2020-11-14, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Funderar på det. Är det mindre betalt - per meddelande - färre bonusar etc, hos texkings, antar jag?

Ja så är det ju, men tycker ändå att det är värt det med tanke på hur coacherna är hos JH. TexKings har också alltid 120 tecken per meddelande, tror att JH har ändrat tillbaka till 150? Du kan ju också skaffa ett konto hos TK och köra både JH o TK när det är dålig kö.
2020-11-14, 20:14
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
De är löjliga nu för tiden, en coach fick damp för att jag skrivit "jodå det stämmer" för många gånger. Herregud, skriver man 500 jävla meddelanden per dag så är det lätt hänt att vissa fraser och meningar upprepas ett par gånger, vad fan vill dom? De kåta gubbarna skiter fullständigt i sånt där.

Och varför denna besatthet i 150 tecken per meddelande? Det viktigaste är ju att gubbfan svarar inte, att man fyller ut sina meddelanden med massa bajseri.

Snart blir det texkings, jh börjar balla ur nu.

Jag orkar inte heller mer snart. Man blir inte motiverad att skiva direkt.
2020-11-14, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wallahia
Ja så är det ju, men tycker ändå att det är värt det med tanke på hur coacherna är hos JH. TexKings har också alltid 120 tecken per meddelande, tror att JH har ändrat tillbaka till 150? Du kan ju också skaffa ett konto hos TK och köra både JH o TK när det är dålig kö.

Tack, tror jag ska testa. Bryr dom sig på TK om man kör på JH också? Tänkte om dom frågar något sånt under "intervjun" or whatever.

Det fanns någon länk här nånstans till deras skypegrupp där man kunde ansöka, någon som har den till hands lite snabbt?
2020-11-14, 20:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Jag orkar inte heller mer snart. Man blir inte motiverad att skiva direkt.

Riktigt dryga. Sen kan man få asbra kritik från en coach, typ "Jag måste säga att du skrivit väldigt bra och innehållsrikt, fortsätt så!", två dagar senare kommer en annan coach och typ: "Nu skrev du meningen Hej på Dej för många gånger, bäst du skärper dig annars kan du bli permanent avstängd", ba WHAT haha!
2020-11-14, 20:28
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Riktigt dryga. Sen kan man få asbra kritik från en coach, typ "Jag måste säga att du skrivit väldigt bra och innehållsrikt, fortsätt så!", två dagar senare kommer en annan coach och typ: "Nu skrev du meningen Hej på Dej för många gånger, bäst du skärper dig annars kan du bli permanent avstängd", ba WHAT haha!
Jag vet, haha Dom där jövla hoten hela tiden. Får dom bonus när dom är extra jävliga?
2020-11-14, 20:28
Medlem
Citat:
Tack, tror jag ska testa. Bryr dom sig på TK om man kör på JH också? Tänkte om dom frågar något sånt under "intervjun" or whatever.

Det fanns någon länk här nånstans till deras skypegrupp där man kunde ansöka, någon som har den till hands lite snabbt?

De är helt okej med att man jobbar på andra sidor, det är ju bara JH till allas förvåning som förbjuder det.

Hur du söker:

Antingen genom skype länken direkt, https://join.skype.com/xQxkRuSHjFIh

Eller skicka ett mail till honom för att ansöka till TexKings: elder@texkings.com
2020-11-14, 20:38
Medlem
Den här tråden har blivit en stor kampanj för att rekrytera till TexKings bara. Uppenbart personer som jobbar för TexKings som sitter och ska slänga upp den där länken till deras Skype-grupp på varje sida ständigt? En egen tråd gjorde de också men där raderade mods Skype-länken pga reklam.

Så som TK operatörerna (inte) loggar och skriver lär det inte dröja länge innan CC stryper kön till er eller TK börjar ställa krav de också.
Senast redigerad av Ictura 2020-11-14 kl. 20:40.
2020-11-14, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Den här tråden har blivit en stor kampanj för att rekrytera till TexKings bara. Uppenbart personer som jobbar för TexKings som sitter och ska slänga upp den där länken till deras Skype-grupp på varje sida ständigt? En egen tråd gjorde de också men där raderade mods Skype-länken pga reklam.

Så som TK operatörerna (inte) loggar och skriver lär det inte dröja länge innan CC stryper kön till er eller TK börjar ställa krav de också.

Tror du verkligen att ett företag som TexKings skulle rekrytera folk för att sitta i en Flashback tråd och rekrytera? Jag har bara skickat länken om någon har frågat. Hela den här tråden är ju reklam åt JH. Sen så är det inte så att du kan göra vad du vill på TexKings, men de klagar inte på småsaker.
2020-11-14, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura

Håller med dig om att det är drygt med alla som hejar på TexKings. Det tjatet kan gärna upphöra. Men samtidigt förstår jag mig inte mig på er loggare. Varför läser du loggen? Det går så mycket fortare att bara skumläsa igenom gubbens tidigare meddelande och skriva någonting om det. Jävlas gubben och har hakat upp sig på något så är det bara att bortförklara. Det borde du veta som har jobbat så länge med detta tycker jag.
2020-11-14, 20:53
Medlem
Citat:
Tror du verkligen att ett företag som TexKings skulle rekrytera folk för att sitta i en Flashback tråd och rekrytera? Jag har bara skickat länken om någon har frågat. Hela den här tråden är ju reklam åt JH. Sen så är det inte så att du kan göra vad du vill på TexKings, men de klagar inte på småsaker.

Haha, vad fan tror du? De rekryterar ju för i helvete folk som sitter och skriver snusk till äckelgubbar. Det är ju det som hela verksamheten går ut på, remember? Såklart de har folk som tjänar pengar på att få in nytt folk, vad annars?
2020-11-14, 20:53
Medlem
Citat:

Klart att TexKings vill synas här, du har inte sett hur många som läser den här tråden eller? Jag bryr mig egentligen inte men det börjar bli lite segt att läsa samma på varje sida nu. Någon som "inte orkar" eller "inte sett" Skype-länken (som postas hela tiden), bara för någon som du ska glida in och visa upp den igen, uppenbart.
2020-11-14, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Håller med dig om att det är drygt med alla som hejar på TexKings. Det tjatet kan gärna upphöra. Men samtidigt förstår jag mig inte mig på er loggare. Varför läser du loggen? Det går så mycket fortare att bara skumläsa igenom gubbens tidigare meddelande och skriva någonting om det. Jävlas gubben och har hakat upp sig på något så är det bara att bortförklara. Det borde du veta som har jobbat så länge med detta tycker jag.

Jag är verkligen ingen "loggare" som loggar allt, bara det viktigaste (namn/familj/ort/jobb) och aktuella (typ "fått cancer", "skilt sig", "ska på begravning i helgen")

Jag tycker det är lättare och få flyt i konversationen bara när man inte frågar target om hans namn för femte gången för någon inte loggat det. Eller om det ibland står still vad man ska skriva så kan man slänga ett getöga där medan man skriver. Men alla är vi olika.
Senast redigerad av Ictura 2020-11-14 kl. 21:06.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in