2020-11-18, 18:32
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calina85
Inte express utan samma som du

Fick meddelande från Bring nu

Fan vad orolig jag blev, trodde jag skulle bli utan till nästa leverans i december.

Blir att lägga in en beställning på Miles Morales och Demon's Souls nu
Citera
2020-11-18, 18:46
Medlem
Någon som fått skickat från dustin? Skulle vara kul att veta hur tidigt man behövde beställa för att få en. Efter lite luskande på internet gjordes den senaste beställningen (som jag läst blivit skickad) runt 9 på morgonen den 17:e september. Är det någon som bokade senare än så som fått sin skickad?
Citera
2020-11-18, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Fick meddelande från Bring nu

Fan vad orolig jag blev, trodde jag skulle bli utan till nästa leverans i december.

Blir att lägga in en beställning på Miles Morales och Demon's Souls nu

Härligt! Inget ha dykt upp idag.. Så får vänta till imorgon.
Citera
2020-11-18, 19:02
Medlem
Faanvachills avatar
Bokade min konsol hos Webhallen i juli, och fick i dagarna reda på att leveransen sker under 2021. Funderar på om jag ska boka konsolen hos så många webbutiker som möjligt, och hoppas på att någon kan leverera innan årsskiftet. Det finns ingen här som sitter på insiderinformationen och kan tipsa om vart man snabbast kan få tag på en PS5?
Citera
2020-11-18, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faanvachill
Bokade min konsol hos Webhallen i juli, och fick i dagarna reda på att leveransen sker under 2021. Funderar på om jag ska boka konsolen hos så många webbutiker som möjligt, och hoppas på att någon kan leverera innan årsskiftet. Det finns ingen här som sitter på insiderinformationen och kan tipsa om vart man snabbast kan få tag på en PS5?

Elgiganten släpper en ny batch imorgon klockan 9. De kommer slutet av november/början på december. Var snabb dock, senast såldes de på 2 minuter och denna gången är det folk som precis som du har fått besked om att de inte kommer få konsol från andra ställen
Citera
2020-11-18, 19:51
Medlem
Dan88s avatar
Digital Foundry har släppt sin jämförelse av Assassin's Creed Valhalla PS5 vs XSX: https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2020-assassins-creed-valhalla-ps5-vs-xbox-series-x-s

"However, the key takeaway is that PlayStation 5 is much closer to the 60fps target more of the time, while Xbox Series X can struggle. In fact, at its worst, we noted PS5 delivering a 15 per cent performance advantage over its Microsoft equivalent in identical scenarios."

"Beyond performance matters, it's pretty clear that Assassin's Creed Valhalla still needs a lot of work - especially on Xbox platforms. We encountered plenty of bugs playing this game: in addition to some weird performance bottlenecks on Series consoles, we also noted that camera motion doesn't update with a linear relationship to frame-rate during cutscenes, meaning some ugly looking stutter even with the engine actually running flat-out at 60fps (PS5 is fine here). "

PS5 versionen flyter på bättre trots att XSX på pappret ska vara starkare.
Citera
2020-11-19, 00:30
Medlem
Mackan1992s avatar
Sitter och väntar på att det ska gå att köpa PS5 på NetOnNet. Det skulle ju gå att beställa idag så trodde det skulle gå direkt efter 00:00. Någon som vet när det släpps?
Citera
2020-11-19, 00:38
Medlem
Undrar exakt samma sak
Citera
2020-11-19, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan1992
Sitter och väntar på att det ska gå att köpa PS5 på NetOnNet. Det skulle ju gå att beställa idag så trodde det skulle gå direkt efter 00:00. Någon som vet när det släpps?

Skrev med supporten tidigare idag och de sa att förbokningarna för december skulle öppna vid midnatt, har fortfarande inte sett något om förbokningar eller köpa.
Citera
2020-11-19, 01:01
Medlem
Släpptes ett gäng på Amazon.se
Citera
2020-11-19, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knutas1337
Släpptes ett gäng på Amazon.se
köpte du?
hörde att folk från USA försöker köpa från Europa med botar