Citat:
Ursprungligen postat av
LillaRosiga
Äldsta barnet har inte en närvarande pappa. Som jag förstått det så har E ensam vårdnad om honom sedan flera år tillbaka och pojken har ingen som helst kontakt med sin pappa.
Aha, har inte förstått att Emilia har 3 barn.

Men barn nr 2 har hon väl med offret och nr 3 med sin nuvarande man? Hoppas hennes nuvarande man vill/får ta hand om barn nr 1, eftersom pojken bott med honom.
Vet du nåt mer om Emilia?