2020-11-11, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Min livssituation är komplex. Jag är komplex med komplicerad bakgrund. Jag är högkänslig & empatisk. Jag bryr mig om andra. Ska jag sluta vara jag för att de utsätter mig för en psykologisk operation? Självklart kan jag bli bättre i försvar men det handlar numera att kriga mot dem & förstöra deras operation & få fast på människorna bakom det. Du missar poängen att det här är ett krig som jag inte har något val i än att delta i. I värsta fall leder det till min död men de ska uppenbarligen utsätta mig för det här resten av mitt liv (påstås det) så få alternativ finns än att ta ner fienden.

Men lägg ner , du låter som en covert besatt. Det är du själv som frammanar GS:en och det beror antagligen på att du inte gjort dig kvitt den överhet du-vet-vem & vad . Detta borde du jobba med, genom att inse att det också finns goda krafter så försök hitta en balans som stillar ditt sinne. Acceptans och tro är vägen
Senast redigerad av Imperialwitch 2020-11-11 kl. 15:43.
Citera
2020-11-11, 15:10
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperialwitch
Men lägg ner , du låter som en covert besatt. Det är du själv som frammanar GS:en och det beror antagligen på att du inte gjort dig kvitt den överhet du-vet-vem & vad . Detta borde du jobba med, genom att inse att det också finns goda krafter och försök hitta en balans som stillar ditt sinne, acceptans och tro är vägen

"covert besatt"? Vad är de goda krafter du åsyftar? Jag vet från painful erfarenhet även de som påstår sig vara "goda" deltar i "Gang Stalking" - alltså handlar det inte om att perpetrators är goda/onda ("änglar/demoner" som de ibland kallas) men vad de är övertygade om i så att delta i påverkansoperationen mot mig.
Citera
2020-11-11, 15:33
Bannlyst
Citat:
"covert besatt"? Vad är de goda krafter du åsyftar? Jag vet från painful erfarenhet även de som påstår sig vara "goda" deltar i "Gang Stalking" - alltså handlar det inte om att perpetrators är goda/onda ("änglar/demoner" som de ibland kallas) men vad de är övertygade om i så att delta i påverkansoperationen mot mig.

Skit i människorna. Tänk på krafter istället, olika krafter påverkar olika . Människorna står under dessa krafter och kommer tänka och agera därefter.. Alla som utför GS mot dig är påverkade av en kraft och det är denna "kraft" som är det väsentliga. Hur kommer det sig att just denna "kraft" har sådant otroligt grepp om ditt psyke? Har du någon gång givit den tillträde till dig? Isåfall är det din sak att lösa. Det är inget ansvar du kan lägga på den yttre världen , utan det måste ske inom dig själv - då det är du och ditt psyke som manifesterar den verklighet du lever i

Med covert besatt menar jag att du verkar väldigt manisk i detta med GS och jag tror det ligger till grund för mycket av det du upplever. Din egna mani alltså. Sen är jag väl medveten om att GS är högst verkligt. Men jag tror en TI:s egna psykiska tillstånd i allra högsta grad är kopplat till GS:en som den blir utsatt för.
Citera
2020-11-11, 15:54
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperialwitch
Skit i människorna. Tänk på krafter istället, olika krafter påverkar olika . Människorna står under dessa krafter och kommer tänka och agera därefter.. Alla som utför GS mot dig är påverkade av en kraft och det är denna "kraft" som är det väsentliga. Hur kommer det sig att just denna "kraft" har sådant otroligt grepp om ditt psyke? Har du någon gång givit den tillträde till dig? Isåfall är det din sak att lösa. Det är inget ansvar du kan lägga på den yttre världen , utan det måste ske inom dig själv - då det är du och ditt psyke som manifesterar den verklighet du lever i

Med covert besatt menar jag att du verkar väldigt manisk i detta med GS och jag tror det ligger till grund för mycket av det du upplever. Din egna mani alltså. Sen är jag väl medveten om att GS är högst verkligt. Men jag tror en TI:s egna psykiska tillstånd i allra högsta grad är kopplat till GS:en som den blir utsatt för.

