2020-11-17, 23:55
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Ptja, om Sidney Powell går ut och säger att de har bevis så är det åtminstone i min värld en ganska bra indikation på vad som kommit fram och vad som komma skall, tycker du inte? Om du med bevis menar fingeravtryck så kommer ingen i den här tråden kunna bevisa något för dig, men att vi rör oss mot att Bidens s.k. valseger framstår som allt svagare, per daglig basis vill jag påstå, råder det för mig inga som helst tvivel om. Lägger man örat mot järnvägsspåret så är det knappast Bidens tåg man hör utan det är Trumps. Med lite fingertoppskänsla så förstår man det här. Nu blev jag lite abstrakt här, men det handlar om mer än bara sånt som ögat kan se.
Men tycker du verkligen inte att det är sunt att vara kritisk tills dess att konkreta bevis har lagts fram?!
Hittills är det väldigt mycket snack och nästan ingen verkstad.
2020-11-17, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalazarSlytherin
När väl resultaten har blivit certifierade har valfusket fullbordats. Då blir det lätt för Trump-kampanjen att visa på valfusket (Dominion, Smartmatic m.m.) och vilka brott som har begåtts.
Det skulle vara oerhort dumt eftersom konstitutionen sager att stater inte kan andra resultated efter 4 December. Sa om dom visar pa fusk da sa andras inte ett piss.
Valfusk ar valfusk, dom behover absolut inte vanta pa att det ska cerifieras for att ett brott ska kunna pavisas.
Trump och hans team har inte producerat nagra bevis och det syns i dommstolarna, allt kasts ut.

Det ar snarare republikaner som kommer hamna i trubbel pga av att do ar saa javla idiotiska. Lindsey Graham for att forsoka tryck pa om att kasta ut roster och Rudy Gulliani for att han begick mened idag han har inte ratt att representera klienter i DC.
2020-11-17, 23:59
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
Oj, i Georgia dyker någon usb sticka upp plötsligt med Trump röster, undrar vart den har varit hela tiden?

New: a memory card was found during the audit in Fayette county with 2,755 votes. Decreased Biden statewide lead by 449. New margin total statewide in GA is a 12,929 lead for Biden

https://twitter.com/JustinGrayWSB/status/1328808336985296896?s=20

Dom hittade en sticka i Floyd County i går.
Citat:
This week in Georgia, a memory stick with 2,600 recorded ballots was discovered in Floyd county that had previously not been counted.

De flesta rösterna gick till Trump.
Att man inte misstänker röstfusk kan bara bero på TDS.

Edit: We got this 👌
Senast redigerad av Tok-Frans 2020-11-18 kl. 00:01.
Medlem
Citat:
Ptja, om Sidney Powell går ut och säger att de har bevis så är det åtminstone i min värld en ganska bra indikation på vad som kommit fram och vad som komma skall, tycker du inte?

Tippar att Powell helt enkelt försöker krama litet dyra juristarvoden och PR för sig själv genom att hänga på Trump ett tag i den här såpan. Vinner inför rätta gör hon inte, inte så att det hjälper Trumpen i alla fall.

Trumps solnedgång är redan här så smått, och den kommer att bli dyr, skämmig, obönhörlig och smutsig - för honom och hans cronies.
Medlem
GoldFinger100s avatar
BREAKING: Trump Team says more than 15,000 people voted in Nevada and another state.

https://twitter.com/Wizard_Predicts/status/1328831913604374530?s=20
2020-11-18, 00:03
Medlem
klybans avatar
Citat:
BREAKING: Trump Team says more than 15,000 people voted in Nevada and another state.

https://twitter.com/Wizard_Predicts/status/1328831913604374530?s=20
Det är ingen som bryr sig om vad dom säger, kom med bevis är det enda som funkar.
Och hitintills så ser vi inga, visst är det udda och med tanke på man haft åratal på sig att fabricera dessa bevis.

Det riktiga fusket av trumpen kommer med elektorerna är min gissning, då det är enda som han kan undvika själva domstolarna.
Och varit min gissning länge nu, det man håller på med nu är döfött.
Domarna har öppnat många fönster nu och slängt ut fantasierna som banarepublikanerna kommer med.

Skönt att trumpnissarna har satt alla kort på fredagen, inte för det betyder nått, då de bara kommer låtsas om att det kommer nya valfusk, som sen också slängs ut genom fönstret.
Men så är det med fascister, det är helt förväntat.
2020-11-18, 00:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Men tycker du verkligen inte att det är sunt att vara kritisk tills dess att konkreta bevis har lagts fram?!
Hittills är det väldigt mycket snack och nästan ingen verkstad.

