Citat:
Ursprungligen postat av
sparvodling48
Har inte använt mina kort på länge nu, men då jag testade för ett år sen efter ett par års inaktivitet verkade de fortfarande funka att se reklam med. Kanske man automatiskt överförs till zero ab. då man som jag aldrig gjort nåt val. Jag har aldrig överfört pengar till dem-men ej hellre mottagit mail om att korten inaktiveras. Har en drös kort förresten..
Edit: Menade förstås att det fortfarande gick att logga in och kolla reklam via de reggade användarna. Testade ej om det fortfarande fungerade att ringa/surfa på den sen tidigare existerande potten/pottarna.
Alla som inte redan hade valt abonnemang innan 19 oktober i år (dvs, för ca en månad sedan) blev inflyttade till Wifog Zero abonnemang. Alla poäng man hade innan i "den gamla potten" blev också medflyttade till Wifog Zero.
Du har alltså Wifog Zero nu på samtliga av dina konton och kort.
Det är med andra ord "samma skit, men med en ny fläkt", då inget egentligen är förändrat jämfört med det gamla. Enda skillnaden är att man måste köpa topups för antingen poäng eller pengar, och det är fortfarande så att man behåller det man köper, och det är kvar tills man använt det.
Själv tycker jag det funkar bra, men så samlar jag inte poäng då jag har tillräckligt intjänat och jag använder inte Wifog kortet så särskilt mycket, är mest en backup.