Det är vad de vill att jag ska tro. Vad de underskattat i mig förr är mitt extremt logiska & rationella psyke & därmed håller de samma nivå idag som för 7 år sedan när det gick på en annan nivå - öppen "Gang Stalking". Jag tror inte att det här är menat att pågå i flera år - de flesta viker sig säkert snabbt.

Från mitt perspektiv & bakgrund som helutbilad ekonom & halvutbildad systemingenjör ser jag i andra termer än energier. Som jag beskrivit i mina senaste inlägg så finns det en teknologisk & mänsklig förklaring till hur allt orkestreras. Jag vet också att energier påverkar människor & människor är ju bakom det här oavsett om någon vill påstå att de är möjligen besatta eller psykopater (demoner). Det finns många perspektiv att se det ifrån. Jag är intresserad av att se det utifrån ett vetenskapligt perspektiv först - det objektiva. Vad det faktiskt är. De här personerna bakom sekten/kulten använder samhällets & människors trossystem för att rättfärdiga oetiska, omoraliska & olagliga psykologiska operationer som liknar religiösa förföljelser & dylikt. Vad det faktiskt är är ett skadligt & ibland dödligt program som har passivt stöd av samhället - varför? Troligen för att folk inser inte vad de egentligen deltar i & istället tror att det är något oskyldigt eftersom de flesta stalkers utför en sak & sedan har de inget med måltavlan att göra. Faktum är att de är ansvariga för 10 000-tals självmord världen över & nära mitt egna - tror du att jag inte ser de för det de egentligen är som orkestrerar det här? Mördare, våldtäktspersoner, kriminella, idioter, sadistister & så vidare. Troligen missbrukar de Gud, Jesus & Bibeln för att komma undan med det (om det nu är en sekt/kult bakom det). Just idag fick jag mani eftersom jag fick nog. Det blir så ibland när du blir triggad dagligen men ibland händer det något stort - det är bara mänskligt. Jag är en människa & det förnekar jag inte men det används ju emot mig! Ibland får folk nog. Några dagar om året. Vad är fel med det?
Citera
2020-11-11, 17:34
Medlem
RiktigTIs avatar
"Gang Stalking" sker i olika former. De ansvariga spelar ett farligt & ibland dödligt lek med mitt liv (många gånger). Hur i helvete ska en jag reagera när de medvetet gör set-ups för att skapa emotionell, mental & fysisk trauma - attacker på olika sätt hjärnan, hjärtat & själen. Det är det deras verkliga mål är & det görs ju genom indirekta metoder såsom avlyssning, förföljelse, sabotage, arrangerade träffar, psykningar, gaslighting & så vidare - det hela går ut på att påverka måltavlan online & offline. Det kallas "Hybrid Warfare" vilket innefattar element från psykologisk, cyber, informations & spirituell krigföring. De har valt att kalla det "Gang Stalking" vilket är en term som uppkom i mitten av 2000-talet. Det grundar sig i att rekrytera civila informatörer & agenter online & offline i syfta att ha en måltavla under 24/7-påverkan i olika slag. Det hela görs via social engineering också. Det är rent ut sagt ett väldigt hemligt krig AVSIKTLIGEN mot hjärna, hjärta & själ SAMT att förstöra min självkänsla, mitt självförtroende & så vidare - det är sanningen. Jag kallar det för krig eftersom det handlar om att förstöra olika delar av en person som de kanske vill bygga upp på deras sätt - typisk sätt är känt som "Trauma-Based Mind Control" & används av de organisationer som vill utverka icke-medgiven inflytande över en individ men i mitt fall är det ses även ses som hjärnprogrammering, beteendemodifikation eller något liknande - allt som förändrar en människa. Ni ska vara säkra på att ingens liv är densamma efter att de beslutar sig att gå i full drift mot en måltavla som de gjorde i mitt fall år 2013. Om ni läser Fritz Springmeier's böcker om "Illuminati" & hur de skapar sina slavar eller medlemmar så finns det ingen skillnad i det som händer mig & det som är beskrivet i böckerna. Böckerna i sig är baserade på militärunderrättelse beteendeförändringsmetoder som då använts av andra aktörer så som vissa hemliga sällskap för att programmera deras medlemmar & då speciellt när de är unga vuxna & barn. De bryr sig inte om jag begår självmord men ändå har de lagt 7 år på att utföra dessa psykologiska operationer mot mig. Vad är det de förväntar sig ska hända? Ju mer tiden går desto mer information har jag om dem & därmed i starkare position att ta dem på olika vis. Tror de att jag ska på något sätt glömma de 7 år av lidande? Jag har ett väääääldigt långt emotionellt minne. Vad ska jag göra? DE har ju förklarat ett psykologiskt krig mot MIG bakom min rygg som de fega svin & kossor de är. De är säkert att gäng som trakasserar individer fritt eftersom de är flera & har oändliga resurser men en mot en hade de inte haft en chans mot mig. Det är som Frimurare som ett gäng övervuxna bebisar som