2020-11-18, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aktamig
Brukar inte titta på det där programmet, men saknar folk tänder så lät det nästan intressant.
Måste vara en rolig snubbe det där som inte kan få romantiska känslor för någon med tänder. Blir att kika någon dag!
Bonden valde bort hon som sken starkast, med mest utstrålning o avgjort snyggaste
2020-11-18, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Jaha så Pontus hångel är skämmigt, men inte bögbondens tungfladdrande med 20 år yngre killar? Äckligt om du frågar mig.

Vem har utlovat dramatik??
varför berör detta dig så.Inget äckligt alls- inget sexövergrepp har skett..
Jag gillar hela detta gänget och jag är inte gay.
Trevligaste gänget- men du passar inte in i det gänget ändå..
2020-11-18, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Vuxna som visar sina känslor är nog inte alls fel, tycker han verkar vara en varm och fin person. Men lite synd om tjejerna som faller som käglor. Det tror jag de gör, även om de försöker stålsätta sig. Måste vara jobbigt att vara tre om en karl.
ja det är precis det jag menar- unga tjejer som blir helt betuttade han är erfaren har försprång- det är väl inte det bästa, han är ju mkt äldre än Isabell och Lisa,
Att visa känslor o uppskatta flickan det kan man göra utan hångel, hångel sätter ju igång nåt mera-
2020-11-18, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Jaha så Pontus hångel är skämmigt, men inte bögbondens tungfladdrande med 20 år yngre killar? Äckligt om du frågar mig.

Vem har utlovat dramatik??

Åfan, jag trodde faktiskt att Patriks blondin var något äldre än 12...
2020-11-18, 22:46
Medlem
kukflashs avatar
Den småländska bonden Erik- Ser ut som att den näst sista tjejen också väljer att lämna honom, 3 stycken har alltså dragit ifrån gården självmant!
2020-11-18, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Den småländska bonden Erik- Ser ut som att den näst sista tjejen också väljer att lämna honom, 3 stycken har alltså dragit ifrån gården självmant!
Båda Eriks- bönderna kanske inte hittar nån lämplig i programmet- men de är ju unga och med tiden så lär de få många brev och chansen att hitta en lämplig flicka.
Båda har ju bra utseende. Och de kan ju skippa t-shirt och istället gå över till rutiga skjortor.
2020-11-18, 22:55
Medlem
Addhocs avatar
Citat:

Jag tycker han verkar tråkig och gniden. Tror tjejerna upptäckt hans trista sidor redan och lägger benen på ryggen istället för i luften.
2020-11-18, 23:07
Medlem
EdKempers avatar
Citat:
Han verkar rent ut var ganska ointelligent och utan personlighet. Jag är inte förvånad att dom lämnar..
2020-11-18, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EdKemper
Han verkar rent ut var ganska ointelligent och utan personlighet. Jag är inte förvånad att dom lämnar..
Håller inte alls med dig, han reflekterar ju och tänker med huvudet, han är seriös, och ja Felicia hade ju ändå inte passat in. Erik är allvarlig i sitt sökande, han tänker djupare och vill att hans val ska leda till långvarigt förhållande. Det är fint att hantrots sin ungdom tänker klokt.
Han är inte ute efter nåt lättvindigt.
2020-11-18, 23:21
Medlem
Crapmagics avatar
Veckans skärmdump går till alla längtande kvinnor i tråden, plocka fram era
mini fuck-you-fingervibratorer å se på https://imgbox.com/u1Zu9a7i

Varför skicka Linn hem sjuksyrran, vi tjejer gillar humor heter det, + att han såg bra ut.
Han var ju åtminstone roligare än ovanstående. Kanske är det svårt att få rätt känslor för en man med ett sådant yrke?

Så Linn vill ha Pelle Plankstek som älskare på sidan av medans hon är bor ihop med Victor,
vilket dilemma
Senast redigerad av Crapmagic 2020-11-18 kl. 23:50.
2020-11-18, 23:24
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
varför berör detta dig så.Inget äckligt alls- inget sexövergrepp har skett..
Jag gillar hela detta gänget och jag är inte gay.
Trevligaste gänget- men du passar inte in i det gänget ändå..
Ok, det kan hända att de är trevliga. Men föreställ dig om jag på flashback skulle försvara en homosexuell tjej. Det skulle komma 30 inlägg om att jag är kommunist, pk, fet, ful, sosse, manshatare o s.v. Eller var det förr i tiden? Har flashback förändrats? Knappast...
2020-11-18, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EdKemper

Precis, han lägger verkligen inte manken till. Vad är hans problem? Har skapat sig värsta läget, men få tecken på att han alls uppskattar och värderar tjejerna. Fjant.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in