2020-11-19, 03:00
Avslutad
Nu är min anmälan gjord, blandade känslor kring den, bra att göra men däremot är jag 99% säker på att inget kommer hända mer än att den blir en i mängden typ..

Annars då? Som det varit i typ 3 månader - piss och skit. Livet suger fortfarande. Jag tänker mycket och en sak har jag i alla fall kommit fram till. Jag skall hålla mig till min plan och inte låta mig bli manipulerad, jag kommer stå på mig. Jag har lyssnat på min intuition och tagit mitt beslut för vad som är bäst för mig. Att bli sårad och besviken är naturligtvis en stor del i mitt liv..men det är inte endast jag som bär masker - The devil was once an angel. Lita inte på någon.
Citera
2020-11-19, 13:30
Medlem
Detta fixar jag inte! Är jagad nu, slog tillbaks mot den värsta misshandlaren men visade sig att han var självaste ledaren i ett gäng. Köper lås, kameror och allt nu för de är ute efter mig.
Citera
2020-11-19, 21:24
Medlem
Jag skäms så ofta över mitt tillstånd, denna vecka har jag varit manisk men nu har jag börjat känna effekterna av stabiliserande och tog även lite lugnande. Förlåt alla för skiten jag har skrivit. Nu ska jag dricka öl för det förtjänar jag fan!

/Snälla ta inte mitt användarenamn seriöst, jag skapade även det i en manisk fas.
Citera
2020-11-20, 02:08
Avslutad
Varför är folk så fruktansvärt falska idag? Vad hände med alla genuina människor som inte kom för att få bekräftelse, tröst, ett uppmuntrande meddelande o.s.v.? Folk som inte bara utnyttjar mig och som blir totalt känslokalla idioter så fort jag sätter gränser eller inte ger personen den respons h*n förväntar sig att få. Men samtidigt är det bra att ert rätta ansikte kom fram - jag slipper ödsla min tid på er och du har helt förlorat min respekt samt att jag faktiskt inte bryr mig om dig längre och det är det värsta ställe du kan uppleva hos mig. Jag behöver inte såna i mitt liv, det är jag för gammal för. Adjö.
Citera
2020-11-20, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av philophobia
Varför är folk så fruktansvärt falska idag? Vad hände med alla genuina människor som inte kom för att få bekräftelse, tröst, ett uppmuntrande meddelande o.s.v.? Folk som inte bara utnyttjar mig och som blir totalt känslokalla idioter så fort jag sätter gränser eller inte ger personen den respons h*n förväntar sig att få. Men samtidigt är det bra att ert rätta ansikte kom fram - jag slipper ödsla min tid på er och du har helt förlorat min respekt samt att jag faktiskt inte bryr mig om dig längre och det är det värsta ställe du kan uppleva hos mig. Jag behöver inte såna i mitt liv, det är jag för gammal för. Adjö.

Du låter som en utan självinsikt, dem finns det gott om, sådana människor. Speciellt här. Hur får du ens ihop ditt användarnamn och dina problem? Vad förväntar du dig, människor som sluter relationer kan inte ha någon som är fobiskt neurotiska för att knyta an. Du söker en terapeut och inte en relation. Men förmodligen är det så att du utelämnar precis allting och bara ger oss små bitar så vi ska ge dig ett svar som även det fortsättningsvis kan upprätthålla ditt ego som inte är i samklang med verkligheten.

jag har problem Flashback! Jag mår nu mycket bättre än jag gjorde i veckan men min framtid är långt ifrån säkrad, jag behöver helt enkelt ha in stålar på kontot och jag har absolut inget, jag är en nolla! Detta är inget jag kommer ro i hamn, jag kommer behöva deala igen, det är inget jag vill men måste göra det. Dealar jag ett halvår är jag säkrad, just nu har jag inte ens ett skrivbord, efter ett halvår kommer jag ha precis allt det som skulle tagit mig år med hederliga bidrag och dem får jag inte.

Jag skulle ha lämnat detta livet bakom mig, jag skulle även ha lämnat internet bakom mig. Hatar att jag kommer tillbaks hit, nu är det nog. Det är sista gången ni ser mig. Adjö!
Citera
2020-11-20, 02:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FaceGirlWanker
Du låter som en utan självinsikt, dem finns det gott om, sådana människor. Speciellt här. Hur får du ens ihop ditt användarnamn och dina problem? Vad förväntar du dig, människor som sluter relationer kan inte ha någon som är fobiskt neurotiska för att knyta an. Du söker en terapeut och inte en relation. Men förmodligen är det så att du utelämnar precis allting och bara ger oss små bitar så vi ska ge dig ett svar som även det fortsättningsvis kan upprätthålla ditt ego som inte är i samklang med verkligheten.

jag har problem Flashback! Jag mår nu mycket bättre än jag gjorde i veckan men min framtid är långt ifrån säkrad, jag behöver helt enkelt ha in stålar på kontot och jag har absolut inget, jag är en nolla! Detta är inget jag kommer ro i hamn, jag kommer behöva deala igen, det är inget jag vill men måste göra det. Dealar jag ett halvår är jag säkrad, just nu har jag inte ens ett skrivbord, efter ett halvår kommer jag ha precis allt det som skulle tagit mig år med hederliga bidrag och dem får jag inte.

