2020-11-17, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av South
Okej! Tror inte det stod så när de återigen stod med på Prisjakt när det gällde Playstation 5.

Oavsett så är ju deras kö mkt kortare om vissa som beställt förra året på Webhallen och ändå inte får på release jämfört med de som bokat för bara några veckor sen på Netonnet och som verkar få sina på release.
Jaha.
Tänkte bara att det lät konstigt att det skulle gå så fort. Men jag har å andra sidan ingen större koll på det hela.
Citera
2020-11-17, 21:01
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumant
Sålde min ps4 pro med 7 spel i går för 2500kr, såldes efter 9min efter annonsen lades upp. Rekordet enligt blocket, fick en chock hur poppis en 3år gammal dammsugare kan gå så enkelt. Direkt när köparen gick så fick jag ta bort annonsen för 4 idioter till hade mailat mig och 3 hade ringt.

Visst Sony har de fetaste spelen men om konsolen låter verkligen som min Elektrulux dammsugare från 2013 och menar allvar för gjorde ett test i jämförelse och ps4 pro lät 10decibel högre vilket tar bort all njutning. Är så här efteråt extremt nöjd att skitet blev sålt.

Vilka var de 7 spelen? Endast 1 kontroll? Vill veta för jag kommer sälja min snart.

Citat:

Ska beställa ps5 digital via en kompis från Serbien där det finns flera till salu i affärerna då folket där e fattiga o har inte råd som vi svenskar då vi är bland de rikaste i världen, jag är det med en månadslön på 60 tusen.

Stort misstag att köpa från utlandet utan reklamationsrätt: (FB) Playstation 5, rykten och spekulationer.
Senast redigerad av Dan88 2020-11-17 kl. 21:10.
Citera
2020-11-17, 22:08
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Vilka var de 7 spelen? Endast 1 kontroll? Vill veta för jag kommer sälja min snart.

Stort misstag att köpa från utlandet utan reklamationsrätt: (FB) Playstation 5, rykten och spekulationer.

Inom EU har du 2 års reklamationsrätt så dit påstående om köpa utomlands stämmer inte till 100% . Serbien är dock inget EU land så där kan man inte räkna med någon hjälp.
Citera
2020-11-18, 07:14
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Sålde min ps4 pro med 7 spel i går för 2500kr, såldes efter 9min efter annonsen lades upp. Rekordet enligt blocket, fick en chock hur poppis en 3år gammal dammsugare kan gå så enkelt. Direkt när köparen gick så fick jag ta bort annonsen för 4 idioter till hade mailat mig och 3 hade ringt.

Visst Sony har de fetaste spelen men om konsolen låter verkligen som min Elektrulux dammsugare från 2013 och menar allvar för gjorde ett test i jämförelse och ps4 pro lät 10decibel högre vilket tar bort all njutning. Är så här efteråt extremt nöjd att skitet blev sålt.

Ska beställa ps5 digital via en kompis från Serbien där det finns flera till salu i affärerna då folket där e fattiga o har inte råd som vi svenskar då vi är bland de rikaste i världen, jag är det med en månadslön på 60 tusen.
HAHAHA

Du vet om en sak va? Den serbiska versionen av ps5 är redan ute:

https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/001/861/177/0bf.jpg

Så lycka till du med dina 60 lax i månaden, god jul.
Citera
2020-11-18, 08:32
Medlem
Någon som fått någon info från Dustin?
Citera
2020-11-18, 08:52
Medlem
Finns det någon butik som har gått ut med huruvida de kommer ha konsoler i butiken imorgon, så att man eventuellt kan nypa ett exemplar vid öppning i butiken eller liknande. Någon som vet? Elgiganten har ju gått ut och sagt att de inte kommer ha några, exempelvis.
Citera
2020-11-18, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xpsycho
Finns det någon butik som har gått ut med huruvida de kommer ha konsoler i butiken imorgon, så att man eventuellt kan nypa ett exemplar vid öppning i butiken eller liknande. Någon som vet? Elgiganten har ju gått ut och sagt att de inte kommer ha några, exempelvis.

https://blog.playstation.com/2020/11/05/playstation-5-launch-day-ordering-update/
Citera
2020-11-18, 11:48
Medlem
Där kom mailet från MediaMarkt att mitt PS5 har skickats och är påväg!
Citera
2020-11-18, 11:58
Medlem
Burken89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av livetsspelare

Äh skit ner dig
Citera
2020-11-18, 12:38
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av livetsspelare

När bokade du?

Bajs-Elgiganten har inte skickat nåt till mig.
Citera
2020-11-18, 12:57
Medlem
Citat:
När bokade du?

Bokade 17:e september runt 01:00.
Citera
2020-11-18, 13:23
Medlem
Citat:
När bokade du?

Har konsol på g från Elgiganten.. Fick bekräftelse igår.

Bokade på deras release direkt kl 10.00
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in