2020-11-20, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Losdrivarexistens
I ärlighetens namn så måste det vara rätt ovanligt med så stora.

Ja det verkar vara mindre vanligt helt klart. Vanligast är 13-16cm i längd enligt någon kurva jag precis sett.

Edit: denna länk som någon tidigare postat i tråden. https://5sizes.wordpress.com/size-3/
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-11-20 kl. 16:56.
Citera
2020-11-20, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baast
Tycker du det vore rättfärdigat att håna dig för dina små mansbröst isf? Vad är grejen, liksom? Är det nån slags senarelagd tonårsevolt du kör med? Du lyckas ju inte bemöta ett enda inlägg utan att retirera till påhopp, va. Fascinerande.

Baast baast baast...

Jag har såvitt jag vet aldrig hånat någon när de gjort en post om sin ringa storlek, men hoppar någon på mig (eller säger att jag har fel) när man uttalar sina preferenser då sätter jag hårt mot hårt och säger som det är. Suck allt började med att man svarade en att 13 cm i omkrets inte alls är väldigt grovt utan skitsmalt. Vad män tycker om mäns storlekar eller att de visar upp en länk på sk genomsnittliga penisen, det säger ingenting om kvinnors smak och preferenser. En del gillar små k*kar andra inte, låt oss (och bögarna) bestämma den saken.

"Mansbröst", ni småkukade är roliga dessutom. Har sett en bild på dig, är det någon som har mansbröst så är det du. Hade behövt banta ner dina chipstuttar lite. Skillnaden mellan er några få lättkränkta och mig är att jag är helt okej med att en del män gillar stora bröst, jag lipar inte & behöver hoppa på någon som skriver att de gillar stora. Det ÄR lite mer kvinnligt med stora bröst, precis som det är mer manligt med en stor penis. I mitt och en del andra tjejers tycke. Varför tror du att det är storkukade som får mest framgång på sajter som BC? För att tjejer ofta vill ha en stor ***. Och varför tror du att det är mest stora penisar i porr? Samma sak där, ingen vill se en liten pillesnopp så de där porrskådisarna har i princip alltid modell större. Sorry om sanningen svider. Många kvinnor önskar i hemlighet att deras partners hade varit större, något de såklart inte säger till partnern. Behöver man verkligen förklarar något så uppenbart?
Citera
2020-11-20, 19:09
Medlem
Frihet2010s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Många kvinnor önskar i hemlighet att deras partners hade varit större, något de såklart inte säger till partnern. Behöver man verkligen förklarar något så uppenbart?

Precis som många män önskar att deras kvinnor hade lite tightare vaginor. Något de såklart inte heller säger till sin partner.

Men faktum är att de båda behöver fokusera på lite mer och annat än själva penetrationen (in Ut in ut).

Som kvinna gör det inte stor skillnad att få en smal hård eller tjock hård sak in och ut in och ut. Det krävs liksom lite mer än så för någon direkt känsel inuti vaginan har vi inte (om den inte stöter in för djupt = aj eller vid vår g-punkt som kan funka för vissa).

Allt för många ”storkukade” förlitar sig på att det räcker att ha stor och lär sig inte hantera och bemästra lite mer krävande kvinnor.
Män med normalstora och mindre är ofta bra mycket mer lyhörda och fantasifullare älskare.
Citera
2020-11-20, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frihet2010
Precis som många män önskar att deras kvinnor hade lite tightare vaginor. Något de såklart inte heller säger till sin partner.

Men faktum är att de båda behöver fokusera på lite mer och annat än själva penetrationen (in Ut in ut).

Som kvinna gör det inte stor skillnad att få en smal hård eller tjock hård sak in och ut in och ut. Det krävs liksom lite mer än så för någon direkt känsel inuti vaginan har vi inte (om den inte stöter in för djupt = aj eller vid vår g-punkt som kan funka för vissa).

Allt för många ”storkukade” förlitar sig på att det räcker att ha stor och lär sig inte hantera och bemästra lite mer krävande kvinnor.
Män med normalstora och mindre är ofta bra mycket mer lyhörda och fantasifullare älskare.

Jag håller med om storleken.

Och, för mig som kvinna är det ju enklare att göra knipövningar och få bättre muskler att krama åt med, än det är för en man att få en större storlek. Även om det är olika hur vi är skapta anatomiskt, men jag som kvinna kan "förbättra" till viss del, om jag inte har skador eller andra problem.

