Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2013-02-22, 20:40
Medlem
nyabfns avatar
Spelat väldigt mycket på 888 Poker.. Gillar sidan mycket + mycket fiskar.. Plockat ut en hel del pengar där ifrån..
Citera
2016-10-15, 20:36
Medlem
Jag registrerade mig för några dagar sedan, och nu när jag vill logga in så får jag en ruta om att "youre account has ben temporarily disabled", någon som vet varför? Jag har inte gjort någon insättning, utan kör bara freerolers tills jag får lön i slutet av månaden, kan det vara därför? Har inte fått något mail av dem och ingen förklaring alls.
Citera
2016-10-16, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarvelComics
Jag registrerade mig för några dagar sedan, och nu när jag vill logga in så får jag en ruta om att "youre account has ben temporarily disabled", någon som vet varför? Jag har inte gjort någon insättning, utan kör bara freerolers tills jag får lön i slutet av månaden, kan det vara därför? Har inte fått något mail av dem och ingen förklaring alls.

Kan vara så att du måste verifiera ditt konto med legitimation och adressbevis.

På en del sajter har man endast några dagar på sig att göra detta efter sign-up dagen.
Sen blir kontot fryst tills dokumenten skickats in och blivit godkända.

Du lär få svar om du kontaktar deras support.
Citera
2020-11-18, 00:00
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Någon som spelare på 888poker.se? Hur är sidan? Finns det rakeback?
Citera
2020-11-18, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
Någon som spelare på 888poker.se? Hur är sidan? Finns det rakeback?

Svensk licens = Ingen rakeback
Citera
2020-11-20, 01:42
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riggragg
Svensk licens = Ingen rakeback

Så de har tagit bort både rakeback och insättningsbonus på alla sidor med svensk licens?
Citera
2020-11-20, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
Så de har tagit bort både rakeback och insättningsbonus på alla sidor med svensk licens?

Ja, det enda som går att få är lite turneringsbiljetter eller liknande vid första insättning.

Du kan tacka Ardalan Shekarabi o Co.

De har inte förstått att pokerspelare med spelproblem nu kommer att spela bort pengarna ännu fortare...och att samma spelare söker sig till aktörer utan licens som inte betalar någon skatt till Svenska staten eller har funktionen "Spelpaus"

Vissa har en massa otur när de tänker...
Senast redigerad av Riggragg 2020-11-20 kl. 02:54.
Citera
2020-11-20, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riggragg
Ja, det enda som går att få är lite turneringsbiljetter eller liknande vid första insättning.

Du kan tacka Ardalan Shekarabi o Co.

De har inte förstått att pokerspelare med spelproblem nu kommer att spela bort pengarna ännu fortare...och att samma spelare söker sig till aktörer utan licens som inte betalar någon skatt till Svenska staten eller har funktionen "Spelpaus"

Vissa har en massa otur när de tänker...

De vet nog precis vad de gjorde. Eftersom statliga svs inte kan/fick erbjuda några som helst bonusar, rakeback och liknande gällde det att lagstifta så att alla konkurrenter blev lika dåliga.
Citera
2020-11-20, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
De vet nog precis vad de gjorde. Eftersom statliga svs inte kan/fick erbjuda några som helst bonusar, rakeback och liknande gällde det att lagstifta så att alla konkurrenter blev lika dåliga.

Ja kanske...

Men officiellt var det spelmissbruket som skulle stävjas.
Insättningsgränsen på 5000 Sek per vecka/sajt är också briljant, eftersom antalet sajter man kan göra det på är ca 70 st...
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in