2020-11-18, 00:12
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Fuck. Här står ALLT. Jag vågar påstå att this is IT, i alla fall för mig.

Jag har inte läst bättre förklaringar någonstans. Hur kan författaren veta allt detta?

En röst på Trump blir tre på Biden, mm.

Men. Serbien är det. De offrar Serbien.
Så då kommer omräkningen i Georgia att visa detta imorgon?!
Om omräkningen inte visar på fel i Dominion, släpper du det spåret då?
2020-11-18, 00:13
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Men tycker du verkligen inte att det är sunt att vara kritisk tills dess att konkreta bevis har lagts fram?!
Hittills är det väldigt mycket snack och nästan ingen verkstad.

Nja, rätt mycket har ju läckt ut så att den finns är väll inte mycket sia om.
Man har servern, man har förändringarna, man kartlägger nätverken för fullt.
anställda flyr företaget just nu i panik. Du får tänka dig in taktiskt i Sidneys situation.
Om du sitter på riktig tung sprängstofft, vill du:

1) släppa nyheten direkt den kommer in och låta alla andra spår bli bortsopade med uppmärksamheten.
2) ska man hålla i det, tills man jobbat igenom och kartlagt så mycket som går medans det ligger under ytan för att sen servera allt på sånt sätt att det inte går skylla bort på otydlighet.

Ja, hon hintade väligt tydligt vad det handlade om och vars elden riktas.
Varför gjorde hon det mån tro? Jag är rätt övertyga syftet är att sätta press och locka fram visselblåsare, det finns de där ute som kallsvettas rejält just nu och funderar om det är bättre de går fram före och blir "hjältar" eller väntar och riskerar bli syndabockar när allt går publikt. Sånt gör stor effekt och sparar mycket research tid för gruppen.

Tid: hon siktade på slutet på veckan, tjänstemän jobbar kontorstid så gissar fredag.. ev måndag om de inte hinner klart. Här har de säkert räknat in slagkraften med.. släpper man fredag så kommer det pratas om över helgen när alla är lediga att kunna följa bevakningen, så den är väll mest trolig.
2020-11-18, 00:15
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Så då kommer omräkningen i Georgia att visa detta imorgon?!
Om omräkningen inte visar på fel i Dominion, släpper du det spåret då?
Haha, du, jag har inte ens läst hela artikeln än! Jag släpper spåret om Kraken visar sig vara en besvikelse. Och jag ger upp när Trump ger upp. Det har jag redan skrivit en gång.

Omräkningen ger i stort sett samma resultat som första räkningen. Det kan jag garantera.
2020-11-18, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalazarSlytherin
Valet lär/bör ogiltigförklaras i SCOTUS, så det har ändå ingen påverkan.

Jag skrev att valfusket då fullbordats, inte att det inte kan påvisas.

Det finns enormt mycket valfusk. Trump-kampanjen har visat på en hel del bevis, men betydligt mer kommer. GOP sköter det rätt bra överlag, speciellt Graham, Cruz och McConell.
SCOTUS kan inte ogiltigforklara ett val det kan bara den enskillda staten gora. SCOTUS kan saga at dom att rakna om etc eller ratta fel men det kommer inte handa om staternas egen valkommission sager att det gatt ratt till.
2020-11-18, 00:20
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DogDog
Det skulle vara oerhort dumt eftersom konstitutionen sager att stater inte kan andra resultated efter 4 December. Sa om dom visar pa fusk da sa andras inte ett piss.
Valfusk ar valfusk, dom behover absolut inte vanta pa att det ska cerifieras for att ett brott ska kunna pavisas.
Trump och hans team har inte producerat nagra bevis och det syns i dommstolarna, allt kasts ut.

Det ar snarare republikaner som kommer hamna i trubbel pga av att do ar saa javla idiotiska. Lindsey Graham for att forsoka tryck pa om att kasta ut roster och Rudy Gulliani for att han begick mened idag han har inte ratt att representera klienter i DC.

Vad händer om valfusk bevisas efter Biden har blivit tillsatt som president?
2020-11-18, 00:20
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
OK.
Det är ju modigt av dig att öppet erkänna att du inte tänker själv. Antar jag.
Det handlar uteslutande om att det inte finns mer att hoppas på i sammanhanget om Trump erkänner sig besegrad. Inget annat. Jag tänker inte älta saken år ut och år in om Trump lämnar Vita huset i januari.
2020-11-18, 00:21
Medlem
GoldFinger100s avatar
Nytt

Wayne County Board of canvassers deadlocks 2-2 on certifying the Nov. 3 election.

https://twitter.com/michpoligal/status/1328834327262736386?s=20
2020-11-18, 00:24
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
Nytt

Wayne County Board of canvassers deadlocks 2-2 on certifying the Nov. 3 election.

https://twitter.com/michpoligal/status/1328834327262736386?s=20

Wayne County ligger i Michigan. Om det blir såhär låst läge, blir hela staten ocertifierad då, eftersom ett County inte kan enas?
2020-11-18, 00:25
Medlem
GoldFinger100s avatar
Här kommer lite mer statistik på fusket

http://directorblue.blogspot.com/2020/11/dna-level-statistical-proof-smartmatic.html
2020-11-18, 00:25
Medlem
Enkel fråga: när hände det senast i ett amerikanskt presidentval att en hel delstat vägrade utse några elektorer därför att man ansåg att valet tekniskt sett gått åt fanders? Och när hände det senast att mer än en delstat agerade så?
2020-11-18, 00:28
Medlem
JackArrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
Den serbiska politiker Srdjan Nogo och fd parlamentariken avslöjade kopplingarna mellan Dominion, Serbien och valfusket redan för några veckor sedan, här skriver han en utförlig artikel om det.

https://srbin.info/svet/the-serbian-software-and-the-election-fraud-in-usa/

Jag tror att du länkade den bästa sammanfattningen på vad som händer från ett serbiskt perspektiv.
2020-11-18, 00:28
Medlem
GoldFinger100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Wayne County ligger i Michigan. Om det blir såhär låst läge, blir hela staten ocertifierad då, eftersom ett County inte kan enas?

Wayne county är Michigans största, fallet flyttas till högre instans och de har till den 13 dec att ta ett slutgiltigt beslut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in