Sen att vissa gillar större, fine, men jag ser inte vitsen med en större, för då måste man vara försiktig för att inte stöta in för långt, så för mig är en medel perfekt. Bara en av mina väninnor har uttryckt att hon vill ha en stor, dom andra verkar tycka ungefär som mig, enligt vad dom säger i alla fall.
Citera
2020-11-20, 19:26
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Det ÄR lite mer kvinnligt med stora bröst, precis som det är mer manligt med en stor penis. I mitt och en del andra tjejers tycke. Varför tror du att det är storkukade som får mest framgång på sajter som BC? För att tjejer ofta vill ha en stor ***. Och varför tror du att det är mest stora penisar i porr? Samma sak där, ingen vill se en liten pillesnopp så de där porrskådisarna har i princip alltid modell större. Sorry om sanningen svider. Många kvinnor önskar i hemlighet att deras partners hade varit större, något de såklart inte säger till partnern. Behöver man verkligen förklarar något så uppenbart?

Nån måtta på bullshit får det vara. Kvinnor är olika stora som män och föredrar ofta nån som passar dom. Nej, det är inte mer manligt med en stor kuk. Det är i så fall manligt att kunna använda den rätt. Och nej, är inte avis eftersom jag är medel och inte vill han stor snopp som är i vägen och skrämmer gemena kvinna. Har knullat tillräckligt många för att veta att många tjejer tycker stora snoppar gör ont och glidmedel ofta krävs,
Du får gärna gilla porrfilmskukar men hitta inte på vilt ur din fantasi, tack.
Citera
2020-11-20, 20:15
Medlem
Citat:
Baast baast baast...

Jag har såvitt jag vet aldrig hånat någon när de gjort en post om sin ringa storlek, men hoppar någon på mig (eller säger att jag har fel) när man uttalar sina preferenser då sätter jag hårt mot hårt och säger som det är. Suck allt började med att man svarade en att 13 cm i omkrets inte alls är väldigt grovt utan skitsmalt. Vad män tycker om mäns storlekar eller att de visar upp en länk på sk genomsnittliga penisen, det säger ingenting om kvinnors smak och preferenser. En del gillar små k*kar andra inte, låt oss (och bögarna) bestämma den saken.

"Mansbröst", ni småkukade är roliga dessutom. Har sett en bild på dig, är det någon som har mansbröst så är det du. Hade behövt banta ner dina chipstuttar lite. Skillnaden mellan er några få lättkränkta och mig är att jag är helt okej med att en del män gillar stora bröst, jag lipar inte & behöver hoppa på någon som skriver att de gillar stora. Det ÄR lite mer kvinnligt med stora bröst, precis som det är mer manligt med en stor penis. I mitt och en del andra tjejers tycke. Varför tror du att det är storkukade som får mest framgång på sajter som BC? För att tjejer ofta vill ha en stor ***. Och varför tror du att det är mest stora penisar i porr? Samma sak där, ingen vill se en liten pillesnopp så de där porrskådisarna har i princip alltid modell större. Sorry om sanningen svider. Många kvinnor önskar i hemlighet att deras partners hade varit större, något de såklart inte säger till partnern. Behöver man verkligen förklarar något så uppenbart?

Cymba Cymba Cymba...

Om du besatt ett uns läsförståelse och förfogade över ett skriftspråk som inte tangerar en fjortonårings vore det en fördel. Du måste väl förstå att man vanligen utgår från vad som är normalt när man bedömer penisar, och att ditt uttalande om personens omkrets i relation till det ter sig fullständigt absurt? Det är jämförbart med att jag hade pekat på en relativt storbystad kvinna och hånfullt uttryckt "Haha, fan vad platt du är!". Om jag gör detta får jag - precis som en dampunge från mellanstadiet som opåkallat kallar nån annan bög - räkna med att få mothugg. Du är liksom inte ute efter att på ett vuxet sätt diskutera sakfrågan, utan efter att provocera. Varför du gör detta är oklart, men av dina inlägg i andra trådar att döma kan man utan vidare räkna ut att du besitter någon slags sårbarhet som gör att du känner ett behov av att lajva översittare på nätet.

Jag har för den delen inte tvingat på dig preferenser, utan anmärkt på ditt språkbruk. Du tycks inte klara av kritik öht utan retirerar gång på gång till olika slags påhopp (ofta efter att ha grävt i folks posthistorik) som du utsmyckar med självbedrägliga emojis som bara betonar hur fånig du är.

