2020-11-18, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bewings-hatt
Väljer att skratta åt eländet. Läste och tänkte att du har nog rätt nog läge för ett nyköp. Flyttade lite pengar och fixade lite och plötsligt 30 min efter ditt inlägg kommer pm och den drar 15%. Grattis till dagens spaning. Jag var för långsam.

Hahah jag själv kan inte fatta det . Vilken jävla röta jag har.. ibland går det åt helvete.. men idag gick de bra
Citera
2020-11-18, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witpo
Hahah jag själv kan inte fatta det . Vilken jävla röta jag har.. ibland går det åt helvete.. men idag gick de bra
Varför fortsätter du att gång på gång haussa detta värdelösa företag? Och hur går det med de 100lax du påstod dig ha köpt biofrigas för när den stod i strax under 9 kronor i slutet på september, mot dagens 6.50?

Den 22/8 skrev du
"Många som skriver om AAC Clyde space i facebook forum etc.
Det positiva är att kursen varit slaktad länge.
Tror vi kan se en liknande resa som Bayn gjort på kort tid.
På tiden att aktien bryter den negativa trenden.
Jag köpte 31400 aktier på 3.6"

Senare under dagen skrev du:
"Ta placering nu innan vi är över 5 kr
Kan faktiskt bli redan i kommande vecka"

Sedan dess har aktien rasat ner till dagens 2.86
Citera
2020-11-18, 22:44
Medlem
AoE3#1s avatar
Som jag skrev 10 dagar sen. Finns en doldis ingen vet om ännu. Artificial Solustions(ASAI)

Den beter sig exakt som förväntat och idag tog den 12kr med kraft. Högsta omsättningen på väldigt länge. Skynda er in innan 13kr. Ni kunde kommit in på 10kr!!
Citera
2020-11-18, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stortrollet
Varför fortsätter du att gång på gång haussa detta värdelösa företag? Och hur går det med de 100lax du påstod dig ha köpt biofrigas för när den stod i strax under 9 kronor i slutet på september, mot dagens 6.50?

Den 22/8 skrev du
"Många som skriver om AAC Clyde space i facebook forum etc.
Det positiva är att kursen varit slaktad länge.
Tror vi kan se en liknande resa som Bayn gjort på kort tid.
På tiden att aktien bryter den negativa trenden.
Jag köpte 31400 aktier på 3.6"

Senare under dagen skrev du:
"Ta placering nu innan vi är över 5 kr
Kan faktiskt bli redan i kommande vecka"

Sedan dess har aktien rasat ner till dagens 2.86

Ett värdelöst företag får inte en order på 200 miljoner och ett samarbete med världsledande saab inom ett par månader..
Nog diskuterat med dig.
Citera
2020-11-19, 01:33
Medlem
Citat:
Ett värdelöst företag får inte en order på 200 miljoner och ett samarbete med världsledande saab inom ett par månader..
Nog diskuterat med dig.
Vilken order på 200 miljoner? Oavsett spelar det ingen roll vilka ordrar dom får när dom aldrig på 15år har tjänat några pengar. Boksluten är tragisk läsning och aktiekursen talar sitt tydliga språk.
Betänk att i princip alla som har köpt aktien sedan börsintroduktionen 2017 ligger back. Rejält.

Saab världsledande inom? Satelliter? Knappast, det är i princip en ny bransch för dem.
Senast redigerad av stortrollet 2020-11-19 kl. 01:35.
Citera
2020-11-19, 06:50
Medlem
Citat:
Vilken order på 200 miljoner? Oavsett spelar det ingen roll vilka ordrar dom får när dom aldrig på 15år har tjänat några pengar. Boksluten är tragisk läsning och aktiekursen talar sitt tydliga språk.
Betänk att i princip alla som har köpt aktien sedan börsintroduktionen 2017 ligger back. Rejält.

Saab världsledande inom? Satelliter? Knappast, det är i princip en ny bransch för dem.

Ge det ett par veckor.
Du kommer att äga aac aktier förr eller senare
Citera
2020-11-19, 09:14
Medlem
Citat:
Ge det ett par veckor.
Du kommer att äga aac aktier förr eller senare
Jag har gett det ett halvår nu, vi får väl se.
Citera
2020-11-19, 15:33
Medlem
Lavas avatar
Köpläge på bekräftande Fas IIB-studie:

2020-11-19 14:48 · Nyhetsbyrån Direkt

PROMORE: POSITIVA RESULTAT FRÅN FAS2B-STUDIE MED ROPOCAMPTIDE

STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Promore Pharma meddelar positiva resultat från bolagets fas 2b-prövning av ropocamptide (LL-37), som är ett nytt kandidatläkemedel för behandling av venösa bensår.
Det framgår av ett pressmeddelande.

"Patienter med större bensår, vilket är den grupp som har störst behov av nya behandlingsmetoder, uppvisar en påtaglig och statistiskt signifikant förbättring i jämförelse med placebo, medan inga statistiskt verifierbara skillnader kunde noteras på helgruppsnivå", skriver bolaget.

Denna förbättring bland patienter som behandlats med ropocamptide var mer uttalad i den patientgrupp som givits 0,5 mg/ml, vilket bekräftar dos-respons-resultaten från bolagets tidigare fas 2-studie, uppger Promore.

"Det är mycket tillfredsställande att vi har lyckats slutföra HEAL LL-37 prövningen med hög teknisk kvalitet och att vi i ytterligare en studie kunnat påvisa en tydlig effekt av ropocamptide på stora sår, där dagens behandlingsalternativ är otillräckliga", säger Jonas Ekblom, vd för Promore Pharma.

Han uppger vidare att bolaget nu kommer att studera utfallet av studien vidare och, grundat på bolagets slutsatser, definiera den optimala utvecklingen av ropocamptide.
Citera
2020-11-19, 18:50
Medlem
Är det någon som vet något om baba? Köpte på mig lite för några dagar sedan som en chansning efter en ganska stor nedgång. Har inte så mycket info om företaget.

Ser ut att röra sig uppåt nu, någon dom vet varför?
Citera
2020-11-19, 21:33
Medlem
Citat:
Jag har gett det ett halvår nu, vi får väl se.

Ah sjukt att den inte vill upp..
Tröttnade o gick tillbaka helt i brighter..
Kanske pendlar mellan dessa två..
Kluven.. vad tror du ?
Citera
2020-11-20, 09:54
Medlem
AoE3#1s avatar
Ingen som hakat på ASAI? Sa till er redan vid 10.20 kr nu står den på 15kr.
Citera
2020-11-21, 02:27
Medlem
MrBabyBoys avatar
Är på jakt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in