Citat:
Ursprungligen postat av
humanlife
Nej, det var inte det jag skrev. Försök att se objektivt på saker och ting. Man skall inte vara så enkelspårig som du är.
Jo precis, det är därför jag reagerar när ni presenterar vittnen som bevis när hela tråden är fylld med argument att vittnen inte går att lita på, från er sida.
Citat:
Ursprungligen postat av
humanlife
Det är ett väldigt viktigt faktum, ja. Tillsammans med de andra fakta som jag räknade upp.
Dina påhitt må ha vikt i din värld. Men du får börja med att backa upp att det är mer eller mindre omöjligt med valfusk av större karaktär för att det ska väga tungt hos någon annan.
Citat:
Ursprungligen postat av
humanlife
Det sägs en himla massa saker och rykten sprids som frön i vinden.
Bevisen borde presenteras om de finns. Istället fortsätter ryktesspridningen.
Instämmer. Mycket skitsnack från alla håll och kanter. Pinsamt att MSM inte kunde hålla sig utanför utan satt sig på stolen som ansvarig över att utse president samt ansvariga över att värdesätta bevisning. Tänk att kongressen fick gå ut och rätta dom om president-elect, har det hänt förut?
Citat:
Ursprungligen postat av
humanlife
Blir du inte misstänksam när bevisen inte infinner sig? Du som är så misstänksam mot allt och alla, borde verkligen reagera på denna brist på bevis och transparens.
Du efterlyser ju transparens från utredare och myndigheter. Varför kräver du inte detsamma från Trumps team? Det är faktiskt de som har bevisbördan!
Jag har aldrig krävt att någon ska presentera bevisen för mig innan dom har presenterats i domstol. Om det visar sig i framtiden att bevisen inte infunnit sig så blir det helt klart problem för team Trump, men man kan ju börja med att se om det händer.
Citat:
Ursprungligen postat av
humanlife
Jo, om man läser hur de går till väga, hur valsystemet fungerar osv.
Om du efterlyser transparens av dessa, så borde du också efterfråga transparens från Trump! HUR kom han fram till slutsatsen att Biden vann?
Jo, Trumps synpunkt vet vi sedan före valet. Om Biden skulle vinna skulle det bero på valfusk!
Du verkar ha missförstått vad jag menar med transparens. Jag menar inte att man ska presentera sitt case för allmänheten innan man dragit det i domstol.
Citat:
Ursprungligen postat av
humanlife
Så genomskinlig är Trump.

Vi ser rakt in i hans hjärna!
Hans ego är så stort att det var helt omöjligt att han skulle förlora. Trots att han visste att motsättningarna i USA hade ökat mycket, så var han säker på sin vinst.
Jasså, det är därför han ena dagen gett upp och nästa dag inte har det, för att ni läser han så bra? Ja det har verkligen ändrats i USA. Desto mer republikanskt område, desto sämre resultat för Trump. Väldigt konstigt mönster som ingen ännu försökt förklarat förutom Itazon som då helt blundar för det mönstret i sin analys.
Citat:
Ursprungligen postat av
humanlife
Det där är ju bara fantasier. Trumps team förlorar överallt.
Jo jag vet. Du erkände att du hittade på saker och utgick från det. Då blir det fantasier som kommer fram.
Citat:
Ursprungligen postat av
humanlife
MSM och valsystemet i USA är helt klart betydligt mer pålitligt än du tror.
Och som sagt: Det är Trump som står för anklagelserna, det är han som har bevisbördan.
Ja det är så pålitligt så FBI tar köpta rapporter av politiska motståndare och bortser från att dom inte är pålitliga och ändrar i information från annan amerikansk organisation om hur det ligger till för att kunna komma åt en president som är vald utifrån det valsystem man har i landet, det låter väldigt Tryggt du. Speciellt när MSM rapportering av rapporten som visar på detta av Horowitz blir att FBI frias från felaktigheter. Där pratar vi pålitlig press. Att Kongressen behöver gå ut och rätta pressen i att dom inte utser president i landet visar väl också på hur pålitliga dom är, eller hur?