2020-11-12, 23:21
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dompan75
Så, över till lite humor nu.

Demokratiska grupper och BLM har lämnat in motstämningar i Pennsylvania för att hindra Trumps rättsspel.

De har bifogat svurna vittnesmål från väljare, för att stärka sin sak. Problemet?
Dessa svurna vittnesmål, redan inlämnade till domstol nu, visar 100% att valfusk/oegentligheter pågick i Pennsylvania. Precis på det sätt som Trumps team försöker bevisa i domstol. Hahaha.

https://twitter.com/tracybeanz/status/1326981600689602561?s=20

14 min lång video där hon går igenom deras miss, väl värt det. Själva lagarna och hur de gjort bort sig är ca 7-8 min, resten är att hon läser upp de svurna vittnesmålen och häpnar och kan inte tro att de lämnat in dessa bevis mot sig själva.
Det där är humor på hög nivå. Bara för Republikanerna att tacka och ta emot. Hade varit väldigt roligt om det avgörande beviset hade kommit från Demokraterna själva i ett försök att hindra processen.
2020-11-12, 23:25
Medlem
Holdingbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
https://globalnews.ca/news/7457776/trump-election-lawsuits-record/amp/

Sammanfattar det hela rätt väl. Finns inget konkret och tydligt som talar för röstfusk. I min värld är det tydligt att detta skapats i Trumps hjärna. Det är mer en fantasi och lek som man försöker bygga real news av när det i själva verket är fake news.

I USA finns det mellan 11 miljon och 44 miljon papperslösa. Ingen vet hur många. Och ingen vet hur många av de röstar.

För att rösta man behöver bara el räkning som ID.
2020-11-12, 23:26
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Börjar bli tröttsamt hur många gånger man måste förklara detta för Trumpers, dom verkar inte riktigt läst på det här.
Det finns även de som säger att på vissa ställen har dessa röster ej lagts åt sidan.
2020-11-12, 23:28
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Om du har läst lagarna i de flesta delstater så är det rätt självklart. Vinnaren får inte yrka på audit, bara förloraren.
Kanske inte det nej, men de skulle kunna vilja att en sådan görs.
2020-11-12, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Har försökt spåra källan till Trumps braskande tweet riktat till Chanel Rion. Ni vet:
“REPORT: DOMINION DELETED 2.7 MILLION TRUMP VOTES NATIONWIDE. DATA ANALYSIS FINDS 221,000 PENNSYLVANIA VOTES SWITCHED FROM PRESIDENT TRUMP TO BIDEN. 941,000 TRUMP VOTES DELETED. STATES USING DOMINION VOTING SYSTEMS SWITCHED 435,000 VOTES FROM TRUMP TO BIDEN.”
@ChanelRion

@OANN
Jag såg att Donald Trump Jr. retweetat en tweet av John McLaughlin, som hänvisar till The Gateway Pundit:
John McLaughlin
@jmclghln
·
6h
BREAKING EXCLUSIVE: Analysis of Election Night Data from All States Shows MILLIONS OF VOTES Either Switched from President Trump to Biden or Were Lost -- Using Dominion and Other Systems
@gatewaypundit
https://mobile.twitter.com/jmclghln

Trumps tweet kom en timme senare. Undrar om han också hade The Gateway Pundit:s breaking news i åtanke.

Tog mig ett tag att hitta var all info fanns. Här är en av sidorna/grupperna där man går igenom alla filer. Rådata och programvara för körningar finns länkat i deras startpost+resultat och tillvägagångssätt. Så alla som orkar/vill kan testa själva:

Citat:
https://thedonald.win/p/11Q8O2wesk/happening-calling-every-pede-to-/
Får se om detta leder till något eller ej.
2020-11-12, 23:36
Medlem
krautbrains avatar
Alltså Trumps kaxighet genom hela den här historian. Hur jävla bestämd han och vissa i hans team är. En del av det dom skriver borde kunna räknas som förtal. Detta gör dom i ett land som älskar vinnare och hatar förlorare. Dom älskar människor som ger allt för att nå sina mål och dom hatar dom som kastar bort allt som en idiot. Visar det sig att dom inte har något och allt det här bara imploderar. Det visar sig att dom ställde till allt det här med bara hittepå. Dom kommer inte kunna visa sig ute längre om dom ens kommer kunna att bo kvar i landet. Det är inte det jag hoppas på men vad vissa i tråden inte verkar förstå så är många av oss här för att det är historia som skrivs. Om Trump krackelerar totalt och det visar sig att han verkligen är totalt patetisk då vill jag se det med för det är något historiskt det med. Men jag tror han kommer ta 4 år till och det står jag för. Jag skäms inte för det och det tycker jag ingen annan heller ska göra Man ska aldrig skämmas för det man tror på.
Jag kommer följa den här skiten tills det är över.
2020-11-12, 23:39
Medlem
IQ-145s avatar
Vi får se hur det blir, men det är naivt och tro att man kan rucka the swamp och big tech.
Man låter några av republikanerna fäkta lite med armarna, gå till domstol, där allt i slutändan ändå rinner ut i sanden.

