2020-11-18, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunnsang
Tar man emot HUNDRASJUTTIO olika häst och hundknullsfilmer så gillar man det nog själv också.
En normal människa sätter stopp direkt. Har nog runkats rätt friskt av utpressarna till dessa filmer.
Instämmer. På ett sätt är utpressarna ganska goda kålsupare de med.

Hur fick utpressarna kontakt med DG från första början?
Citera
2020-11-18, 13:54
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Det jag lurar på är ifall detta bara är toppen av ett isberg. Om man gör antagandet att hästar springer snabbare om de är rädda, eller åsamkas smärta. Då är det inte konstigt om ett visst klientel hamnar i eliten.

Nu har ju brottsoffret uppvisat sådan tendenser, frågan är då vad gärningsmannen skulle med alla filmer till. Om han nu hade rent mjöl i påsen. Och vad i hela friden gjorde gärningsmannen på en site där djurplågare håller till om han nu är så oskyldig som han vill hävda.
Citera
2020-11-18, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Det jag lurar på är ifall detta bara är toppen av ett isberg. Om man gör antagandet att hästar springer snabbare om de är rädda, eller åsamkas smärta. Då är det inte konstigt om ett visst klientel hamnar i eliten.

Nu har ju brottsoffret uppvisat sådan tendenser, frågan är då vad gärningsmannen skulle med alla filmer till. Om han nu hade rent mjöl i påsen. Och vad i hela friden gjorde gärningsmannen på en site där djurplågare håller till om han nu är så oskyldig som han vill hävda.

Sjuk tråd redan innan. Men du antyder att en travhäst är rädd att kusken i vagnen bakom ska köra in knytnäven i anus och därför springer fortare?

Därför är sexuellt våld läs brott mot djurskyddslagen vanligt bland oärligt travfolk?
Senast redigerad av Spritsson 2020-11-18 kl. 14:10.
Citera
2020-11-18, 14:10
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Sjuk tråd redan innan. Men du antyder att en travhäst är rädd att kusken i vagnen bakom ska köra in knytnäven i anus och därför springer fortare?

Därför är sexuellt utnyttjande vanligt bland oärligt travfolk?

Du verkar vilja tolka mig illa?
Men ok jag ger dig chansen. Om det krävs att hästen är rädd för tränaren, så kanske de människor som drar sig emot hästsporten inte är så rädda för att dunka till hästen. Det är inte säkert att tidelagaren egentligen gillade att ha sex med hästen, han kanske bara gillade att plåga den.

Man har ju sett hur kuskar slog hästarna med piska tidigare, innan det blev förbjudet.
Citera
2020-11-18, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avengersson
Som sagt, kolla GM David.E Facebook så kan du se lite av vad han gillat för hemsidor.
Han har säkert runkbehov till både pantielove.se och Pretty girls och drog sig nog inte för att runka lite extra till annat också..

En bidragande orsak till utpressningen kan också vara att han såg sig kunna utvidga sin plånbok då det säkert kostade en del att köra Crosshoj tillsammans med Daniel Forsmark.S. De körde som sagt Cross tillsammans.

Och en kille som gillar tjejer likställer du med en djurplågare som knullar och misshandlar djur?`Milslångt emellan dom här misstänkta och huvudpersonen i denna tråd även om du försöker insinuera att det finns mer . Ingen av utpressarna har visat sig ha några groteska vidriga böjelse där dom våldför sig på djur. Så har du inte bättre att komma med en ordinarie kille som gillar kvinnor så är det väl du snarare som inte vet var gränsen går egentligen vare sig moraliskt eller lagligt. Dom kan alltså runka bäst dom orkar till prettygirls medan huvudpersonen inte kan våldta och misshandla djur.
Citera
2020-11-18, 14:12
Medlem
Citat:
Du verkar vilja tolka mig illa?
Men ok jag ger dig chansen. Om det krävs att hästen är rädd för tränaren, så kanske de människor som drar sig emot hästsporten inte är så rädda för att dunka till hästen. Det är inte säkert att tidelagaren egentligen gillade att ha sex med hästen, han kanske bara gillade att plåga den.

Man har ju sett hur kuskar slog hästarna med piska tidigare, innan det blev förbjudet.

OK. Sorry. Men ryktena om att han slickat hästmus och knullat ihjäl får, det bör luta mer åt olagliga böjelser i min bok.
Citera
2020-11-18, 14:15
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
OK. Sorry. Men ryktena om att han slickat hästmus och knullat ihjäl får, det bör luta mer åt olagliga böjelser i min bok.
Men han slog hästen med, stack en kniv i ett får. Detta tolkar jag mer som någon som går igång på att skada människor.

Fast det behöver inte betyda att du har fel, han kanske är en kombo mellan plågare och tidelagare. Men vad jag är intresserad utav, är hur många hästar blir skadade på stall? Drar det till sig människor som gillar att skada djur?
Citera
2020-11-18, 14:31
Medlem
brunnsangs avatar
Citat:
Men han slog hästen med, stack en kniv i ett får. Detta tolkar jag mer som någon som går igång på att skada människor.

Fast det behöver inte betyda att du har fel, han kanske är en kombo mellan plågare och tidelagare. Men vad jag är intresserad utav, är hur många hästar blir skadade på stall? Drar det till sig människor som gillar att skada djur?

