Citat:
Ursprungligen postat av bennythecop
Om man har tänkt att göra en satsning på detta nätverk efter nyår och spela en hel del är det i så fall värt att byta från 888 till LuckyAces på grund av rakebacken?
Kommer det ta tid att ta ut pengarna från 888?
Kan jag nämna att jag ska flytta över dom till Lucky Aces för att snabba på processen, eller kommer dom bli tjuriga och det tar på så sätt ännu längre tid?
Svarar här då din PM-box är full...
Man får cashback automatiskt, men om man bara spelar lite varje månad så är den väldigt låg, tror den börjar på 2%. Maximalt kan man nog få 36% men då måste man rakea groteskt mycket. Jag tror det är exakt samma villkor på alla siter som opererar på 888.
För att få riktig rakeback måste man skaffa en affiliate, men det är inte officiellt och om siten får reda på det blir affiliaten avstängd och din rakeback fryser inne. Det finns fortfarande affiliates som är aktiva, men jag vet ingen bra för tillfället.
Tar du ut pengar till Visa så tar det ca 4 arbetsdagar. Det hjälper inte att maila oavsett vilka argument du kommer med.
F.ö. så har jag för mig att 888 köpt upp Lucky Ace, så det är väl därför de försöker klämma åt affiliatesen så hårt de kan nu.