Citat:
Ursprungligen postat av
Dan88
Vilka var de 7 spelen? Endast 1 kontroll? Vill veta för jag kommer sälja min snart.
Stort misstag att köpa från utlandet utan reklamationsrätt:
(FB) Playstation 5, rykten och spekulationer.
Svart pro modell och två handkontroller. Den svarta original och en grå modell ett. Spelen var. last of us 1. Metal gear solid 5. Mirrors edge catalyst. Battlefield 1. God of war. Mafia 3. Evil within 1.
2500kr är helt ok pris tanke på jag bytte original versionen hösten 2016 mot pro versionen när gamestop hade ett erbjudande sin gamla konsol och 1500kr mellan. Ibörjan var pro modellen knäpp tyst men redan året efter så lät den som en dammsugare. Är lycklig jag fick sålt den, men blev chockad den blev såld efter 9min. Lycka till! tror du kommer få sålt din lika fort om du sätter ett bra pris, speciellt nu före julen.
Jag hörde från min vän som är just nu i Sverige och arbetar men flyttar tillbaks strax före julen berätta att han kan fixa en ps5a till mig för 405€ för den digitala versionen och berätta det är en UK modell. Jag undrar om Uk modell är den samma som den svenska ? Skiljer det något mellan olika länder inom Europa ?
Sen undrar jag om jag nu skulle ha extremt otur och den är sönder eller något annat fel på den skulle jag kunna gå in på Sony här i Malmö och få den lagad eller måste jag skicka tillbaka den till Serbien ?