2020-11-18, 11:06
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cashew30
Jag står fast vid att jag inte tror det kommer bli något mellan Erik och Karolin.
Vem var Karolin? när de handlar om Erik måste du lägga till prefix! typ Erik Bredkäft eller A-Just-D Erik så vi vet
2020-11-18, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vem var Karolin? när de handlar om Erik måste du lägga till prefix! typ Erik Bredkäft eller A-Just-D Erik så vi vet
Erik B
2020-11-18, 15:43
Medlem
Gud vad go du är (Pontus till Emmy)
Åh vad skönt det var att kramas med dig imorse (Pontus till Lisa)
(Hon viskar tillbaka: jag hoppades du skulle komma. Som om de smyger bakom de andras rygg och själva spänningen låg just i det)

Pontus hånglar med än den ena än den andra
Varför inte vänta med sånt tills han gjort sitt slutgiltiga val? Man sårar ju lättare andras känslor genom att bygga upp förväntningar genom intimitet.

Tycker lite synd om Isabelle. Det bästa är att inte bli kär förrän man lär känna personen i fråga men det kan vara svårt, Pontus är grym.
2020-11-18, 16:12
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cashew30
Jag står fast vid att jag inte tror det kommer bli något mellan Erik och Karolin.

Det kommer naturligtvis inte bli nånting mellan Erik och någon av tjejerna överhuvudtaget. Och nästa vecka skickar han hem den enda som har en liten tillstymmelse till intresse för honom - skånskan.

Hans stora chans var, som jag skrivit, att välja hon med tänderna. Även om tänderna hindrat honom från att utveckla romantiska känslor för henne så hade hon varit en skön madrass och en bra bondmora. Bättre än så kan det inte bli för en dubbeltönt som Erik - töntig personlighet och töntigt utseende.
2020-11-18, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Det kommer naturligtvis inte bli nånting mellan Erik och någon av tjejerna överhuvudtaget. Och nästa vecka skickar han hem den enda som har en liten tillstymmelse till intresse för honom - skånskan.

Hans stora chans var, som jag skrivit, att välja hon med tänderna. Även om tänderna hindrat honom från att utveckla romantiska känslor för henne så hade hon varit en skön madrass och en bra bondmora. Bättre än så kan det inte bli för en dubbeltönt som Erik - töntig personlighet och töntigt utseende.
Men framöver så blir det gemensam fest för gänget Erik och gänget Linn.
Det finns ju flera av Linns friare som kan hitta partners i Eriks gäng, bla skånskan hon kan falla för Pär, Linns friare.
Ja visst borde Erik ha valt henne som han så snöpligt skickade hem, hon hade utsrålning och var faktiskt snygg trots stora leendet, Erik har samma typ av tänder själv.
Erik är oerfaren och gillar de tjejer spm är" på"..
Men den han skickade hem hade säkert bättre utbildning än de övriga och hon var trygg och betedde sig mer defensivt, vilket inte passade Erik. Oklokt
2020-11-18, 17:04
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Men framöver så blir det gemensam fest för gänget Erik och gänget Linn.
Det finns ju flera av Linns friare som kan hitta partners i Eriks gäng, bla skånskan hon kan falla för Pär, Linns friare.
Ja visst borde Erik ha valt henne som han så snöpligt skickade hem, hon hade utsrålning och var faktiskt snygg trots stora leendet, Erik har samma typ av tänder själv.
Erik är oerfaren och gillar de tjejer spm är" på"..
Men den han skickade hem hade säkert bättre utbildning än de övriga och hon var trygg och betedde sig mer defensivt, vilket inte passade Erik. Oklokt

Skulle säga att han gillar dom tjejer som är snyggast. Inte för att Amy och Karolin är så jättesnygga men båda är ändå lite över medel iallafall. Amy t.ex har ju inte visat nåt intresse överhuvudtaget, förutom flosklerna hon rapade i dagens avsnitt med noll inlevelse. Tycker Johanna var "på", visade tydligt att hon var intresserad. Problemet var utseendet och inget annat.
2020-11-18, 17:52
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
(Hon viskar tillbaka: jag hoppades du skulle komma. .

Hon var alltså sugen på barnalstring?
2020-11-18, 18:41
Medlem
Citat:
(Hon viskar tillbaka: jag hoppades du skulle komma. Som om de smyger bakom de andras rygg och själva spänningen låg just i det)

Pontus hånglar med än den ena än den andra
Varför inte vänta med sånt tills han gjort sitt slutgiltiga val? Man sårar ju lättare andras känslor genom att bygga upp förväntningar genom intimitet.

Tycker lite synd om Isabelle. Det bästa är att inte bli kär förrän man lär känna personen i fråga men det kan vara svårt, Pontus är grym.
Nä inte grym, snarare blind. Självklara valet borde var Emy-Emelie.
De andra två,nä.
Pontus är en man med bagage, med fd fru o ungar.
Den enda som passar in är Emy, hon har eget barn, fixar allt, är inte handfallen och klyftigare.
Snyggast också.Om nu detta med utseende ska prioriteras. Klart hon vore den rätta kvinnan.
Hans flamsande med småflickorna är inget positivt alls. Stackars hans barn som ser hur pappan
blir tonårsaktig igen.
2020-11-18, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Nä inte grym, snarare blind. Självklara valet borde var Emy-Emelie.
De andra två,nä.
Pontus är en man med bagage, med fd fru o ungar.
Den enda som passar in är Emy, hon har eget barn, fixar allt, är inte handfallen och klyftigare.
Snyggast också.Om nu detta med utseende ska prioriteras. Klart hon vore den rätta kvinnan.
Hans flamsande med småflickorna är inget positivt alls. Stackars hans barn som ser hur pappan
blir tonårsaktig igen.

Vuxna som visar sina känslor är nog inte alls fel, tycker han verkar vara en varm och fin person. Men lite synd om tjejerna som faller som käglor. Det tror jag de gör, även om de försöker stålsätta sig. Måste vara jobbigt att vara tre om en karl.
2020-11-18, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Hon var alltså sugen på barnalstring?

Eller på sex?
2020-11-18, 19:58
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Eller på sex?
Äh, jo är väl så det går till.

Angående Dalarna o MS bonde Anders så har han o Isabell separerat enl hans facebook.
2020-11-18, 20:08
Medlem
Crapmagics avatar
Epilepsy Warning. Vi vill varna för stötande bilder i kvällens avsnitt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in