Citat:
Ursprungligen postat av
RudyardKipling
Som jag uppfattat det så kan programmet fixa max 3% skillnad. Trump verkar ha vunnit med en landslide (406 electoral votes) enligt ännu obekräftade uppgifter. Det var fuskarna inte beredda på och de tvingades mata in hundratusentals fuskröster mitt i natten. Hade Trump inte vunnit med en landslide utan programmet hade fått sköta fusket hade team Trump inte misstänkt valfusk och då heller inte ifrågasatt det. Så har jag förstått det Sidney Powell har sagt.
Alltså, att Trump skulle vunnit 406 elektorer förstår ni väl själva inte stämmer? Trump är väldigt väldigt populär bland ungefär en tredjedel av amerikanska befolkningen, han är "accepterat" av ytterligare 10-15%, och inte ens Rasmussen eller Trafalgar:s polls inför valet hade Trump på i närheten av de siffror som behövs för att nå 406 elektorer. T ex så la Trafalgar Trump på 306, alltså 100 elektorer ifrån, i sin sista prediction och då är Trafalgar extremt pro-trump. Att de skulle vara 100 off, åt Trumps håll, är helt orimligt.
Om ni ska vara så källkritiska som ni vill med all MSM så måste ni ju vara i alla fall lite källkritiska på den här typen av siffror från alternativ media. Det där är inte rimliga siffror, ens om man är TeamTrump.