2020-11-18, 00:29
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Saknar helt betydelse för nått, men de ska också räknas givetvis.

Förklara det för dem vars röster håll på att hamn i soptunnan.
2020-11-18, 00:31
Medlem
Scrip7s avatar
Så här såg det ut för de som övervakade rösträkningen i Pennsylvania. Helt omöjligt att någon skulle kunna fuska när de har sån stor koll på varje röst.....
https://gab.com/system/media_attachments/files/059/914/170/original/39a746d2788925a0.mp4
2020-11-18, 00:32
Medlem
GoldFinger100s avatar
The refusal of Wayne County (Detroit) to certify their election results is a huge win for President Trump.

The Wayne County board found the number of ballots cast did not match the number of people who signed in to vote.

https://twitter.com/Wizard_Predicts/status/1328843107929088000?s=20
2020-11-18, 00:32
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Förklara det för dem vars röster håll på att hamn i soptunnan.

Sen glömmer folk att många bäckar små...
2020-11-18, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
Wayne county är Michigans största, fallet flyttas till högre instans och de har till den 13 dec att ta ett slutgiltigt beslut.
De var de 2 Republikanerna som valde att göra politik av det hela. Oväntat.

Nåja, blir certifierat på statlig nivå ändå den 23:e November.
2020-11-18, 00:33
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DogDog
Nu har Trump forlorat sina rattsfall i PA och dar ar det nu 1%+ fler roster for Biden sa dom kan inte ens tvinga fram en omrakning.
I Georgia ar omrakningen sa gott som klar och det ar i princip exakt samma som forsta gangen Trump fick ca 800 roster extra men det hjalper inte ett piss nar bara 300K aterstar och Biden leder med 14000+
Nevada och Arizona spelar ingen roll langre men dar kastas Trumps lawsuits en efter en. Trump har noll chans, staterna kommer starta den officiella processen denna vecka for att registrera resultaten.

Jag läste idag att dom hittade 8500 röster till. Precis så dom klarar sig från en omräkning.

Luktar inte så lite illa om hunden nu.
2020-11-18, 00:37
Medlem
GoldFinger100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Jag läste idag att dom hittade 8500 röster till. Precis så dom klarar sig från en omräkning.

Luktar inte så lite illa om hunden nu.

Ja man börjar undra, att 'råka' hitta 8500 röster till luktar riktigt illa
2020-11-18, 00:37
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
The Wayne County board found the number of ballots cast did not match the number of people who signed in to vote.

Citat:
The refusal of Wayne County (Detroit) to certify their election results is a huge win for President Trump.

Svarar
@Wizard_Predicts
Amazing how disenfranchising black voters is a "huge win" for President Trump.

Hur jävla dumma är folk? Solkart problem att det fanns fler avlagda röster än folk som hade röstat; och när det felet påpekas är det Trump som är dum mot negrerna. Japp. Idiotin vet inga gränser.
2020-11-18, 00:38
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Sen glömmer folk att många bäckar små...

Dessa röster berör alla i det aktuella County't.
Omöjligt att avgöra om sin egen röst blivit räknad eller om den "glömdes" bort på en minnes sticka.

Tydligen så registreras du som färdig röstad genom att du checkat in i lokalen och fått ditt röstkort, istället för som det borde vara att det är den lagda rösten som avgör om du räknas som avklarad.
2020-11-18, 00:39
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ja man börjar undra, att 'råka' hitta 8500 röster till luktar riktigt illa

Vad fan ska dom göra, en omräkning klarar dom inte av.

Edit: innocent until proven guilty.
2020-11-18, 00:39
Medlem
JackArrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Fuck. Här står ALLT. Jag vågar påstå att this is IT, i alla fall för mig.

Jag har inte läst bättre förklaringar någonstans. Hur kan författaren veta allt detta?
To our great regret, in the US Presidential election 2020 during their vote counting, Serbian IT experts who are working on behalf of the globalists have indeed disregarded the electoral will of the American people. The aforementioned case is not the only instance of foreign interference in US elections that came from Serbia. This is only logical, considering the fact that Serbia has been a colony of Soros and the globalists for more than 20 years. Our country and whole of the Balkans is their greatest stronghold.

According to the claims of one of the creators of these election software, the owners of voting machines intentionally programmed the voting machines’ operating program to use decimal numbers when tallying votes, and to allow external remote access to the voting machines through a Remote Software Interface.
Jag kan inte citera allt som är superintressant eftersom det är en extremt, extremt lång text. Att läsa den är ett måste, som jag ser det, om man tror på Dominion-/Scytl-teorin. Det finns ingen bättre förklaring.

En röst på Trump blir tre på Biden, mm.

Men. Serbien är det. De offrar Serbien.

Jag kan bekräfta bilden han målar upp om Serbiens situation de senaste 25 åren. Från ett serbisk perspektiv.
2020-11-18, 00:41
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
När Biden visar sig vara mer populär än Obama bland Demokraterna, och att det plötsligt dyker upp hundratusentals röster, som ALLA är på JB, då kan man inte annat än ana ugglor i mossen.

Eller att det beror på Trump.

Ställ dig den här frågan - var Trump en som skapade gemensam fred. Nej han skapade dåraktiga tokigheter.

Det finns inget sätt att förklara valet annat än att Trump mobiliserade konspirationsteoretikerna, men att dessa ändå inte vann.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in