Citat:
Ursprungligen postat av
A-Z.a-z.0-9.och-.
Gick in och kollade i deras forum, fick läsa tillbaka ett par dagar och kommer fram till att det var ett av dom mer civiliserade aktieforumen jag varit in på, och då är jag med i ganska många.
Det enda tråkiga jag hittade var att nån/några personer sista 2 dagarna kommit in som nya och börjat baissa utan att egentligen veta vad dom håller på med, tex var där en som skapade fler än en användare, skrev på samma sätt och försökte skapa oreda.
Uppenbart när personen är så osmidig att hen gillar sina egna inlägg med 👍,
På under 30 min påstår personen sig läst in sig och kommit fram till en riktkurs samtidigt som du ivrigt svarat på frågor från medlemmar som bara undrar vem du är.
Kul att hen väljer vad hen vill printscreena och visa men utelämnar annat.
Myntet har alltid två sidor.
Tack för aktietipset för övrigt, ser onekligen intressant ut med ett bolag i fas2a som blivit rekomenderade att gå vidare med studien, sällan man hittar dom vid så låg värdering.
Blir att läsa på ordentligt, Kvällslektyren räddad!
Du får gärna lägga upp HELA loggen av ALL min interaktion på er discord. Jag har inte tillgång till den och kan således inte lägga upp allt. Jag började printscreena nerifrån och upp för att visa min aktie-grupp och den som bjudit in mig och plötsligt var jag bannad.
Varsågod och lägg upp allt. Gör det. Jag har inget att dölja.
Vad snackar du om för riktkurs? Jag skrev bland annat ".. men runt 30 kr tycker jag är en rimlig risk/reward just nu".
Någon skrev något om några 30 minuter. Jag svarade att jag haft synact i flera månder. Att jag varit och läst det senaste på discorden under "30 minuter" (vilket är en ocean av tid i lästid) är något du verkar ha hängt upp dig på.
Lite intressant att samma drev verkar vara igång här på flashback också som jag förstår det så är inte jag den enda som upplever detta. Det är typ exakt samma typ av inlägg på placera, discord och flashback med exakt samma budskap.
Rätt synd om er eftersom att ni inte kan banna folk hej vilt på flashback.
Inte är ni sakliga heller, utan det är anklagelser om biasing och circle-jerking/ryggdunkar från detta gäng med tillmälen som "pajas" och gråtskratt-smileys "haha x'D". Inte diskuteras heller sakfrågorna, utan det blir "du missköter dig", "allt vi inte håller med om = ett och samma troll" och annat skitsnack.
Nej, underkänt.
Som sag.. upp med ALL logg med full kontext istället för att hitta på saker. Om detta sker blir det ju också medvetna sjuka tolkningar på det, efter det jag har sett.
Förresten.. åter igen: lägg upp det jag "utelämnade". Ta screenshot och lägg upp. Backa upp det du säger.
Citat:
Ursprungligen postat av
banto
Ni är båda jättevälkomna in i discorden för att fortsätta diskutera bolaget och dess rättmätiga värde, så länge som ni uppför er och bidrar till ett trevligt samtalsklimat.
Åter igen. Det är ni som är väldigt toxiska. Tydligen så "utelämnade" jag en massa i mina screenshots.. så var så goda och posta "hela sanningen".
Nä, just det.
EDIT: och angående att "påstå saker utan argument" eller vad det nu var jag blev bannad för.. (lika oklart även där vad ni bannar för egentligen)... så var det så att jag skrev i kanalen #kurs där kursen såg ut att diskuteras rätt casual. Jag flikade in med mina åsikter och blev tillfrågad eller fick saker påstådda om mig som person och allt vad det var. Jag svarade casually på det.. (bland annat med tillmälen som
pajas). Någon tyckte t.ex. att det var imponerade att jag citat "hann läsa en massa inlägg på 30 minuter".
Jag diskterade åt det hållet flowet gick. Jag var inte på analyshus för det var det som diskuterades då.
Eventuellt ber jag den som bjöd in mig att lägga upp fulla loggen här.. men den kan ni ju passa på att rensa så länge. Men jag bryr mig faktiskt inte så mycket egentligen. Läsarna får dra sina egna slutsatser. Jag tycker att jag har presenterat mest bevis iallafall. Ni är ju välkomna att lägga upp "hela sanningen".