Citat:
Ursprungligen postat av
philophobia
Varför är folk så fruktansvärt falska idag? Vad hände med alla genuina människor som inte kom för att få bekräftelse, tröst, ett uppmuntrande meddelande o.s.v.? Folk som inte bara utnyttjar mig och som blir totalt känslokalla idioter så fort jag sätter gränser eller inte ger personen den respons h*n förväntar sig att få. Men samtidigt är det bra att ert rätta ansikte kom fram - jag slipper ödsla min tid på er och du har helt förlorat min respekt samt att jag faktiskt inte bryr mig om dig längre och det är det värsta ställe du kan uppleva hos mig. Jag behöver inte såna i mitt liv, det är jag för gammal för. Adjö.
Du låter som en utan självinsikt, dem finns det gott om, sådana människor. Speciellt här. Hur får du ens ihop ditt användarnamn och dina problem? Vad förväntar du dig, människor som sluter relationer kan inte ha någon som är fobiskt neurotiska för att knyta an. Du söker en terapeut och inte en relation. Men förmodligen är det så att du utelämnar precis allting och bara ger oss små bitar så vi ska ge dig ett svar som även det fortsättningsvis kan upprätthålla ditt ego som inte är i samklang med verkligheten.
jag har problem Flashback! Jag mår nu mycket bättre än jag gjorde i veckan men min framtid är långt ifrån säkrad, jag behöver helt enkelt ha in stålar på kontot och jag har absolut inget, jag är en nolla! Detta är inget jag kommer ro i hamn, jag kommer behöva deala igen, det är inget jag vill men måste göra det. Dealar jag ett halvår är jag säkrad, just nu har jag inte ens ett skrivbord, efter ett halvår kommer jag ha precis allt det som skulle tagit mig år med hederliga bidrag och dem får jag inte.
Jag skulle ha lämnat detta livet bakom mig, jag skulle även ha lämnat internet bakom mig. Hatar att jag kommer tillbaks hit, nu är det nog. Det är sista gången ni ser mig. Adjö!