Citat:
Ursprungligen postat av
Cymbaltazzz
Baast baast baast...
Jag har såvitt jag vet aldrig hånat någon när de gjort en post om sin ringa storlek, men hoppar någon på mig (eller säger att jag har fel) när man uttalar sina preferenser då sätter jag hårt mot hårt och säger som det är. Suck allt började med att man svarade en att 13 cm i omkrets inte alls är väldigt grovt utan skitsmalt. Vad män tycker om mäns storlekar eller att de visar upp en länk på sk genomsnittliga penisen, det säger ingenting om kvinnors smak och preferenser. En del gillar små k*kar andra inte, låt oss (och bögarna) bestämma den saken.
"Mansbröst", ni småkukade är roliga dessutom. Har sett en bild på dig, är det någon som har mansbröst så är det du.

Hade behövt banta ner dina chipstuttar lite. Skillnaden mellan er några få lättkränkta och mig är att jag är helt okej med att en del män gillar stora bröst, jag lipar inte & behöver hoppa på någon som skriver att de gillar stora. Det ÄR lite mer kvinnligt med stora bröst, precis som det är mer manligt med en stor penis. I mitt och en del andra tjejers tycke. Varför tror du att det är storkukade som får mest framgång på sajter som BC? För att tjejer ofta vill ha en stor ***. Och varför tror du att det är mest stora penisar i porr? Samma sak där, ingen vill se en liten pillesnopp så de där porrskådisarna har i princip alltid modell större. Sorry om sanningen svider. Många kvinnor önskar i hemlighet att deras partners hade varit större, något de såklart inte säger till partnern. Behöver man verkligen förklarar något så uppenbart?
Cymba Cymba Cymba...
Om du besatt ett uns läsförståelse och förfogade över ett skriftspråk som inte tangerar en fjortonårings vore det en fördel. Du måste väl förstå att man vanligen utgår från vad som är normalt när man bedömer penisar, och att ditt uttalande om personens omkrets i relation till det ter sig fullständigt absurt? Det är jämförbart med att jag hade pekat på en relativt storbystad kvinna och hånfullt uttryckt "Haha, fan vad platt du är!". Om jag gör detta får jag - precis som en dampunge från mellanstadiet som opåkallat kallar nån annan bög - räkna med att få mothugg. Du är liksom inte ute efter att på ett vuxet sätt diskutera sakfrågan, utan efter att
provocera. Varför du gör detta är oklart, men av dina inlägg i andra trådar att döma kan man utan vidare räkna ut att du besitter någon slags sårbarhet som gör att du känner ett behov av att lajva översittare på nätet.
Jag har för den delen inte tvingat på dig preferenser, utan anmärkt på ditt språkbruk. Du tycks inte klara av kritik öht utan retirerar gång på gång till olika slags påhopp (ofta efter att ha grävt i folks posthistorik) som du utsmyckar med självbedrägliga emojis som bara betonar hur fånig du är.
Ingenstans har jag påstått att det det är dåligt att föredra stora kukar, eller insinuerat att man måste gilla alla storlekar, så ditt sista stycke är fullständigt poänglöst. Du reagerar hela tiden med egot och låter det grumla tolkningen av mina inlägg. Vad
du föredrar är liksom helt ointressant.