Ingenstans har jag påstått att det det är dåligt att föredra stora kukar, eller insinuerat att man måste gilla alla storlekar, så ditt sista stycke är fullständigt poänglöst. Du reagerar hela tiden med egot och låter det grumla tolkningen av mina inlägg. Vad du föredrar är liksom helt ointressant.
Senast redigerad av Baast 2020-11-20 kl. 20:28.
Citera
2020-11-21, 05:40
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Ja det verkar vara mindre vanligt helt klart. Vanligast är 13-16cm i längd enligt någon kurva jag precis sett.

Edit: denna länk som någon tidigare postat i tråden. https://5sizes.wordpress.com/size-3/

Haha, 13,2...det är knappast det normala, inte en chans. 13,2 är att klassa som litet.

Undrar om de mätt fel?

Citat:
Brittiska forskare har kommit fram till vad som anses vara en "normal längd och storlek" på en penis. De menar att den genomsnittliga storleken på en erigerad penis är 13,2 cm lång och omkretsen är 11,66 cm och en penis som är slak är 9,16 cm lång och 9.31 cm i omkrets.

Studien där 15 521 penisar mätts kan förhoppningsvis kan hjälpa män som lider av Body Dysmorphic Disorder (BDD).

https://www.expressen.se/halsoliv/halsa/ny-studie-sa-stor-ar-en-normal-penis/
Citera
2020-11-21, 08:17
Medlem
Ni kan bli upprörda bäst ni vill, det struntar väl jag i. Sanningen svider uppenbarligen. Det finns även en tråd där det diskuteras hur den perfekta vaginan ska se ut, ifall någon glömde. Men pratar man om k*kar tar det tydligen hus i helvete direkt. lol Snöflingor, en del här beter sig som kärringar faktiskt och det är ingen komplimang.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-11-21 kl. 08:32.
Citera
2020-11-21, 09:32
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ni kan bli upprörda bäst ni vill, det struntar väl jag i. Sanningen svider uppenbarligen. Det finns även en tråd där det diskuteras hur den perfekta vaginan ska se ut, ifall någon glömde. Men pratar man om k*kar tar det tydligen hus i helvete direkt. lol Snöflingor, en del här beter sig som kärringar faktiskt och det är ingen komplimang.

Den svidande sanningen är att du har en stor vagina
Citera
2020-11-21, 09:50
Medlem
Klanledarens avatar
En bra tumregel för längd och omkrets är 15x15 (cm). Grovhet är förstås att föredra framför längd.
Citera
2020-11-21, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Den svidande sanningen är att du har en stor vagina

Nej har faktiskt tur på det området i motsats till dig. Men du kan ju intala dig själv det om det får dig att må lite bättre, du har ju ingen bättre comeback än så. Jag bjuder på den, vet ju att ni småkukade och osäkra inte alltid har det så lätt. Och hamnar du i säng med någon som är slapp så skulle du nog inte känna ett smack med din lilla mask, måste va jobbigt.
Citera
2020-11-21, 14:33
Medlem
ni lättkränkta småkukade är väldigt underhållande måste man ändå säga, och förnekelsen verkar sitta djupt in. Ska nog poppa lite popcorn till ikväll, men nu ska jag smeka en stor och sexig bula som sitter på en ickegnällig man.

PS. Hm det är tydligen okej att diskutera vaginor i andra trådar och regelbundet använda diverse förolämpningar men inte att säga att tjejer gillar stora k*kar? Att säga att kvinnors könsorgan är fladdermus, skulle lukta fisk, är slimmiga hål och gud vet vad. lol Inget jag personligen skulle ta åt mig utav då jag inte ens skulle känna mig träffad av sånt men andra tjejer kan göra det när de läser (och jag tror inte ens att någon kvinna har hoppat på mansgrisar som uttalar sig dåligt om vaginor som ni stackare gör när man säger att storleken 18-20 är bäst och sexigast). Gillar verkligen inte dubbelmoral, så ha det gott nu med era pillesnoppar. En stor k*k är sexigt, små exemplar är inte det, deal with it så är det bara och er lättkränkhet & påhopp gör er ännu mer osexiga.

De med modell mindre som sitter tyst i båten och inte skämmer ut sig med gnäll/ilska är bra sexigare än er som är lättkränkta exemplar.

Tidilooo snöflingor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in