Jag skulle ha lämnat detta livet bakom mig, jag skulle även ha lämnat internet bakom mig. Hatar att jag kommer tillbaks hit, nu är det nog. Det är sista gången ni ser mig. Adjö!
Eftersom att du inte känner mig eller vet vem jag är förutom mitt användarnamn, som förövrigt inte har ett skit med saken att göra, vad är det du försöker säga?
Att jag är ett uppblåst ego utan självinsikt som behöver en terapeut? Och varför i helvete skulle jag outa mig på Flashback? Detta är en tråd där vi får lätta på trycket och inget annat.
Idiot.

*Depressionen är fortfarande närvarande. Jag är inte rädd för den, inte heller är jag rädd för demonerna. Jag är mästare på maskering och folk är helt ovetandes om det, ni är bra lättlurade, på både gott och ont - bara ett ytterst fåtal vet allt och resterande ingenting och så skall det förbli.
Jag skall gå vidare med min anmälan, inte nedlagd, förvånad faktiskt.. Vi får se hur det går..
Senast redigerad av philophobia 2020-11-20 kl. 03:33.
Citera
2020-11-20, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av philophobia
Eftersom att du inte känner mig eller vet vem jag är förutom mitt användarnamn, som förövrigt inte har ett skit med saken att göra, vad är det du försöker säga?
Att jag är ett uppblåst ego utan självinsikt som behöver en terapeut? Och varför i helvete skulle jag outa mig på Flashback? Detta är en tråd där vi får lätta på trycket och inget annat.
Idiot.

*Depressionen är fortfarande närvarande. Jag är inte rädd för den, inte heller är jag rädd för demonerna. Jag är mästare på maskering och folk är helt ovetandes om det, ni är bra lättlurade, på både gott och ont - bara ett ytterst fåtal vet allt och resterande ingenting och så skall det förbli.
Jag skall gå vidare med min anmälan, inte nedlagd, förvånad faktiskt.. Vi får se hur det går..

Klart som fan att den inte är, du gjorde den idag. Aja lycka till med livet. Själv är jag glad att jag aldrig har släppt in idioter i mitt liv, i vart fall inte utan att veta det. Jag skulle kunna ge dig lösningen på alla dina problem nu men jag hade rätt du är mest intresserad av självbefästning av rollen.

Detta är sista inlägget från mig. Hejdå Flashback.

/T
Citera
2020-11-20, 13:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mellinie
För två år sedan blev jag fängslad och misshandlad . Blir så deppig, saknar mitt liv.
va? varför?
Citera
2020-11-20, 13:50
Bannlyst
Jag hatar mitt liv.
Citera
2020-11-20, 16:34
Avslutad
Vilken himla dag. Skall bli intressant och se om jag ens överlever helgen och alla prövningar jag ställs inför, även kallat "livet". Hur mycket kan en person klara av innan handduken slängs in?
Citera
2020-11-21, 03:05
Avslutad
Varför kan ingen tolka tystnaden? Varför är det så svårt att inse att inget svar Också är ett svar - ett starkt sådant!

Jag litar inte på folk förutom min familj, och folk som knappt känner mig har noll och ingen rätt att kräva svar/förklaringar och sedan bli dryga när dessa uteblir, börja ljuga och förvandlas till ett monster. Ett jävla monster som jag inte vill ha i mitt liv. Bristen på respekt hos människor idag är pinsamt låg. Klampa in i någons privatliv och tro att alla skall blotta sig när det gäller allt. Idioti!
Jag är inte arg, jag är sårad, stor skillnad. Du förtjänar min tystnad.

Låt mig vara!
Senast redigerad av philophobia 2020-11-21 kl. 03:58.
Citera
2020-11-21, 06:11
Avslutad
Detta blir mitt sista inlägg i den här tråden på obestämd tid.
Jag skall vila. Det är inte min uppgift att få andra till att må bra förutom mig själv. Det är inte min uppgift att försöka laga allt som är trasigt och glömma mig själv.

Jag har all rätt att fokusera på mig själv och det som är viktigt i mitt liv. Jag har rätt till att inte vara tillgänglig och inte svara på meddelanden. Jag sorterar bort personer i mitt liv som ger mig dålig energi. Det är inte fel - det är livsavgörande.

Hejdå tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in