2020-11-18, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunnsang
Det där med får och kniv får man nog ta med en nypa salt eftersom uppgifterna kommer från den djurkåta utpressaren.
Skrevs det inte att det var från England.
Citera
2020-11-18, 16:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
Fan vad det ska moraliseras och demoniseras här i tråden. Varför skyfflar ni skit över JG?
JG är en hyvens kille som blivit utsatt för brott här.
Vem har inte råkat stoppa snoppen där den inte borde vara, är ni själva helt utan skuld?

Fruktansvärt att få sin karriär förstörd av empatistörda idioter som GM är i detta fall.

Trollar du i tråden eller är du fullständigt naiv?

Givetvis har JG utnyttjat djur förr, ingen börjar helt plötsligt spela in djursexfilmer bara för att någon på en chatt vill det!

Det intressanta i detta är hur och vart kom de i kontakt med varandra?

(Om du tycker det är ok att ha sex med djur eftersom du själv brukar "stoppa snoppen där den inte borde vara" så sök hjälp, snarast möjligt.)
Senast redigerad av LawNumberSix 2020-11-18 kl. 17:33.
Citera
2020-11-18, 16:53
Medlem
brunnsangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarpning
Skrevs det inte att det var från England.

Skottland tror jag
Citera
2020-11-18, 17:22
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunnsang
Tar man emot HUNDRASJUTTIO olika häst och hundknullsfilmer så gillar man det nog själv också.
En normal människa sätter stopp direkt. Har nog runkats rätt friskt av utpressarna till dessa filmer.

Ja, jag har lite svårt att se hur de åtalade ska komma undan, storyn om näsbränna håller liksom inte hela vägen, tycker jag. Bland annat är tidsperspektivet och mängden film något som knappast rimmar med näsbränna, inte heller gick de till polisen eller yttrade ett ord om att de ville att kusken skulle upphöra med övergrepp på djur.

Tvärtom, kusken uppmanades såvitt jag förstår att producera och distribuera film som visar övergrepp på djur. Mängden film över tid talar starkt för att de var avsedda för annat än utpressning, särskilt det material som kusken hämtade på internet och skickade till norrlänningen..

En endaste filmsekvens räcker för att utpressa kusken, tänkte inte norrlandssnillet på det?

Frågan är, fick utpressarna ta del av kuskens egenproducerade material innan de uppmanade honom att producera bild och film, och vad i sjuttsingen gjorde minst en av dem i det aktuella forumet från första början?
Citera
2020-11-18, 17:29
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Trollar du i tråden eller är du fullständigt naiv?

Givetvis har JG utnyttjat djur förr, ingen börjar helt plötsligt spela in över 100 djursexfilmer bara för att någon på en chatt vill det!

Det intressanta i detta är hur och vart kom de i kontakt med varandra?

(Om du tycker det är ok att ha sex med djur eftersom du själv brukar "stoppa snoppen där den inte borde vara" så sök hjälp, snarast möjligt.)

Jag påstår att det fetade i din text sannolikt är en trådsanning.

Såvitt jag känner till framgår det i fup att kusken påstår sig ha producerat runt 5 filmer och skickat till utpressarna, har jag fel kan du väl visa oss motsatsen, innan folk spinner vidare på att kusken började spela in över 100 djursexfilmer.

Du kan ha rätt, vänligen visa det i så fall.
Citera
2020-11-18, 17:30
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Ja, jag har lite svårt att se hur de åtalade ska komma undan, storyn om näsbränna håller liksom inte hela vägen, tycker jag. Bland annat är tidsperspektivet och mängden film något som knappast rimmar med näsbränna, inte heller gick de till polisen eller yttrade ett ord om att de ville att kusken skulle upphöra med övergrepp på djur.

Tvärtom, kusken uppmanades såvitt jag förstår att producera och distribuera film som visar övergrepp på djur. Mängden film över tid talar starkt för att de var avsedda för annat än utpressning, särskilt det material som kusken hämtade på internet och skickade till norrlänningen..

En endaste filmsekvens räcker för att utpressa kusken, tänkte inte norrlandssnillet på det?

Frågan är, fick utpressarna ta del av kuskens egenproducerade material innan de uppmanade honom att producera bild och film, och vad i sjuttsingen gjorde minst en av dem i det aktuella forumet från första början?
Exakt. Vem hänger i sådan forum utan anledning? Det stinker här. Och som du säger, vem tar emot 100 filmer innan man utpressar? Nej, han fick kalla fötter och fixade sig ett alibi emot djursexgrejen och försökte pressa hästkillen på pengar.
Citera
2020-11-18, 17:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Jag påstår att det fetade i din text sannolikt är en trådsanning.

Såvitt jag känner till framgår det i fup att kusken påstår sig ha producerat runt 5 filmer och skickat till utpressarna, har jag fel kan du väl visa oss motsatsen, innan folk spinner vidare på att kusken började spela in över 100 djursexfilmer.

Du kan ha rätt, vänligen visa det i så fall.

Har stått 170 filmer i tråden, antar det stod i FUP. Men ändrade i inlägg om det nu skulle vara fel.
Senast redigerad av LawNumberSix 2020-11-18 kl. 17:35.
Citera
2020-11-18, 17:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Har stått 170 filmer i tråden, antar det stod i FUP.
Ja, totalt. Han skickade väl en massa nedladdat skit, de egna filmerna var dock inte fler än 5. (ca.)
Citera
2020-11-18, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Ja, totalt. Han skickade väl en massa nedladdat skit, de egna filmerna var dock inte fler än 5. (ca.)

Joakim kommer inte undan med EN film där han knullar en hund eller häst. Det är PK åt helvete.

Han har fått sitt straff. Men det bör väl framgå vad han dömdes för?

Sparkade han en hund/häst på penisen, eller stoppade han in sin egen penis i en jycke? Skillnad i folkets domstol😇

Bara tanken att han slickat eller sugit av en häst gör att det blir svårt att ta intervjuer i travsport på allvar när man ser hans nylle i sändningar😬
Senast redigerad av Spritsson 2020-11-18 kl. 17:58.
Citera
2020-11-18, 18:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Joakim kommer inte undan med EN film där han knullar en hund eller häst. Det är PK åt helvete.

Han har fått sitt straff. Men det bör väl framgå vad han dömdes för?

Sparkade han en hund/häst på penisen, eller stoppade han in sin egen penis i en jycke? Skillnad i folkets domstol😇

Bara tanken att han slickat eller sugit av en häst gör att det blir svårt att ta intervjuer i travsport på allvar när man ser hans nylle i sändningar😬
Jag vill minnas att han suckerpunchade hästens fisring. Varför sparkade inte hästen?
Citera
2020-11-18, 18:13
Medlem
Hoforsmytomanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Jag vill minnas att han suckerpunchade hästens fisring. Varför sparkade inte hästen?

Bakbenen kanske var sammanbundna?
Citera
2020-11-18, 19:00
Medlem
Bebblischs avatar
Måste finnas någon här som känner J.G personligen? Hur är han som person? Får sjuka vibbar av bilderna och videoklippen på honom. Kanske är det för att jag sitter på vetskapen om att han har haft missionärssex med en hund och sugit en hästballe, kanske inte, men kan någon berätta hur han är som person annars? Hur har han lyckats hamna där han är? Kommer han ta livet av sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in