram en full lista på de anställda och vilka som har raderat sina profiler, men du är ett efterblivet troll som som jag inte har lust att länka något till.

Men inga länkar till de du säger att de "raderat" deras länkar...

Och bara en suddig bild som "KÄLLA"
Senast redigerad av 0rganet 2020-11-21 kl. 02:20.
2020-11-21, 02:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Problemet är ju att kontrollräkningen visade tvärtom. Resultatet av alla räknade röster blev i princip exakt samma. Så därmed är det bevisat att programmet räknade rätt.

Du har verkligen koll på läget Emma. Dominion kan fortfarande ha öst över röster på Biden tagna ur ingenting.
2020-11-21, 02:19
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Vad är planen då?

Min teori är att Trump ska bli opinionsbildare.

Drain the swamp. Få bort korruptionen, få bort militärindustriella komplexet så att unga amerikaner inte dör i onödig krig, få bort Fed Reserve, krossa fake news MSM och censur-Big Tech, ev kanske krossa Big Pharma om de ägnar sig åt att hålla folk sjuka med dyra läkemedel istället för att bota/förebygga. Ungefär så, men främst korruption och den sk Deep State. Valet handlar inte om Trumps ego, R mot D utan om globalister eller nationalister, kommunism eller frihet. Vinner D är USA körda för lång tid framöver och vilka det effekter det kommer ha på Europa, Ryssland, Kina, MÖ, Afrika kan vi nog inte ens överblicka än men det kommer inte vara något positivt för väst.
2020-11-21, 02:20
Medlem
zergrushs avatar
The. Best. People!
https://twitter.com/SteveHofstetter/status/1329865460364566528
Citat:
Republicans erroneously claim there are too many votes in Michigan, because they think that the upper peninsula of Michigan is in Canada.

(This is not photoshopped. This really happened.)
https://pbs.twimg.com/media/EnShDpdXYAIvAVi?format=jpg&name=900x900
2020-11-21, 02:20
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Men inga länkar till de du säger att de "raderat" deras länkar...

Och bara en suddig bild som "KÄLLA"
https://www.linkedin.com/authwall?trk=gf&trkInfo=AQG774o_a_PFBAAAAXXoYyTI8z Pf8cfHiUNqG42zw5eVOSu4m985Hq7eKqTIn_DflGsL5n7JgBsr MiSIXE9W814U4JMG sA5EVkC8cmUTJNoqNmVNUr33Yx-M0L_jeDXb3YwpUMk=&originalReferer=https://t.co/&sessionRedirect=https%3A%2F%2Fwww.linkedin.com%2F in%2Faleksandarlazarevic777%2F
2020-11-21, 02:21
Medlem
Arizonas största county Maricopas board of supervisors vilket består av 4 Republikaner och 1 Demokrat certifierade enhälligt valet i Maricopa County.
https://twitter.com/KlasfeldReports/status/1329955652865839104?s=19

Av mötet att döma verkade de väldigt less på alla tramsiga konspirationsteorier om valfusk och debunkade dom under mötet.
Citat:
The Board Chair said he’s tired of people using this opportunity to “fundraise.”
https://twitter.com/KlasfeldReports/status/1329951861177282563?s=19
2020-11-21, 02:25
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Det går verkligen undan. Åt fel håll för republikanerna. Inte en betydande vinst på 2,5 veckor.

Det har gått 17-18 dagar. Gore höll på i 47 dagar. Ett sådant här fall sa Sidney Powell häromdagen tar åratal att förbereda. De jobbar sannolikt dygnet runt. Jag trodde de hade hela statsapparaten till sin hjälp, men de driver detta som vilka vanliga civila advokater som helst. Deras intelligens och arbetskapacitet måste vara enorm.
2020-11-21, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Alltså, att Trump skulle vunnit 406 elektorer förstår ni väl själva inte stämmer? Trump är väldigt väldigt populär bland ungefär en tredjedel av amerikanska befolkningen, han är "accepterat" av ytterligare 10-15%, och inte ens Rasmussen eller Trafalgar:s polls inför valet hade Trump på i närheten av de siffror som behövs för att nå 406 elektorer. T ex så la Trafalgar Trump på 306, alltså 100 elektorer ifrån, i sin sista prediction och då är Trafalgar extremt pro-trump. Att de skulle vara 100 off, åt Trumps håll, är helt orimligt.

Om ni ska vara så källkritiska som ni vill med all MSM så måste ni ju vara i alla fall lite källkritiska på den här typen av siffror från alternativ media. Det där är inte rimliga siffror, ens om man är TeamTrump.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in