2020-11-21, 00:51
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Ja, alltså, när Powell sa "and I'm gonna release the Kraken", detta klassiska uttalande, så menade hon att hon skulle gå ut med information that'll blow your minds. Det är nog ingen som tror att en superdator skulle ligga bakom valfusket. Tror jag.

Har det stora avslöjandet skett eller väntar vi fortfarande på det?
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pung
Om man låter ett program räkna röster och sedan, efter att ha kontrollräknat, kan konstatera att programmets resultat inte stämmer. Då har man bevisat att programmet räknar fel. Man har bevisat det i svensk domstol, man har bevisat det i amerikanskt domstol, man har bevisat det på schackklubben, man har bevisat det på symötet.

Problemet är ju att kontrollräkningen visade tvärtom. Resultatet av alla räknade röster blev i princip exakt samma. Så därmed är det bevisat att programmet räknade rätt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dannelius
Varför inte?
https://www.supremecourt.gov/about/circuitAssignments.aspx
Vad är det ni tror ni bevisar med att upprepa den där listan hela tiden?
2020-11-21, 00:52
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Exakt. Man bestrider dessutom inte en felaktig omräkning som inte ännu slutförts.. Nu har jag inte kollat men Georgia var ju inte "certifierat" tidigare ikväll. Antar att stämning kommer Måndag-Tisdag på den.

PS. Spännande filmer på lastbilen som förstört röster i Georgia, dom skall enligt kunniga sparas i två år. Denne Brian Kemp verkar vara minst lika korrumperad som gangsters i PA och Detroit.
När Georgia bestämt sig för att fastställa resultatet från första räkningen utan att dra tillbaka beslutet, DÅ är det dags att ta fram riset och smiska den där guvernören. Kemp är en illojal skojare.
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
Demokraternas advokater hoppas av i PA

BREAKING: Kirkland & Ellis withdraws from representing Pennsylvania Secretary of State in Trump campaign case

https://twitter.com/jackposobiec/status/1329930126109323266?s=21
Och vad är det för fel med här två tomtarna? Så tufft kan det väl ändå inte varit? Vi läser ju 53 gånger om dagen i tråden att Trumps stämningsförsök går åt helskotta precis överallt.
Senast redigerad av Blot-Sven 2020-11-21 kl. 00:56.
2020-11-21, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Det stora avslöjandet var att Rudy använder hårfärg av tveksam kvalitet.
2020-11-21, 00:55
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackArrow
https://twitter.com/paulmurray3/status/1329855910337015809/photo/1

God natt! Ridå!

Soptunnor med svarta plastsäckar och där "graverande bevis" förekommer "in plain sight".

Please don't insult my intellect.
2020-11-21, 00:56
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Du får hänga med. Har Georgia Certifierats idag kommer detta att bestridas. Därefter se min domstols-kedja.

Slutar med Thomas.

Poff.

https://www.americanbar.org/groups/public_education/resources/law_related_education_network/how_courts_work/appeals/
2020-11-21, 00:57
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Georgia har redan certifierats. Inget bestridande än. Häng med.

PS. Jag ser att du inte svarat på min fråga om artikel 5 av första sektionen av konstitutionen. Så jag utgår från att du är clueless. Därför får du en ny fråga: Vem tror du fäller sista avgörandet i frågan om utgången av omröstning i representanthuset? Pelosi eller dina kära republikanska delstatsdelegater?

Georgia vart väl då certifierat ikväll svensk tid ?
Då finns det tid att lämna in stämning på måndag, vad får dig att tro att detta inte skulle ske ?

Att Thomas blockar detta slutligen är ju garanterat då Kemp skall utföra en mycket detaljerad kontroll vid omräkning och detta är allt annat än väl utfört, antar att Demokraterna och Kemp vill dra ut på tiden, vilket är helt i onödan. Den gubben går inte, ny fullständig signature audit eller full-stopp blir resultatet.
2020-11-21, 00:58
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Vet jag väl! Men allt är inte påbörjat. Resultatet av omräkningen i Georgia kan bestridas. Beslutet att fastställa valresultatet i Michigan bör sannerligen överklagas. Etc.

Allt Trump gör i och med dessa meningslösa bestridanden, är att certifiera varför ett åtal kring 'High Treason' blir mer och mer plausibelt.

I hope has has an Exit-Strategy..
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Soptunnor med svarta plastsäckar och där "graverande bevis" förekommer "in plain sight".

Please don't insult my intellect.

Jag garvade rätt friskt. Gång efter gång efter gång... Dom lär sig aldrig
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Oklart. Jag tror att det var Kraken man släppte i torsdags kväll, på presskonferensen, men det var bara ett inledande statement. Så vitt vi vet har det inte hänt något sedan dess.

Dock aningen nervpirrande att Powell sa nu senast att hon tror att "the government" kan ha inlett förundersökningar, inte sant?
Senast redigerad av Blot-Sven 2020-11-21 kl. 01:01.
2020-11-21, 00:59
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apa123456
Vad är det ni tror ni bevisar med att upprepa den där listan hela tiden?
Bevisar inget, har inte heller sett någon påstå det, det är däremot konservativa domare i MI, WI, PA, och GA: där fusk misstänks av Trumps försvar.. Så varför skulle inte SC ta upp detta enligt dig?
MI - Brett M. Kavanaugh
WI - Amy Coney Barrett
PA - Samuel A. Alito
GA - Clarence Thomas

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in