inte kan klara sig på egen hand men går med i sällskap för att hålla varandra i hand genom livet & inte ta personligt ansvar om de som grupp trakasserar en individ så de kan sova som bebisar om natten. Jag är riktigt kluven ibland - jag slåss mot ett gäng FEGISAR som aldrig skulle våga möta mig en-mot-en. VAD fan vill ni era patetiska & ryggradslösa nollor som går ihop i gäng för att trakassera någon i depression & svår livssituation. Jag tycket fan synd om er i det här perspektivet. Oavsett kön eller socio-ekonomisk nivå är det fan patetiskt att ni ger er på människor som redan är nere, i depression & har funktionshinder som att det inte är TILLRÄCKLIGT för de flesta fega nollor att ta livet av sig UTAN organiserade trakasserier! Ni vill ju fan se hur långt jag kommer orka leva genom skitet ni slänger mig väg. Fan ta er era sadistiska nollor & er operation. Det enda jag vill i livet är att se ER åtalade & i fängelse. Om det finns en Gud kommer ni att åka dit för det inom några dagar. Jag lovar er. Ni förtjänar det x10 att ruttna i ett fängelse. Om jag begår självmord kommer ni alla att åka dit ändå era jävla nollor. Det är tillfredsställande tanke att ni kommer ruttna men också då & gå till helvetet.
Senast redigerad av RiktigTI 2020-11-11 kl. 17:39.
Citera
2020-11-11, 18:37
Medlem
RiktigTIs avatar
Detta "A.I." som ska ha använts mot mig sedan 2013 i att bidra till att genomföra informationskrigföring & psykologisk krigföring via sociala media & andra medier som fungerar på principer från "The Great Hack" (2019) dokumentären. Vad jag vill gärna veta är varför alla verkar ställa upp på det här. Vilka är det som har auktoritet att genomföra en omfattande operation över flera år? Talar vi återigen om CIA/NSA som Edward Snowden jobbade för. Vill de läsa av min hjärna eller koppla mina tankar mot ett "A.I." - att påverka mina tankar eller programmera min hjärna - tränar jag ett A.I. omedvetet?. När jag tänker på det här är det uppenbart med en Flaschbackare utsattes för - Sebastian Manitski & Kapiton. Han drevs ju till galenskap öppet på Flashback & försökte ladda upp sitt medvetande till Internet - effektivt blev han hjärntvättad av samma kraft som är emot mig att effektivt ta livet av sig. Det är min personliga slutsats. Sebastian & jag har liknande bakgrund som entreprenörer & då inom finans/IT. Det kan ju inte vara ett sammanträffande att de gör det mot liknande personer för detta "A.I." & dess psykologiska påverkan via Internet? Hur som helst är det endast en del av det experiment & operation de för mot mig med hjälp av allmänheten (WTF!). Främst handlar det om online manipulation via sociala medier (Facebook & Twitter är väldigt manipulerade av "A.I."). Det kombineras självklart med offline psykologiska operationer genom vänner, familj, kollegor & främlingar (som rekryteras effektivt). Frågan är: får de order skapade från människor eller "A.i." - eller mer troligt: en kombination. En sak är säker: de avlyssnar mig via telefon 24/7 & följer allt jag gör online på dator & telefon - dessa spiontaktiker är deras huvudvapen att "läsa min tankar" & därmed skapa psykologiska operationer för att sedan programmera min hjärna (eller "A.I.") & beteende via manipulation av information & social engineering. Tro mig - allt jag säger är ärliga sanningen vilket jag svär på min familjs grav. Jag försöker kommunicera det som hänt mig över flera år i kort format. Ju mer tiden går desto mer uppenbart är det & vad det är - tips: kolla Westworld säsong 3 om A.I.. Därför är det inte lång tid kvar innan det här blir avslöjat eller så kanske tar de livet av mig för att hålla det hemligt (om jag inte gör som de vill alltså). Mycket likt Sebastian Manitskis tragiska öde. Ni inser att jag inte ens behöver källor längre såsom det var för några år sedan & ni förstår det jag menar eftersom allmänheten har utsatts för kunskapen om A.I, avancerade vapen, olika typer av krigföring & så vidare nödvändig via nyhetsmedia & film/TV. Nu är det bara en tidsfråga innan ett riktigt "A.I." blir realitet. Det är så "Illuminati" meddelar allmänheten. Bevis: kolla Madonnas Eurovisionprestation i Israel 2019 & hur de bar masker i post-apokalyptisk samhälle samt så har Madonna piratstil med ögonlapp (Piratpartiet har speciell betydelse för mig) & avslutar med "Wake Up" precis som Neo blev meddelad på sin dator i början av första filmen "Wake up, Neo...". De är helt sjuka i huvudet som lekar med de facto "Black Magick" - globala sociala engineers leker med världens samvete & medvetande - de går säkert igång på att leka med världen med deras ändliga resurser.... Ni kan antagligen tro mig 100 % eller tro mig inte alls - jag kan bara beskriva det jag upplevt & undersökt över flera år. Ni som läser det här är de få som vet en mycket okänd sanning.