Absolut, kritisk ska man alltid vara. Jag tror att skillnaden mellan dig och mig är att jag upplevde omständigheterna redan under valet som mycket märkliga, varför mitt utgångsläge om valfusk förmodligen är motsatt ditt. Sen kan jag väl heller inte förneka att jag är påverkad av mina pro-Trump tendenser. Det är svårt att vara helt objektiv, för att inte säga omöjligt.
Senast redigerad av RobRoys 2020-11-18 kl. 00:09.
2020-11-18, 00:04
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Den serbiska politiker Srdjan Nogo och fd parlamentariken avslöjade kopplingarna mellan Dominion, Serbien och valfusket redan för några veckor sedan, här skriver han en utförlig artikel om det.

https://srbin.info/svet/the-serbian-software-and-the-election-fraud-in-usa/
Fuck. Här står ALLT. Jag vågar påstå att this is IT, i alla fall för mig.

Jag har inte läst bättre förklaringar någonstans. Hur kan författaren veta allt detta?
To our great regret, in the US Presidential election 2020 during their vote counting, Serbian IT experts who are working on behalf of the globalists have indeed disregarded the electoral will of the American people. The aforementioned case is not the only instance of foreign interference in US elections that came from Serbia. This is only logical, considering the fact that Serbia has been a colony of Soros and the globalists for more than 20 years. Our country and whole of the Balkans is their greatest stronghold.

According to the claims of one of the creators of these election software, the owners of voting machines intentionally programmed the voting machines’ operating program to use decimal numbers when tallying votes, and to allow external remote access to the voting machines through a Remote Software Interface.
Jag kan inte citera allt som är superintressant eftersom det är en extremt, extremt lång text. Att läsa den är ett måste, som jag ser det, om man tror på Dominion-/Scytl-teorin. Det finns ingen bättre förklaring.

En röst på Trump blir tre på Biden, mm.

Men. Serbien är det. De offrar Serbien.
2020-11-18, 00:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Tippar att Powell helt enkelt försöker krama litet dyra juristarvoden och PR för sig själv genom att hänga på Trump ett tag i den här såpan. Vinner inför rätta gör hon inte, inte så att det hjälper Trumpen i alla fall.

Trumps solnedgång är redan här så smått, och den kommer att bli dyr, skämmig, obönhörlig och smutsig - för honom och hans cronies.

Varför tror du det? Är det verkligen globalism du vill ha eller är det annat som får dig att önska en Trump-förlust?
Senast redigerad av RobRoys 2020-11-18 kl. 00:15.
2020-11-18, 00:09
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Absolut, kritisk ska man alltid vara. Jag tror att skillnaden mellan dig och mig är att jag upplevde omständigheterna redan under valet som mycket märkliga, varför mitt utgångsläge om valfusk förmodligen är motsatt ditt. Sen kan jag väl heller inte förneka att jag är påverkad av min pro-Trump tendenser. Det är svårt att vara helt objektiv, för att inte säga omöjligt.
Tack för det svaret.
Skönt att känna att det kan vara möjligt till sansad dialog i denna extremt polariserade tråd.
2020-11-18, 00:11
Medlem
SalazarSlytherins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DogDog
Det skulle vara oerhort dumt eftersom konstitutionen sager att stater inte kan andra resultated efter 4 December. Sa om dom visar pa fusk da sa andras inte ett piss.
Valfusk ar valfusk, dom behover absolut inte vanta pa att det ska cerifieras for att ett brott ska kunna pavisas.
Trump och hans team har inte producerat nagra bevis och det syns i dommstolarna, allt kasts ut.

Det ar snarare republikaner som kommer hamna i trubbel pga av att do ar saa javla idiotiska. Lindsey Graham for att forsoka tryck pa om att kasta ut roster och Rudy Gulliani for att han begick mened idag han har inte ratt att representera klienter i DC.

Valet lär/bör ogiltigförklaras i SCOTUS, så det har ändå ingen påverkan.

Jag skrev att valfusket då fullbordats, inte att det inte kan påvisas.

Det finns enormt mycket valfusk. Trump-kampanjen har visat på en hel del bevis, men betydligt mer kommer. GOP sköter det rätt bra överlag, speciellt Graham, Cruz och McConell.
2020-11-18, 00:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Tack för det svaret.
Skönt att känna att det kan vara möjligt till sansad dialog i denna extremt polariserade tråd.

Dito!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in