2020-11-16, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Vem fan bryr sig om vad du tycker om det jag skrivit? Står fast vid mitt tidigare inlägg. Du är en kille med mikropenis dessutom, jag är kvinna och uttrycker min åsikt om storleken. 13 cm i omkrets är pinsamt sedan kan du intala dig vad du vill.

Det finns nån dåre på forumet som hävdar att sexköp är såå manligt. Jag skulle istället säga att en stor pitt är det som är manligt. Ihop med lite andra saker.

Haha, det där är som om du skulle ha bott med ett gäng jättepenismutanter uppe i bergen för att sen ha det som utgångspunkt när du ska bedöma vad som är normalt bland vanliga människor. Du kan förstås personligen anse att större är bättre, men att utifrån det extrapolera totala felaktigheter på gemene man är, om något, pinsamt. Mikropenis är 1-9 cm, för övrigt, inte NORMALLÄNGD. Men du kanske har en mikrofitta eller, dvs en sån som de flesta besitter?
Citera
2020-11-19, 04:45
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0rrb4gg
Din syster sa att de 3 cm:erna var värt var enda drag i kuken.

Ja absolut, men ja hörde att din mamma inte var nöjd med dina tre centimeter.
Citera
2020-11-19, 04:46
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
+ 1 på denna

Själv orkar jag inte svara på sådana människor längre.

Bättre att svara att PE inte funkar, de har 100 procent rätt

Klart som fan vi har rätt. Tråkigt att ni föddes med liten kuk men sånt är livet
Senast redigerad av Horrorgram 2020-11-19 kl. 04:48.
Citera
2020-11-20, 01:52
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Citat:
Den jag citerade har en mikropenis ja, (14x11cm eller nåt sånt, han har själv erkänt det) om du kollar hans posthistorik i tråden. Vad män tycker om penisstorlekar är inte intressant, det är kvinnornas åsikt som räknas och på nätet där folk är anonyma är fler ärliga. So suck it up, vi alla värderas utifrån vårt utseende. Vissa har tur i genlotteriet, andra inte. Ett större skrev ser helt enkelt mer sexigt ut, fast även dessa kan vara fula. Det roliga är att se vilka som faktiskt blir provocerade av att höra sådant, osäkra sk män.

14 centimeter är väl inte skitstort, men enligt den där undersökningen är det större än medel, om jag inte är helt efterbliven. Det måste vara svårt för dig att hitta partners som kan tillfredsställa dig då.
Citera
2020-11-20, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Losdrivarexistens
14 centimeter är väl inte skitstort, men enligt den där undersökningen är det större än medel, om jag inte är helt efterbliven. Det måste vara svårt för dig att hitta partners som kan tillfredsställa dig då.

Och grejen är, att alla gillar olika, och en man är ju så mycket mera än sin utrustning. Bara den gör inte så mycket för mig, men tillsammans med mannens lyhördhet och erfarenhet, så kan det tillsammans med fingrar och tunga göra underverk.

Skulle inte påstå att större är bättre, så länge den inte är alldeles för liten för min smak.
Det är ju kul om hela går in, och om man slipper tänka på att vara försiktig för att den är för lång för mig, men don efter person kan säkert tillämpas i denna fråga också?
Citera
2020-11-20, 11:39
Medlem
Med tanke på att jag haft ett flertal förhållanden, varav det senaste varade i åtta år, är jag inte särskilt orolig. Men då har jag å andra sidan aktivt undvikit wt-tjejer och gått på personlighet och intelligens, så jag kan inte riktigt uttala mig om storkukstörstande landsortsknullerskor. De är liksom inte särskilt intressanta oavsett.
Citera
2020-11-20, 12:15
Medlem
Frihet2010s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Och grejen är, att alla gillar olika, och en man är ju så mycket mera än sin utrustning. Bara den gör inte så mycket för mig, men tillsammans med mannens lyhördhet och erfarenhet, så kan det tillsammans med fingrar och tunga göra underverk.

Skulle inte påstå att större är bättre, så länge den inte är alldeles för liten för min smak.
Det är ju kul om hela går in, och om man slipper tänka på att vara försiktig för att den är för lång för mig, men don efter person kan säkert tillämpas i denna fråga också?