Sammanfattning från förr:
What or who are they programming? They will claim that the social engineering has to do with the Bible & the characters that were "Gang Stalked" (i.e. Jesus, most popular one). As I said before, "Spiritual Warfare" is "Hybrid Warfare" in modern age, with elements from Psychological Warfare, Cyber Warfare, Information Warfare & so on. They indeed employ many tools, tactics & methods from many fields - such as recruiting civilian informants & agents ("Gang Stalkers") online & offline. They have recruited key family members of mine - they all believe in the Mind Cults objective & have done so for 10 years. They also recruit people a targets contacts online with ease. Furthermore, they monitor a target's online activity 24/7 (seriously). This online operation is a part of Information Warfare where key objective is to hijack social media accounts, pages & groups. For this understanding, see the Netflixdocumentary "The Great Hack" (2019) - they have done this to me since 2013 a few months before Snowden revelations.

Actually, it's "Information Warfare" at its core as technical information warfare includes hijacking accounts (hacking, convincing or paying the account holder), pages (create new ones or take over existing) & groups (inflitrate with fake accounts) online to use to send messages to the target for influence or manipulation (especially when the target is isolated & only have the Internet as contact to outside world). This is what the "A.I." is. Moreover, most account holders willingly agree to post or even give the login details to the perpetrator organization as to post specific posts at specific times. This is the essence of social media warfare (information warfare). By allowing them to access your account, you're accomplice to a major federal crime. They seek INFORMATION DOMINANCE against a target. More than this, they seek to have the target under contanst influence through subliminal & non-subliminal messages in media, social media, friends, family, various society agents & so on.

