2020-11-13, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Stemmer det. Dette er egentlig ingen nyhet, men en bekreftelse som ikke endrer på saken.

Så da gjenstår:

•Futurum mennene som uforklarlig.

•Ås er merkelig og uforklarlig

•Fotavtrykk

•Fingeravtrykk

•At TH ikke hørte telefonen

Dette lar seg forklare med min teori om TEH og Krypto mannen.
Citera
2020-11-13, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Det er mange ting som tyder på at TH står bak, enten selv eller med innleide folk.
Motivet er enkelt. Han er psykopat, og nektet at sitt offer skulle komme seg unna og i tillegg rive med seg store pengesummer som hun kunne bruke på en evt ny mann. I tillegg kunne Anne komme til å åpne seg for venninner om hvem TH egentlig er når han er bak husets fire vegger. Slike som TH hater at sannheten kommer ut.
Håper de finner nok til å ta han. Kankje klarer de å finne medsammensvorne som de får presset så hardt at de knekker, evt at de legger alle kortene på bordet imot at de får en litt lavere dom slik som i Jensen-saken.

Ja jeg håper inderlig at han blir tatt. At han blir dømt for drapet på AEH. Til slutt.

Og så er det dette med medhjelpere. Jeg vakler og tviler meg frem til at han kan ha én eller noen få ufrivillige medhjelpere. Som er blitt lurt eller presset til å hjelpe han.

Det spørs hva som skal til for at de skal snakke og fortelle det de vet.
Citera
2020-11-13, 17:46
Medlem
Ser at det nå er avklart at Tom Hagen ikke har slettet utgående anrop på sin Nokia kl 10:06 og 10:07 forsvinningsdagen.

Men jeg mener å huske at TH har nektet for å ha foretatt disse to anropene?

Det går vel ikke an å stole på noe som helst av det han har sagt. Ser ut til at han har løyet i øst og vest, og om det aller meste.

Det er kanskje strategien. Å lyve om absolutt alt.

Politiets etterforskning blir da mest mulig sabotert og forvansket.
Citera
2020-11-13, 17:57
Medlem
Legokatts avatar
Ingen anrop slettet. Passer inn i hypotese.
Har holdt dette åpent i lang tid
Citera
2020-11-13, 19:03
Medlem
Ser at det er vill jubel blant enkelte fordi politiet frafaller spor. Noen omtaler dette som tunnellsyn av uforståelige grunner. Da har man en agenda.
Citera
2020-11-13, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rips
Så da gjenstår:

•Futurum mennene som uforklarlig.

•Ås er merkelig og uforklarlig

•Fotavtrykk

•Fingeravtrykk

•At TH ikke hørte telefonen

Dette lar seg forklare med min teori om TEH og Krypto mannen.

Jeg har tidligere kommentert dette med mennene som ble observert ved Futurum:

"Nei, jeg tror ikke de har med å saken å gjøre. Det folk ikke tenker over, er at Futurum ligger mellom et boligfelt og Solheim/Skårer. For mange er det kanskje naturlig å benytte gangveien for kommes seg til til et trafikk-knutepunkt. Buss til jobb i Oslo, til Ahus, eller til Lillestrøm.
De som ble fanget opp av kamera, kan være øst-europeere som bor i et bofellesskap i nevnte boligfelt".
Senast redigerad av Hellsculls 2020-11-13 kl. 20:23.
Citera
2020-11-13, 19:47
Medlem
Nottelitens avatar
bra att se att de har fått det officiellt bekräftat
bra att se lite mer liv här också
Citera
2020-11-13, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Ser at det er vill jubel blant enkelte fordi politiet frafaller spor. Noen omtaler dette som tunnellsyn av uforståelige grunner. Da har man en agenda.

At ikke du forstår det er vel ikke direkte overraskende, mer forståelig.

For oss som ikke befinner oss i grøfta hva IQ angår, så skal det jo ikke all verdens til for å registrere at det mildt sagt er merkverdig at politiet ikke har utelukket indisiet tilnærmet umiddelbart, men tvert imot har de altså brukt det både i lagmannsretten og tingretten som indisium mot Tom Hagen ifbm varetektsfengslingen. Så lang tid tar det ikke å undersøke de mest naturlige årsakene til at anropene ikke ligger i anropsloggen, og dette er et bevis de har hatt lenge.

Når noe så simpelt som dette blir brukt mot fyren, hvorfor skal man ikke spekulere i resten av det politiet sitter på, er det av samme kvalitet?

Jeg vil jo, på det sterkeste, anbefale dere å lese bøkene om Liland-saken. Realiteten er, dessverre, at når påtalemyndigheten først mener du er skyldig, så blir hver eneste ubetydelighet tolket som at du er skyldig.
Citera
2020-11-13, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Dette har jeg vært klar over en god stund, og også skrevet om i tråden her.

Fantastisk. I et desperat forsøk på å fremstille deg selv som "in the know", så siterer du altså ditt eget innlegg og endrer på det fordi du ikke kan redigere det opprinnelige innlegget.

Hvor du magisk går fra I believe that there is a natural explanation;

Til There is a natural explanation

Fantastisk
Citera
2020-11-13, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sosialisten
Fantastisk. I et desperat forsøk på å fremstille deg selv som "in the know", så siterer du altså ditt eget innlegg og endrer på det fordi du ikke kan redigere det opprinnelige innlegget.

Hvor du magisk går fra I believe that there is a natural explanation;

Til There is a natural explanation

Fantastisk

🍿🍿🍿
Citera
2020-11-13, 22:46
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Hi!
We have had lot of discussions about why the phone calls are missing.
I believe that there is a natural explanation; the first two calls were erased due to the fact that his old phone could only hold a few calls in the log. The 10:06 and 10:07 calls served the same purpose as the others; to prove that he was at work in the given timeframe.
Er hypotesen din at TH ringte hjem kl 10.06 og kl 10.07 fordi han skulle bevise at han var på jobb da? Var det ikke nok at bilen hans ble fanget opp på Futurum og at vitner har forklart at TH var på jobb?

Til opplysning
-Det står i media er at politiet har kontroll på TH's første tid på jobb.
-TH skulle ringe hjem etter ca 1 time for å avklare detaljer angående hytteturen, noe som har kommet frem en rekke ganger i media.

Her burde du forklare hypotesen din bedre.. Høres ikke helt logisk ut.

Edit
Forklar gjerne også sett gjennom din hypotese hvorfor AEH sendte SMS om at hytteturen var avlyst
Senast redigerad av Legokatt 2020-11-13 kl. 23:00.
Citera
2020-11-13, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sosialisten
Dette har jeg vel sagt hele tiden ift anropslogg og minne.
Imponerende at de har brukt så lang tid på å avdekke det

– Det er riktig at det i forbindelse med begjæring om varetektsfengsling i april 2020 ble anført som mistenkelig at to anrop som fremkom i siktedes trafikkdata ikke fremkom på anropsloggen på telefonen. Dette inngikk i en helhetsvurdering hvor opplysningene også ble sammenholdt med øvrige opplysninger i saken, sier politiinspektøren.

Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Og det var etter begjæring fra SH, at politiet gikk videre med dette.

"Hun opplyser videre at politiet, som følge av begjæring fra forsvarer, har gjort ytterligere undersøkelser rundt anropsloggene.

Resultatet fra de tekniske undersøkelsene viser at anropene ikke er slettet av siktede", sier Hemiø.

Det har jag också tänkt hela tiden -
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in