Maximalt att man kommer ge några av de ansvariga i swingstaterma en liten "slap on the wrist”, och sen är det bra med det. Träsket kommer fortsätta lunka på som vanligt. Nu har de fri lejd igen. Det finns ingen som kommer att sätta käppar i hjulen på dem de närmaste fyra åren, och med största sannolikhet någonsin igen.

I filmer brukar de ”goda” vinna i slutändan, men i verkligheten är det oftast tvärtom. Vilket vi ser facit på nu. De som vinner är de med mest pengar och makt.

Givetvis borde man fokusera på just t.ex. Dominion Voting Systems och liknande röstmaskiner. Ägarstrukturen är solklar. Demokrater hela bunten. Poulos har donerat stora summor till Clinton Foundation, och andra som köpt in sig har kopplingar till Barack Obama administrationen. Feinstein & Pelosi familjerna har ekonomiska intressen i företag som sysslar med valräknandet. Follow the money, follow the swamp.

Att det förekommer någon form av valfusk från båda sidor är givetvis självklart, dock är det småpotatis i det stora sammanhanget, döda som har röstat, förfalskade namnunderskrifter etc. Det man ska fokusera på är just röstmaskinerna och hur rösterna har manipulerats där.

Dock kommer det inte att leda till någonting förutom möjligtvis vissa ändringar till kommande val. Huvudmålet var att få bort Trump, och det lyckades man med. Sen att man fuskade, är av underordnad betydelse.
2020-11-12, 23:39
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dompan75
Tog mig ett tag att hitta var all info fanns. Här är en av sidorna/grupperna där man går igenom alla filer. Rådata och programvara för körningar finns länkat i deras startpost+resultat och tillvägagångssätt. Så alla som orkar/vill kan testa själva:

Får se om detta leder till något eller ej.
Se där ja! De har kommit så mycket längre än när jag kikade in för ett par dygn sedan.

Den där tråden är rent guld. Med tanke på mängden uppenbara autister med matematisk särbegåvning som hänger där vore det onekligen förvånande om ingen skulle upptäckt tveksamheter med rådatans karaktär.

Edit: Ser att de bl.a. diskuterar om det är fråga om manipulation eller överföringstrassel.

Om det visar sig att de där människorna gjort en genuin upptäckt är det den största grejen sedan 9/11. Typ.
Senast redigerad av Blot-Sven 2020-11-12 kl. 23:44.
2020-11-12, 23:40
Medlem
krautbrains avatar
Har denna varit uppe? Det ser ut som ännu en liten vinst.

https://twitter.com/TrumpWarRoom/status/1327014874409529345?s=20
Citat:
Pennsylvania court: Secretary of State lacked authority to change deadline 2 days before Election Day
2020-11-12, 23:42
Medlem
happyhippoxs avatar
Har ni sett videon med IT arbetaren - visselblåsaren? Detta är ju helt sjukt.

Ni som diskuterar om valfusk och förnekar det se denna video och tvätta er i ansiktet!!!

https://m.twitch.tv/videos/798796260
2020-11-12, 23:46
Avstängd
Joels-bitars avatar
Kanske är fel tråd,
Det är inte bara valet dom fuskar med
Även talen verkar dom ha mixtrat med
https://youtu.be/Hs7K2DwJZXI
2020-11-12, 23:49
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyhippox
Har ni sett videon med IT arbetaren - visselblåsaren? Detta är ju helt sjukt.

Ni som diskuterar om valfusk och förnekar det se denna video och tvätta er i ansiktet!!!

https://m.twitch.tv/videos/798796260

Har hon någon dokumentation som kan backa upp hennes story? Videofilm, dokument?
Eller ska man bara ta henne på orden?
Hur vet man vem hon röstar på eller vem som betalat henne?

Folk kan säga vad de vill, sålänge de inte har konkreta bevis så är det hörsägen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in