Not to mention the "A.I." that as deployed against me at the same time in 2013 - that "A.I." in actuality is Information Warfare that works with the same principles as described in the Netflix documentary "The Great Hack" (2019) - Cambridge Analytica used big data on US voters to create small group psychological profiles which they used social media advertisment & social media operations to affect the voter for Trump's advantage. Every voter got hypertargeted with specialized advertisements & social media posts in so far as to swing their opinion to the Republican vote & against the Democratic candidate - they CREATE A SPECIALIZED REALITY FOR A SMALL GROUP OR INDIVIDUAL, this is in their full power already in 2013. I told people about this, yet they used it in 2016 election & in 2019 the public finally understood what I was talking about prior to Snowden revelation. Even FBI's James Comey helped Republicans win by his own manipulation of media by stratgetically using FBI's investigation on the Hillary e-mails in the last weeks priorelection day. It was, indeed, a co-ordinated effort reminding me what they do to real targets. This is the system targets are subjected to - the "Beast system".
Senast redigerad av RiktigTI 2020-11-11 kl. 19:17.
Citera
2020-11-11, 19:30
Medlem
RiktigTIs avatar
Det har blivit uppenbart för mig att de faktiskt "testar" mig i olika avseenden men framförallt testar de sina metoder mot mig. Om det nu är samla data om mitt beteende för att inte bara programmera min hjärna men också att programmera ett framtida A.I. - jag vet hur det låter. Idag är det ett faktum att sådana hemliga hjärn-datorforskningsprojekt pågår. Eftersom hela svenska samhället är med på denna operation mot mig måste det vara en formell grupp bakom det här. De hittar saker som triggar mig (t.ex. en person eller en dröm jag har) & utsätter mig i miljöer för att testa mig. Tro mig - efter 7 år av det här vet jag att det är faktum. Ibland kallar de dit personer från andra städer för att bara vistas framför mig. Det är en STOR & OMFATTANDE operation. Varför är de så jävla intresserade av att LÄSA AV MIN HJÄRNA & HUR JAG TÄNKER? Jag kommer utan tvekan att polisanmäla & stämma de ansvariga eftersom de ÄR en formell grupp som fått med olika aktörer i samhället att "Gang Stalka" mig - alltså psyka mig, gaslighta (psykologisk tortyr) mig & så vidare. Jag har en unik hjärna t.v. komplikationer vid födsel & troligen är det en viktig aspekt till varför de är intresserade av att veta vad jag tänker på & hur. Om ni visste min identitet skulle ni tro på allt jag sagt. Ironiskt nog även om de övervakar allt gör så vill jag ännu inte gå publikt med min historia. Ni som har bevis skicka till mig så kanske avslöjar jag vem jag är. Om ni är nyfikna nog. Jag kan inte vara tydlig nog: DE är beredda att offra MITT liv för att hålla deras operation hemlig. Det är sanningen utan tvekan. De vet hur dåligt jag mått & i depression ÄNDÅ fortsatte de med deras psykologiska operation & experiment - DET är mordförsök! Det enda jag vill i mitt liv de senaste åren är veta vilka det är & se dem i fängelse! Det handlar om liv & död!
Senast redigerad av RiktigTI 2020-11-11 kl. 20:00.
Citera
2020-11-11, 21:22
Medlem
Clay Allisons avatar
Jag är uppriktigt ledsen, RiktigTI. Du accepterar det inte nu, men du är sjuk. Det är en tragik att du inte får vård. Så många förlorade år för dig.
Citera
2020-11-12, 04:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Jag är uppriktigt ledsen, RiktigTI. Du accepterar det inte nu, men du är sjuk. Det är en tragik att du inte får vård. Så många förlorade år för dig.

Tycker 7 år låter som alldeles för lång tid för att vara kvar på den nivån han verkar vara på.. Tror det är ett troll.
Citera
2020-11-12, 16:38
Medlem
RiktigTIs avatar
Nytt engelskt inlägg:

---WHAT CONDITIONING? "God/Jesus conditioning" & "Satan conditioning" - free will vs mind control - Christ consciousness & Artifcial Telepathy - Technology & Religion synthesized/weaponized together (cult is CIA/NSA backed)---

Indeed, they have a secret weapon which is Information Warfare done through their own "A.I." which they deployed against me in 2013, a few months before Snowden revelations. The A.I. is a version of what is described in the Netflix documentary "The Great Hack" (2019) & was used to win the 2016-US election for the right-wing Christian coalition for Trump, backed by billionaries such as Robert Mercer & done through companies such as Palantir (Peter Thiel) & Cambridge Analytica. Palantir in particular is rumoured to have predictive algorithms & access to Facebook & Twitter which two are has been use against me to mind program & reflect my thoughts to me. Dr Robert Duncan always talks about a A.I. named "Alice" though I don't know about that, just a reflection. This seem to be a PSYCHOLOGICAL OPERATION mixing RELIGION & TECHNOLOGY, indeed!

