2020-11-18, 13:26
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freddan88
Har konsol på g från Elgiganten.. Fick bekräftelse igår.

Bokade på deras release direkt kl 10.00

Gjorde jag också och har inte fått nåt
Citera
2020-11-18, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Gjorde jag också och har inte fått nåt

Hoppas de kmr snart då! Annars skriv till dem på deras chatt med ordernrt och hör hur de går .
Citera
2020-11-18, 13:50
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freddan88
Hoppas de kmr snart då! Annars skriv till dem på deras chatt med ordernrt och hör hur de går .

Vad för slags frakt valde du? Express? Jag valde gratis frakten som skulle ta 3-5 dagar.
Citera
2020-11-18, 14:04
Medlem
Citat:
Vad för slags frakt valde du? Express? Jag valde gratis frakten som skulle ta 3-5 dagar.

Yes express hemleverans
Citera
2020-11-18, 16:13
Medlem
calina85s avatar
Citat:
Min sambo har exakt samma och fick nyss meddelande om att Elgiganten skickat via Bring.
Citera
2020-11-18, 16:44
Medlem
Citat:
Vilka var de 7 spelen? Endast 1 kontroll? Vill veta för jag kommer sälja min snart.

Stort misstag att köpa från utlandet utan reklamationsrätt: (FB) Playstation 5, rykten och spekulationer.

Svart pro modell och två handkontroller. Den svarta original och en grå modell ett. Spelen var. last of us 1. Metal gear solid 5. Mirrors edge catalyst. Battlefield 1. God of war. Mafia 3. Evil within 1.

2500kr är helt ok pris tanke på jag bytte original versionen hösten 2016 mot pro versionen när gamestop hade ett erbjudande sin gamla konsol och 1500kr mellan. Ibörjan var pro modellen knäpp tyst men redan året efter så lät den som en dammsugare. Är lycklig jag fick sålt den, men blev chockad den blev såld efter 9min. Lycka till! tror du kommer få sålt din lika fort om du sätter ett bra pris, speciellt nu före julen.

Jag hörde från min vän som är just nu i Sverige och arbetar men flyttar tillbaks strax före julen berätta att han kan fixa en ps5a till mig för 405€ för den digitala versionen och berätta det är en UK modell. Jag undrar om Uk modell är den samma som den svenska ? Skiljer det något mellan olika länder inom Europa ?

Sen undrar jag om jag nu skulle ha extremt otur och den är sönder eller något annat fel på den skulle jag kunna gå in på Sony här i Malmö och få den lagad eller måste jag skicka tillbaka den till Serbien ?
Senast redigerad av Dumant 2020-11-18 kl. 16:52.
Citera
2020-11-18, 16:49
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calina85
Min sambo har exakt samma och fick nyss meddelande om att Elgiganten skickat via Bring.

Exakt samma? Express eller vanlig frakt 3-5 dagar?
Citera
2020-11-18, 16:50
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumant
Svart pro modell och två handkontroller. Den svarta original och en grå modell ett. Spelen var. last of us 1. Metal gear solid 5. Mirrors edge catalyst. Battlefield 1. God of war. Mafia 3. Evil within 1.

2500kr är helt ok pris tanke på jag bytte original versionenhösten 2016 mot pro versionen när gamestop hade ett erbjudande sin gamla konsol och 1500kr mellan. Ibörjan var pro modellen knäpp tyst men redan året efter så lät den som en dammsugare. Är lycklig jag fick sålt den, men blev chockad den blev såld efter 9min. Lycka till! tror du kommer få sålt din lika fort om du sätter ett bra pris, speciellt nu före julen.

Jag bytte också original mot Pro hösten 2016 men tror jag fick betala ca 2000kr mellan.

När man spelar äldre spel som inte är patchade för Pro och inte har ingång "Boost" läget så är den tyst, när man spelar nyare spel som släpptes efter Pro kom ut så låter den mer.
Senast redigerad av Dan88 2020-11-18 kl. 16:52.
Citera
2020-11-18, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumant
Jag hörde från min vän som är just nu i Sverige och arbetar men flyttar tillbaks strax före julen berätta att han kan fixa en ps5a till mig för 405€ för den digitala versionen och berätta det är en UK modell. Jag undrar om Uk modell är den samma som den svenska ? Skiljer det något mellan olika länder inom Europa ?

Det första som slår mig är att dom har ett annat uttag där borta. Det betyder väl att du får köpa en ny strömkabel i sådana fall.
Citera
2020-11-18, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gummisnodden
Det första som slår mig är att dom har ett annat uttag där borta. Det betyder väl att du får köpa en ny strömkabel i sådana fall.
Har du aldrig hört talas om adapter?
Citera
2020-11-18, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av awesome5
Har du aldrig hört talas om adapter?

Det funkar det också, haha!
Citera
2020-11-18, 18:20
Medlem
calina85s avatar
Citat:
Exakt samma? Express eller vanlig frakt 3-5 dagar?
Inte express utan samma som du
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in