2020-11-18, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheOldOneKnows
För den som missat.

Vilka ligger bakom?

Fram till 8-14 december.

Man har nu bevis för att röstmaskinerna manipulerats..men vet inte vilka som ligger bakom.

Utredningen måste fortsätta och man hinner inte klart till 14 december...eller 6 januari..så representanthuset får utse president.
2020-11-18, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
I nästan tre år var det sant i all media, utan minsta bevisning. Sedan kom det fram att det inte fanns bevis och fallet lades ner, media låtsades som om det regnade.

Nu finns det tonvis med bevis för bluff och båg, men media gör som globalisterna säger och håller tyst. Lättlurade vänsterblivna tror på vad Svt och Aftonbladet säger, eftersom de inte kan tänka varken logiskt eller kritiskt.

Det kommer säkert bli tonvis med "bevis" från Trump också i detta valet 2020 men senare kommer det fram att det inte finns några hållbara bevis och fallet kommer att läggas ner.
2020-11-18, 12:30
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Valsystemet kommer att ändras

1. Röstning sker endast i vallokalen. Förtidsröster får bara ske på dispens. ( verkliga skäl). Inga poströster.

2. Manuell rösträkning, inga röstmaskiner.

3. Rösterna räknas av militären.

Inte då. 3. Rösterna kommer räknas av GOP dedikerad och av Trump certifierad personal
2020-11-18, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Du kanske skulle kolla upp saker innan du yttrar dig. Trump sa att det var valfusk även 2016. Det finns en utredning som ännu inte är nedlagd. Problemet är oviljan hos korrupta personer inom myndigheter att ta reda på vad som hände. Jag är övertygad om att Trump aldrig drev frågan speciellt hårt eftersom Republikanerna ändå hade majoritet både i Senaten och Representanthuset, och han bestämt sig för att avslöja dem i det här valet i stället.

Har du något konkret bevis för dit påstående
annars är det att anse som enbart 'fake news'.
2020-11-18, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QplusNPC
”Trump Received A 70% Plus Landslide Election”

Min egen bedömning innan valet var landslide för Trump med runt 70% och jag tror nu faktiskt att vi kommer att få en klarare bild efter att all data har analyserats. Sen får vi se om Insurrection Act är vägen man väljer för att komma åt alla som medverkat till valfusket, inklusive mörkläggning via MSM/BigTech. Med fastställande av främmande makts inblandning så kan dessutom många ses som ”enemy combatants” och ställas till svars i militärtribunaler.

https://bonafidepress.com/boom-lin-wooden-on-mark-levin-present-trump-received-a-70-plus-landslide-election/
Jag är helt övertygad om att Trump egentligen vann en landslide. Allting tydde på det innan valet. Hans stora rallyn, folks ilska över alla upplopp, och nedrusta-polisen narrativet. Han vann stort i både Florida och Ohio, och fick ovanligt många röster i New York för att vara en republikan.

För min del kommer detta att vara över den 14:e januari, då presidenten svärs in. Men det finns väldigt lite som skulle kunna övertyga mig om att det inte har fuskats i detta valet. Vissa saker är så uppenbara att bevis inte är nödvändigt. Däremot måste de ha bevis för att kunna vinna valet.

Det är väldigt synd att Trumps möjlighet att bli återvald, och få flest röster någonsin, har stulits från honom. Demokraterna och media har redan förstört detta valet. Oavsett vad som än händer kommer de flesta att ha misstankar. Innan detta valet var jag mer säker på hur majoriteten skulle rösta, än vad jag någonsin varit tidigare. Pollsen som sa att Biden ledde stort i de flesta stater, visste jag var fejk. Så fort de slutade räkna rösterna i viktiga stater, och Biden gick om Trumps ledning på 800 000 röster i PA, visste jag att det var fusk på gång. 800 000 röster är en massiv ledning i PA, när 65% av rösterna är räknade.
2020-11-18, 12:32
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Mycket allvarligt när SENATORER blir anklagade för att fuska med poströster.

Här har vi en svart, demokratisk senator i Texas som anklagas för fusk.

Detta är bara toppen av ett isberg.

https://thetexan.news/biden-campaign-operative-texas-state-senator-accused-of-mail-in-ballot-fraud/

Toppen på ett isberg är dina spekulationer.

