Citat:
Ursprungligen postat av
Sandalji
Jag är helt övertygad om att Trump egentligen vann en landslide. Allting tydde på det innan valet. Hans stora rallyn, folks ilska över alla upplopp, och nedrusta-polisen narrativet. Han vann stort i både Florida och Ohio, och fick ovanligt många röster i New York för att vara en republikan.
För min del kommer detta att vara över den 14:e januari, då presidenten svärs in. Men det finns väldigt lite som skulle kunna övertyga mig om att det inte har fuskats i detta valet. Vissa saker är så uppenbara att bevis inte är nödvändigt. Däremot måste de ha bevis för att kunna vinna valet.
Det är väldigt synd att Trumps möjlighet att bli återvald, och få flest röster någonsin, har stulits från honom. Demokraterna och media har redan förstört detta valet. Oavsett vad som än händer kommer de flesta att ha misstankar. Innan detta valet var jag mer säker på hur majoriteten skulle rösta, än vad jag någonsin varit tidigare. Pollsen som sa att Biden ledde stort i de flesta stater, visste jag var fejk. Så fort de slutade räkna rösterna i viktiga stater, och Biden gick om Trumps ledning på 800 000 röster i PA, visste jag att det var fusk på gång. 800 000 röster är en massiv ledning i PA, när 65% av rösterna är räknade.
Tyckte det var obehagligt att se vändningen i swing states och tänkte på ”red mirage” som planterats av MSM i förväg, där de ”förutspådde” en röd karta och landslide för Trump under kvällen/natten, men där mail ballots med övervikt demokraterna sen skulle vända allt. Det blev precis så.
Reagerade också på MSMs (Fox) tidiga call av Arizona, men också hur Virginia blev tidigt called trots stor Trumpledning. Västkusten blev called direkt vid stängning av vallokalerna. Samtidigt höll de igen sina calls på många av swing states, trots betryggande ledning för Trump - Texas och Florida t ex, men också Pennsylvania med 800k ledning för Trump. Idén var att ge Biden tidig ledning i elektorsröster för att vänja oss inför den mirakulösa vändningen av det som bara var ”red mirage”.
Sedan gick allt rasande fort med MSM i spetsen som korade vinnaren och Big Tech som tystade alla avvikande röster på deras plattformar. Segertal och president elect följde tätt inpå, men så vägrade Trump att erkänna förlusten. Därifrån har det gått utför med deras momentum och nu vet de att kuppförsöket misslyckades.