Det där med får och kniv får man nog ta med en nypa salt eftersom uppgifterna kommer från den djurkåta utpressaren.
Citera
2020-11-18, 15:37
Medlem
Urinterapeuts avatar
Fan vad det ska moraliseras och demoniseras här i tråden. Varför skyfflar ni skit över JG?
JG är en hyvens kille som blivit utsatt för brott här.
Vem har inte råkat stoppa snoppen där den inte borde vara, är ni själva helt utan skuld?

Fruktansvärt att få sin karriär förstörd av empatistörda idioter som GM är i detta fall.
Citera
2020-11-18, 16:00
Medlem
Avengerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Och en kille som gillar tjejer likställer du med en djurplågare som knullar och misshandlar djur?`Milslångt emellan dom här misstänkta och huvudpersonen i denna tråd även om du försöker insinuera att det finns mer . Ingen av utpressarna har visat sig ha några groteska vidriga böjelse där dom våldför sig på djur. Så har du inte bättre att komma med en ordinarie kille som gillar kvinnor så är det väl du snarare som inte vet var gränsen går egentligen vare sig moraliskt eller lagligt. Dom kan alltså runka bäst dom orkar till prettygirls medan huvudpersonen inte kan våldta och misshandla djur.

Nu är det ju så att jag inte likställer gärningsmannen med djurplågare utan resonerar om att pantielove.se och Pretty girls verkar vara något som David.E är intresserad av. Om han sedan kunde få lite extra nöje av att utpressa J.L och njöt av det så har han definitivt ingen moral och skulle säkert kunna dra nytta av andra likväl som J.L när det gäller utpressning.

Hade David.E inte utpressat J.L så hade han säkert kunnat hitta något annat lämpligt offer för att göra liknande brott, nu var det så att J.L föll pladask för knepet, men det kunde lika gärna varit någon annan. Vad som framkommer i FUP är att David.E faktiskt erkänt att han gick i tankarna att sälja hela "storyn" till Expressen för att då kunna få rejält betalt, ändå valde han att inte göra det. Det signalerar för det första att det nog fanns en plan bakom det hela, inte bara något som hände. Han avverkade x-antal telefoner under en tid, tog sig tid att planera och genomföra utpressningen och visste att han hela tiden hade ett övertag. Självklart är detta planerat!

David.E måste enligt mitt sätt att resonera vara en sjuk människa själv som ens planerar eller utför något som detta. Hoppas han själv brinner i helvetet.
Han finns nu ute med bild och adress till allmän beskådan lika mycket som J.L, så vad är skillnaden egentligen, ingen av dem är "rena", spelar roll vad de gjort, bägge är kriminella enligt lagen!

"Misstänkt har ringt målsägaren vid 5 tillfällen den senaste veckan och även till målsägarens chef. De vill att målsägaren betalar 300000 för att inte bilderna ska spridas. Han har nu fått till på lördag den 28 mars att betala 50000 som en första betalning. De hotar honom med att de känner kriminella i Göteborg som ska komma hem till honom om han inte betalar samt att de ska skicka nakenbilder som de har på målsägaren till hans mamma och chef.Det finns två inspelningar där man hör att det är två olika gärningsmän som talar med målsägaren. De är inlagda i Filip"
Sid 43 TR4116-20
Citera
2020-11-18, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
Fan vad det ska moraliseras och demoniseras här i tråden. Varför skyfflar ni skit över JG?
JG är en hyvens kille som blivit utsatt för brott här.
Vem har inte råkat stoppa snoppen där den inte borde vara, är ni själva helt utan skuld?

Fruktansvärt att få sin karriär förstörd av empatistörda idioter som GM är i detta fall.

Jag har då inte "råkat" stoppa min kuk så långt ifrån där den inte borde vara, inte ett flertal gånger dessutom. Riktigt vidrigt det han har gjort, sen tycker jag att GM har gjort fel också och borde bara ha anmält det.
Citera
2020-11-18, 16:38
Medlem
Avengerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ormbon
Instämmer. På ett sätt är utpressarna ganska goda kålsupare de med.

Hur fick utpressarna kontakt med DG från första början?

David Eriksson visar tydligt att han liksom en maffiaboss hade uppsåt med det han gjorde och borde få Kristinehamns kommunmedalj i hur man driver in skulder, han kanske får jobb på kommunens ekonomiavdelning inom kort. De kan säkert använda sig av hans finurliga sätt att driva in skatterna på.

Dock behöver han då få mandat från Kommunfullmäktige, annars kan det bli repris på det hela, som i det saxade förhöret här nedan

FHL-Förstår du allvaret i brottet du begått, att pressa någon som du gjort?

David- Ja det förstår jag.

FHL- Tänkte inte du på det?

David- Tanken var inte att bli rik utan mer knäppa han på näsan.

FHL- Du tyckte inte det var okej det han sysslade med?

David- Jag ville ge honom en näsbränna. Jag hade tyckt det varit trevligt om det hade löst sig. Att han kommit med pengarna så hade jag gett tillbaka dem och sagt gör fan aldrig om det. Ville jag ha pengar så hade jag sålt det till aftonbladet. Det visar mycket och det är ingen sensur.

FHL- Visste din sambo om detta?

David- Nej det visste ingen utan Robban.

FHL- Var Robban med förra året med?

David- Nej, bara senaste gången. Vi stod och rökte och talade om udda människor. Då sa jag att jag skrev med en kille som hade gjort det här och det här. Jag sa vad jag hade gjort och då ville han vara med. Det känns så annorlunda bara att komma i kontakt med en sådan här kille.

Förhör med Eriksson, David Anders Emil; 2020-05-05 10:03 diarienr: 5000-K343199-20 61
__________________________________________________ _____________________________
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in