They're using technology & religion to mind program & then social engineer real targeted individuals through; keep in mind that programming & social engineering HAPPENS ALL THE TIME against the public (the actual system already exist irrelavant to targets), & this is only hypertargeting against a few individuals:

-Social media operations (mainly Facebook & Twitter) - MAIN tool for programming
-Recruited civilian informants/agents (online & offline) - MAIN tool for programming & social engineering
-Family & friends are involved - MAIN tool for programming & social engineering
-Relationships & opposite sex - MOST dangerous aspect of it all, mostly used for trauma-bonding & abuse, spliting the mind through cognitive dissonance (strong disrepancies between emotions & rational thought)
-Involvement of society agents such as police
-Governments (know about this social engineering scheme)
-News media (specialized news for the targets (CIA-connection)) - IMPORTANT for conditioning

The first step in this is to PROGRAM THE TARGET & then to USE THE PROGRAMMING TO SOCIAL ENGINEERING (CONTROL) the target - & they use the BIBLE, GOD & JESUS to program & social engineer a target (espacially if the target is of faith). It's a very evil way to gain control of humans because they're literally abusing religion for mind control & social engineering.

In formal terms, it's called "Hybrid Warfare" meaning anything goes as long as it affects the target's MIND, HEART & SOUL. It's a cruel & forced operation that DOES NOT care if the target committs suicide or does self-harm OR harms others - it's considered acceptable losses & a result that the target simply "isn't strong enough" & as such it's the nature of it to have people that committ targeting terror attacks (Aaron Alexis, Myron May, Gavin Long etc.), kill others, harm others & suicide.

At the end of the day, I can only speak about my experience & validate it. They have in fact done all of this to me. Even attacked me while I was in depression & a very bad place - that, without a doubt, is attempted murder. It's like encouraging someone to committ suicide every day while being in deep depression. Yet all of you in the targeting community are playing their FALSE game of taking orders & saying one or two sentences now & then that let's me know that you're in on it. It sounds like they want to spread my thoughts around or create somekind of "Artificial Telepathy" - & that's how they also use opposite sex to trick you in various ways.

I've notice ALL of this & internalized it a long time ago. Yet I see no point of them continuing the SAME SHIT for 7 more years? WHAT is their END GAME with this CONDITIONING? I start to hate RELIGION because it seems they're getting away with this ILLEGAL operation as they justify it in the name of RELIGION, which is what TERRORIST ORGANIZATIONS typically do (such as ISIS). They're indeed using RELIGION to justify all of this.

So consider THAT, in fact, all you perpetrators & civilian agents are actually working for a clandestine WESTERN TERRORIST ORGANIZATION. I call the CULT MIND TERRORIST NETWORK They are probably state-backed by NSA/CIA & outwrads work as a sect/cult which we don't know about. Be assured - they are TERRORIZING targeted individuals with both technology & human agents.
Senast redigerad av RiktigTI 2020-11-12 kl. 17:22.
Citera
2020-11-13, 14:32
Medlem
Citat:
Det vill jag inte uttala mig om öppet men du kan lista ut det själv. De där idioterna läser alla mina inlägg. Den dagen jag får det bekräftat på vilka de är kommer jag att gå till media & skriva det här.

Hur fick du det bekräftat? På en rak fråga till honom eller drog du enbart den slutsatsen underförstått (d.v.s. slutsatsen är sannolikt mindre säker i och med detta)? Kan du vid behov möjligen kontakta denne igen? Tror du att han fortfarande har kontakt med dem?

Varför tror du att han 'medgav' detta till dig? Hur kom det sig att ni kom in på det? Varför misstänkte du detta eller honom?
Citera
2020-11-13, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Hur fick du det bekräftat? På en rak fråga till honom eller drog du enbart den slutsatsen underförstått (d.v.s. slutsatsen är sannolikt mindre säker i och med detta)? Kan du vid behov möjligen kontakta denne igen? Tror du att han fortfarande har kontakt med dem?

Varför tror du att han 'medgav' detta till dig? Hur kom det sig att ni kom in på det? Varför misstänkte du detta eller honom?

GS visar det genom att prata om det till dig. Inte direkt "jag vet att du skrev det och det", man snärjer in det i något annat men så att det framgår att man har koll. Kanske i ett samtal med någon annan eller genom att prata om något allmänt.

Det är den väsentliga delen av GS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in