2011-09-16, 12:42
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaiseIt
Ja du KAN få det. För att du ska få 36% måste du nå VIP Diamond och därmed samla ihop 300 000 status points under ett år.

Om jag minns rätt så är det 150 000$ rake under ett år (2 status points per $ rake) = 12000$ per månad.

Samlar du ihop till 60 000 status (30 000$ rake under året) points så kan du komma upp i 27%. Så klarar du i genomsnitt 2500$ i månaden så får du 27%.

Genererar du mindre än det får du i bästa fall 18% tillbaks, men då måste du ju klara 4500$ points under samma månad = 2250$ rake.

Så om du är en typisk 1000$ per månad kille så kan du glädja dig till 9% tillbaks.

Generöst?

Kanske om du har en under the table deal, men det vanliga vip-systemet är inte det.

Skulle inte kalla det generöst kanske, men många siter har ingen cashback alls så utan rakeback vid sidan av får man inte ett skit.

Men det är väl inget att gnälla över, bara regga sig på LA via en affiliate och håva in 45-55%.
Citera
2012-12-03, 14:28
Medlem
Är det fortfarande mycket fisk på det här nätverket?
Citera
2012-12-03, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bennythecop
Är det fortfarande mycket fisk på det här nätverket?

en hel del, ja. dock verkar riggen vara på fiskens sida oftast
Citera
2012-12-03, 14:42
Medlem
OK, är det som på svenska spel max 5 bord?
Citera
2012-12-03, 18:41
Medlem
Citat:

nope 6max
Citera
2012-12-03, 20:19
Medlem
Citat:

inte spelat speciellt mycket på svs men det värsta är det mentala när man ständigt blir nersynad av skräphänder som ofta träffar, även på lite högre nivåer. mycket gamblande ryssar och dryga engelsmän Men mycket turneringar med bra värde GO NUTS
Citera
2012-12-04, 05:07
Bannlyst
Haft problem med utbetalningar på denna sida, men det har fixar sig fast det tog lång tid!
Citera
2012-12-04, 10:55
Medlem
Tagelbergs avatar
Man har en android-klient som funkar även på lite sämre telefoner. Väldigt smidig och trevlig sak.
Citera
2012-12-22, 19:42
Medlem
Om man har tänkt att göra en satsning på detta nätverk efter nyår och spela en hel del är det i så fall värt att byta från 888 till LuckyAces på grund av rakebacken?

Kommer det ta tid att ta ut pengarna från 888?

Kan jag nämna att jag ska flytta över dom till Lucky Aces för att snabba på processen, eller kommer dom bli tjuriga och det tar på så sätt ännu längre tid?
Senast redigerad av bennythecop 2012-12-22 kl. 19:46.
Citera
2012-12-22, 23:26
Medlem
Lägger till en fråga, vart hittar jag sökfunktionen?
Citera
2013-01-30, 20:21
Medlem
Capones avatar
Citat:
Om man har tänkt att göra en satsning på detta nätverk efter nyår och spela en hel del är det i så fall värt att byta från 888 till LuckyAces på grund av rakebacken?

Kommer det ta tid att ta ut pengarna från 888?

Kan jag nämna att jag ska flytta över dom till Lucky Aces för att snabba på processen, eller kommer dom bli tjuriga och det tar på så sätt ännu längre tid?

Svarar här då din PM-box är full...

Man får cashback automatiskt, men om man bara spelar lite varje månad så är den väldigt låg, tror den börjar på 2%. Maximalt kan man nog få 36% men då måste man rakea groteskt mycket. Jag tror det är exakt samma villkor på alla siter som opererar på 888.

För att få riktig rakeback måste man skaffa en affiliate, men det är inte officiellt och om siten får reda på det blir affiliaten avstängd och din rakeback fryser inne. Det finns fortfarande affiliates som är aktiva, men jag vet ingen bra för tillfället.

Tar du ut pengar till Visa så tar det ca 4 arbetsdagar. Det hjälper inte att maila oavsett vilka argument du kommer med.

F.ö. så har jag för mig att 888 köpt upp Lucky Ace, så det är väl därför de försöker klämma åt affiliatesen så hårt de kan nu.
Citera
2013-01-30, 21:13
Medlem
BF_Swedens avatar
Citat:
Lägger till en fråga, vart hittar jag sökfunktionen?
Det finns inte någon sökfunktion. Lite märkligt men så är det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in