2020-11-20, 00:35
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Man verkar dock kunna fylla zero med poäng man har i "banken" nu. Är det en ny funktion? Aldrig sett förut.

Hur många poäng kostar det?
Citera
2020-11-20, 00:50
Medlem
atjautigss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Hur många poäng kostar det?

Det kostar så många poäng som saknas upp till 300. Man flyttar bara poängen till Ladda-Zero-kontot.
Citera
2020-11-20, 01:21
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atjautigs
Det kostar så många poäng som saknas upp till 300. Man flyttar bara poängen till Ladda-Zero-kontot.

Okej, kollade lite reklam i datorn ikväll, och blev 66 poäng typ i en följd, känns som om det är svårare att få reklam i början på månaden, så om jag skrapar ihop lite poäng i förväg i slutet på månaden, så kan man ta det lugnare i början på nästa, och fylla upp från sparade om det behövs det sista...

Edit och nu blev det 39 i följd...
Senast redigerad av Enydrion 2020-11-20 kl. 01:26.
Citera
2020-11-20, 02:01
Medlem
Citat:
Okej, kollade lite reklam i datorn ikväll, och blev 66 poäng typ i en följd, känns som om det är svårare att få reklam i början på månaden, så om jag skrapar ihop lite poäng i förväg i slutet på månaden, så kan man ta det lugnare i början på nästa, och fylla upp från sparade om det behövs det sista...

Edit och nu blev det 39 i följd...

Lustigt att det är så olika. Testade själv lite förut när jag ändå satte mig framför datorn, men det gick så kryckigt så jag sket i det för i kväll (natt...). Men inspirerad av ditt inlägg nu så testade jag igen. Och det går precis lika dåligt som innan... Någon enstaka reklam bara.
Citera
2020-12-01, 10:02
Medlem
Enydrions avatar
Hur funkar det numera?

Fick ihop 500 poäng förra månaden, men det står 0 Meg att surfa på den här månaden?

Har samla poäng till wifog zero påslaget...

Står så här hos wifog, det fetade stämmer väl inte längre?

Wifog Zero

Wifog Zero är Sveriges enda mobilabonnemang som är helt gratis. Du får Wifog Zero i utbyte mot att du tittar på reklamfilm och svarar på enkäter. För varje aktivitet du gör får du nämligen poäng av oss och när du har samlat 300 poäng får du en helt gratis påfyllning av Wifog Zero (Loggar du in varje vecka så räcker det med 60 reklamfilmer per månad. Det motsvarar 20-40 sekunder om dagen. Du kan även fortsätta samla poäng för att få ännu mer surf, minuter och sms. Ju aktivare du är, desto mer får du tillbaka!

Zero består av 0,5 GB surf, 15 samtalsminuter och 20 sms och gäller i en månad.
Senast redigerad av Enydrion 2020-12-01 kl. 10:08.
Citera
2020-12-01, 14:59
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Hur funkar det numera?

Fick ihop 500 poäng förra månaden, men det står 0 Meg att surfa på den här månaden?

Har samla poäng till wifog zero påslaget...

Står så här hos wifog, det fetade stämmer väl inte längre?

Wifog Zero

Wifog Zero är Sveriges enda mobilabonnemang som är helt gratis. Du får Wifog Zero i utbyte mot att du tittar på reklamfilm och svarar på enkäter. För varje aktivitet du gör får du nämligen poäng av oss och när du har samlat 300 poäng får du en helt gratis påfyllning av Wifog Zero (Loggar du in varje vecka så räcker det med 60 reklamfilmer per månad. Det motsvarar 20-40 sekunder om dagen. Du kan även fortsätta samla poäng för att få ännu mer surf, minuter och sms. Ju aktivare du är, desto mer får du tillbaka!

Zero består av 0,5 GB surf, 15 samtalsminuter och 20 sms och gäller i en månad.

Det verkade släpa efter denna månad, fick min zero påfylld för en timme sen, innan det stod allt på noll.
Citera
2020-12-01, 18:21
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus
Det verkade släpa efter denna månad, fick min zero påfylld för en timme sen, innan det stod allt på noll.

Ja, märkte det nyss, fyllde på nästa månad från poängen, så nu kan jag samla poäng utan någon press...

Man får ingen fråga när man trycker på knappen, utan det sker direkt utan någon bekräftelse...
Citera
2020-12-13, 21:32
Medlem
salxars avatar
Inte fått en 3-poängare på hela december nästan. Veckorna innan jul, borde det inte vara som mest reklam då? Eller har jag bara otur?
Citera
2020-12-14, 00:23
Medlem
bredbarens avatar
Citat:
Inte fått en 3-poängare på hela december nästan. Veckorna innan jul, borde det inte vara som mest reklam då? Eller har jag bara otur?

Nej det är inte bara du som har otur. Det är numera väldigt svårt att få poäng över huvud taget. 3-poängare verkar i stort sett nedlagt, enkäter ett skämy. Om man får någon, så avslutas de i stort sett alltid innan man fått poäng.

Den ursprungliga idén med Wifog är borta sedan ett bra tag. Att använda Wifog Zero som en slags korsning mellan abonnemang och kontantkort fungerar dock bra.
Citera
2020-12-24, 09:13
Medlem
God Jul Wifoggare !! man får då inga större poängskördar nuförtiden,,
Citera
2020-12-25, 22:45
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gassarn1
God Jul Wifoggare !! man får då inga större poängskördar nuförtiden,,
Ja judarna tycks helt ha slutat försöka fixa reklam. Helt otroligt att under december, månaden med julhandel, var det knappt några reklamer alls.
Citera
2020-12-26, 09:02
Medlem
gudrss avatar
Citat:
Ja judarna tycks helt ha slutat försöka fixa reklam. Helt otroligt att under december, månaden med julhandel, var det knappt några reklamer alls.

Du tycks ha fastnat i en missuppfattning. Wifog är en svensk firma, inte isrealisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in