Mycket bra skrivet!
Vi kvinnors underliv är väldigt olika och en för lång kuk kan ge mig ner smärta än njutning.

Eftersom att en kåt och svullen klitoris förgrenar sig neråt längs med hålet så är det nog känslan av att vilja att något ska tränga in igenom denna förgrening som uppstår. Och då är det bra om detta något inte är för smalt eller brett för just mitt ”hål”.

Det finns en anledning till att sexbutikerns säljer fler mindre vibratorer än JÄTTEdildos.

Så släpp nojan på er storlek för du vill inte gå i varken för stora eller trånga skor.. du måste helt enkelt hitta skorna som passar just dig ;-)
Citera
2020-11-20, 12:33
Medlem
Mitt ex fick alla möjliga slags orgasmer, så jag är inte heller orolig. Jag kunde ibland få henne att komma enbart genom att stimulera hennes bröst eller gnida mig mot henne. Att tränga in och ge henne njutning den vägen fungerade också bra. Jag ligger trots allt bara någon ynka centimeter från det kvinnor vanligtvis föredrar.

En tjej utbrast "jag trodde den skulle vara större" (jag är lång, så hon antog väl utifrån det. Dessutom är jag en grower) men fastslog därefter "jag älskar din penis". Hon ville fortsätta ligga och bli ihop. I övrigt har jag inte fått några kommentarer eller skeptiska blickar. Den är ju trots allt normal (utanför Kongo, åtminstone).
Citera
2020-11-20, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frihet2010
Mycket bra skrivet!
Vi kvinnors underliv är väldigt olika och en för lång kuk kan ge mig ner smärta än njutning.

Eftersom att en kåt och svullen klitoris förgrenar sig neråt längs med hålet så är det nog känslan av att vilja att något ska tränga in igenom denna förgrening som uppstår. Och då är det bra om detta något inte är för smalt eller brett för just mitt ”hål”.

Det finns en anledning till att sexbutikerns säljer fler mindre vibratorer än JÄTTEdildos.

Så släpp nojan på er storlek för du vill inte gå i varken för stora eller trånga skor.. du måste helt enkelt hitta skorna som passar just dig ;-)

Jag tycker att det blir så tråkigt när det sägs saker som kan göra killar och män osäkra på sin "duglighet", jag tror att många män har sina funderingar utan att höra det från andra.
Och precis som du säger, var och en får försöka hitta dom skor som passar ens storlek och form på fötterna, som känns bra helt enkelt.
Citera
2020-11-20, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabaochde40
Har ganska stor och gillar att tjejer ofta gillar den och ger beröm. Känns sexigt att ha stor kuk. Mäter 19-20 x 15 cm.

Perfekt storlek. 18-20 cm i längd och 14-15 cm i omkrets är det ultimata. Har man väl provat på modell större är det svårt att förlika sig med en liten tycker jag. Lite ytligt men så är det.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-11-20 kl. 15:55.
Citera
2020-11-20, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Vad är själva evolutionära syftet med en stor kuk? Det känns som att det liksom är naturens sista prioritet. Tänk på att en stor kuk gör det svårare att springa utan kläder, ifall du blir jagad när du är ute och ska skaffa mat. Djur har ju oftast kuken infälld så att den inte ska dingla när dom är ute. Dessutom har primater mindre kuk än människor.

Jag har 18-19 cm, men förutom att det ger mig en liten extra boost för självförtroendet, så är det fullkomligt värdelöst i vardagen. Det ökar varken min IQ (som redan dock är hög) eller styrka. Inte heller gör det att jag får knulla mer, eftersom det inte står "stor kuk" i pannan på mig, om nu kvinnor skulle gå igång på det.

Provat bodycontact och att skriva ut måtten?
Citera
2020-11-20, 16:51
Medlem
Losdrivarexistenss avatar
Citat:
Perfekt storlek. 18-20 cm i längd och 14-15 cm i omkrets är det ultimata. Har man väl provat på modell större är det svårt att förlika sig med en liten tycker jag. Lite ytligt men så är det.

I ärlighetens namn så måste det vara rätt ovanligt med så stora.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in