Citat:
Ursprungligen postat av
Imperialwitch
Skit i människorna. Tänk på krafter istället, olika krafter påverkar olika . Människorna står under dessa krafter och kommer tänka och agera därefter.. Alla som utför GS mot dig är påverkade av en kraft och det är denna "kraft" som är det väsentliga. Hur kommer det sig att just denna "kraft" har sådant otroligt grepp om ditt psyke? Har du någon gång givit den tillträde till dig? Isåfall är det din sak att lösa. Det är inget ansvar du kan lägga på den yttre världen , utan det måste ske inom dig själv - då det är du och ditt psyke som manifesterar den verklighet du lever i
Med covert besatt menar jag att du verkar väldigt manisk i detta med GS och jag tror det ligger till grund för mycket av det du upplever. Din egna mani alltså. Sen är jag väl medveten om att GS är högst verkligt. Men jag tror en TI:s egna psykiska tillstånd i allra högsta grad är kopplat till GS:en som den blir utsatt för.
Det är vad de vill att jag ska tro. Vad de underskattat i mig förr är mitt extremt logiska & rationella psyke & därmed håller de samma nivå idag som för 7 år sedan när det gick på en annan nivå - öppen "Gang Stalking". Jag tror inte att det här är menat att pågå i flera år - de flesta viker sig säkert snabbt.
Från mitt perspektiv & bakgrund som helutbilad ekonom & halvutbildad systemingenjör ser jag i andra termer än energier. Som jag beskrivit i mina senaste inlägg så finns det en teknologisk & mänsklig förklaring till hur allt orkestreras. Jag vet också att energier påverkar människor & människor är ju bakom det här oavsett om någon vill påstå att de är möjligen besatta eller psykopater (demoner). Det finns många perspektiv att se det ifrån. Jag är intresserad av att se det utifrån ett vetenskapligt perspektiv först - det objektiva. Vad det faktiskt är. De här personerna bakom sekten/kulten använder samhällets & människors trossystem för att rättfärdiga oetiska, omoraliska & olagliga psykologiska operationer som liknar religiösa förföljelser & dylikt. Vad det faktiskt är är ett skadligt & ibland dödligt program som har passivt stöd av samhället - varför? Troligen för att folk inser inte vad de egentligen deltar i & istället tror att det är något oskyldigt eftersom de flesta stalkers utför en sak & sedan har de inget med måltavlan att göra. Faktum är att de är ansvariga för 10 000-tals självmord världen över & nära mitt egna - tror du att jag inte ser de för det de egentligen är som orkestrerar det här? Mördare, våldtäktspersoner, kriminella, idioter, sadistister & så vidare. Troligen missbrukar de Gud, Jesus & Bibeln för att komma undan med det (om det nu är en sekt/kult bakom det). Just idag fick jag mani eftersom jag fick nog. Det blir så ibland när du blir triggad dagligen men ibland händer det något stort - det är bara mänskligt. Jag är en människa & det förnekar jag inte men det används ju emot mig! Ibland får folk nog. Några dagar om året. Vad är fel med det?