Allvarlig anklagelse, återstår att se om det ligger något i detta. Men skilj i vart fall på titlarna, inte minst när du nu dessutom skriver med versaler. Han sitter i det lokala parlamentet, inte i senaten i Washington.
2020-11-18, 12:33
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Jag har inte sagt något i stil med håll käften och lyd. Jag ber om övertygande bevisning från pålitliga källor. Inget mer.
Nu gällde det en rationell förklaring på hur (1) summerade röster kan gå bakåt från tidigare rapporterade summor och (2) hur detta enbart kan hända för ena kandidaten.

Rådatan är från New York Times API. Jag tror inte de skulle fiffla med siffror till Trumps fördel...

Jag har gett tänkbara rationella förklaringar tidigare. Som att kopplingen till valdatan inte varit elektroniskt utan någon har suttit vid en terminal och läst siffror från officiell valresultat och knappat in det som NYT får. Men då skulle korrigeringar slå åt båda hållen och inte bara drabba ena kandidaten. Därför är knappningsteorin inte särskilt trolig.
2020-11-18, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Det kommer säkert bli tonvis med "bevis" från Trump också i detta valet 2020 men senare kommer det fram att det inte finns några hållbara bevis och fallet kommer att läggas ner.
Med den skillnaden att bevis redan har blivit validerade iom att stora differenser har hittats vid omräkning av röster etc.
2020-11-18, 12:34
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur
Här har du lite läsning. Känns som rätt väsentlig kunskap i detta ämne.

https://theconversation.com/fact-check-us-what-is-the-impact-of-russian-interference-in-the-us-presidential-election-146711

https://www.nature.com/articles/d41586-018-06942-9

https://www.intelligence.senate.gov/sites/default/files/documents/Report_Volume2.pdf

https://www.nature.com/articles/d41586-020-03034-5

https://www.nature.com/articles/s41599-019-0227-8

Alla anklagelser om att Trump hade samarbete med Ryssland är redan vederlagda som en bluff. De var totalt fabricerade från början till slut. Mueller-utredningen kom fram till att det aldrig fanns något samarbete med Ryssland. Adam Schiff fortsätter dock att med en åsnas envishet hävda att de har "bevis" som är så hemliga att han inte kan tala om vad det är. Löjligt. Skrattretande. Schiff vill ju inget hellre än att få bort Trump, ändå kan han inte avslöja bevis som han vet skulle fälla Trump.

För den som vill förkovra sig i den pågående statskuppen mot Trump, där falskanklagelser nu haglat i 4 år och som kulminerar nu i och med valfusket, kan titta på dokumentären "The plot against the President".

https://www.youtube.com/watch?v=AiwpOMwPx0A&ab_channel=EyewokenessNews
2020-11-18, 12:35
Medlem
MrArturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jnilsson
Kanske skulle man kunna anta att det är ett par inlägg bakåt i vår konversation?
Det är fortfarande inte tillräckligt specifikt för att säkerställa. Kan handla om dominionservrar eller poströster eller någon av det stora antalet andra smulorna som ligger utspridda.... Som var och en måste debunkas var för sig, vilket ändå inte hjälper när det tilltalar er såpass mycket som det gör.
2020-11-18, 12:36
Medlem
MrArturs avatar
Citat:
Alla anklagelser om att Trump hade samarbete med Ryssland är redan vederlagda som en bluff. De var totalt fabricerade från början till slut. Mueller-utredningen kom fram till att det aldrig fanns något samarbete med Ryssland. Adam Schiff fortsätter dock att med en åsnas envishet hävda att de har "bevis" som är så hemliga att han inte kan tala om vad det är. Löjligt. Skrattretande. Schiff vill ju inget hellre än att få bort Trump, ändå kan han inte avslöja bevis som han vet skulle fälla Trump.

För den som vill förkovra sig i den pågående statskuppen mot Trump, där falskanklagelser nu haglat i 4 år och som kulminerar nu i och med valfusket, kan titta på dokumentären "The plot against the President".

Youtube. Suck.

Det är Trump eller någon annan inblandning är dock inte relevant för detta. Ryssarna och/eller andra aktörer kan agera utan Trumps hjälp också.
2020-11-18, 12:38
Medlem
Citat:

Vi kan förvänta oss en LÅNG utredning kring valfusket.

En sådan här gigantisk utredning kommer att påverka valet av president.

Demokraterna visade sig vara usla förlorare 2016 och de satte igång ett krig mot Trump med diverse utredningar..som de själva får känna av nu när president skall väljas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in