2020-11-18, 23:30
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Jag tycker han verkar tråkig och gniden. Tror tjejerna upptäckt hans trista sidor redan och lägger benen på ryggen istället för i luften.
Hehe... Underbart 👍

Ja, någonting stämmer ju inte! Händer ju saker som inte vi tittare ser också, det kan inte bara bero på otur i valet av tjejer. Kanske någon av hans polare på kräftskivan fick benen att flyga upp i luften hos någon av jäntorna och nu känner sig skamsen och sjappar
2020-11-18, 23:33
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Veckans skärmdump går till alla längtande kvinnor i tråden, plocka fram era vibratorer?
https://imgbox.com/u1Zu9a7i
Jasså... Vad har du för pull-faktor på han? 😉
2020-11-18, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Ok, det kan hända att de är trevliga. Men föreställ dig om jag på flashback skulle försvara en homosexuell tjej. Det skulle komma 30 inlägg om att jag är kommunist, pk, fet, ful, sosse, manshatare o s.v. Eller var det förr i tiden? Har flashback förändrats? Knappast...
Bra de är absolut trevligaste gänget att följa, om julen blir tråkig så ska jag kontakta Patrik och fråga om han behöver en grötkokande tomte.
Strunt i inskränkta mänskor, vi lever inte på 20talet.
pk o nassar får tycka sitt.Dags att inte fastna iinskränkt propaganda.
2020-11-18, 23:46
Medlem
Re4listeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Plastmorfar såg precis ut som en äldre version av Einar, båda flina, obehagligt.

Haha, ja dom var sjukt lika!
2020-11-18, 23:47
Medlem
Han skulle inte börjat mrd gympa när damerna var första dagen på gården. Jesus alla är inte kroppsbyggare. Den fetaste lämnade först, och sedan jobba hårt med stängsel, nästa stack! Det är intressant, nästa gillar inte bygdens panshos, hehe, gissa vem...
2020-11-19, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grammatica
Han skulle inte börjat mrd gympa när damerna var första dagen på gården. Jesus alla är inte kroppsbyggare. Den fetaste lämnade först, och sedan jobba hårt med stängsel, nästa stack! Det är intressant, nästa gillar inte bygdens panshos, hehe, gissa vem...
Smart test han kollade upp vilka av töserna som har kraft och uthållighet.
Han testar av deras lämplighet,kanske.Sållar agnarna från vetet
2020-11-19, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Smart test han kollade upp vilka av töserna som har kraft och uthållighet.
Han testar av deras lämplighet,kanske.Sållar agnarna från vetet
Hehe
2020-11-19, 12:54
Medlem
NiccoJs avatar
Mats vet hur man lägger sig ner o njuter av varann 🍆🍑
2020-11-19, 13:42
Medlem
Så uppenbart vem Pontus väljer. Lisa såklart.
Såg att både han och Lisa gillat en och samma kommentar på Facebook, där nån skrev på BSF:s sida under ett inlägg att han har rätt att känna efter och ta för sig utan att de andra ska bli avundsjuka.

Men det förstår jag att de blir.
2020-11-19, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Mats vet hur man lägger sig ner o njuter av varann 🍆🍑

Ja men han gillar alla lika mycket.
Vilket är en fin egenskap, egentligen.

Pontus verkar också kunna tänka sig månggifte? Fast nej, han föredrog tydligen när han och Lisa var ensamma.
2020-11-19, 15:01
Medlem
Crapmagics avatar
.
Senast redigerad av Crapmagic 2020-11-19 kl. 15:30.
2020-11-19, 15:07
Medlem
Facebacks avatar
Det första jag hade gjort om jag kommit tillbaka till gruppen efter en lång dejt med bonden är att ursäkta mig och säga jag behöver ta en dusch! På så sätt hade man lurat dom andra att man redan knullat och satt käppar i hjulet hos dom övriga brevskrivare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in