Citat:
Ursprungligen postat av
brunnsang
Tar man emot HUNDRASJUTTIO olika häst och hundknullsfilmer så gillar man det nog själv också.
En normal människa sätter stopp direkt. Har nog runkats rätt friskt av utpressarna till dessa filmer.
Ja, jag har lite svårt att se hur de åtalade ska komma undan, storyn om
näsbränna håller liksom inte hela vägen, tycker jag. Bland annat är tidsperspektivet och mängden film något som knappast rimmar med
näsbränna, inte heller gick de till polisen eller yttrade ett ord om att de ville att kusken skulle upphöra med övergrepp på djur.
Tvärtom, kusken uppmanades såvitt jag förstår att producera och distribuera film som visar övergrepp på djur. Mängden film över tid talar starkt för att de var avsedda för annat än utpressning, särskilt det material som kusken hämtade på internet och skickade till norrlänningen..
En endaste filmsekvens räcker för att utpressa kusken, tänkte inte norrlandssnillet på det?
Frågan är, fick utpressarna ta del av kuskens egenproducerade material innan de uppmanade honom att producera bild och film, och vad i sjuttsingen gjorde minst en av dem i det aktuella forumet från första början?